|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar je zit nog op school, dus dan is het wel een zomerbijbaantje en die zijn meestal zwaar kut. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik werk nu in de gehandicapten zorg als bijbaan dat is wel relexed.. maar geestelijk wel zwaar.. maar dat heb ik wel liever dan fysiek zwaar werk.. En zo krijg ik toch ook weer meer werk ervaring. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vakantie houdt voor mij in dat ik van een bergtop afwaai in een gletscherspleet en 2000 jaar later opgegraven wordt. En zo komt mijn mummie met mp3's van de belangrijkste bands van de 21ste eeuw heelhuids de ehh... 41ste eeuw in. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:retro man Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hm. Heb je niet alleen in Roemeniƫ. Had ik in Istanbul ook last van, vooral op die Grote Bazaar (VER-SCHRIK-KELIJK). Ik ga trouwens in de eerste week van oktober een weekje naar Roemeniƫ. Ik gok erop dat ik heel weinig mensen ga tegenkomen Iemand trouwens nog tips om zo goedkoop mogelijk te kunnen vliegen naar Boekarest? |
|
18 juni studiereis naar gran canaria. En 15 augustus pas echt vakantie, maar nog geen plannen. Wel nog Graspop en Bospop tussendoor |
|
quote: Woeeeeeei... taartopmaak hema bakkerij, karton fabriek, vakantiehuisjes schoonmaken, verpleeghuis schoonmaken, ziekenhuisafdelingen schoonmaken, kassamiep diverse supermarkten, logeerhuis, kantoor schoonmaken.. |
|
quote: Yeah, al bijna 7 jaar kansloze AH-medewerker Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Driekwart jaar volgehouden, ellendig werk zeg. Werd er helemaal simpel van.. |
|
quote:jaaa ik ook samen met valorian.. hij werd daar hartstikke ziek.. en niet van de taart. hahaha.. koud en zoooo verleidelijk daar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volgende week gaan we voor 2 weken naar Turkenland!!! |
|
En ik ga twee weken lang een nerd uithangen in Rome over een paar dagen. |
|
vanaf 1 juli twee maanden NIETS doen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Van niets doen wordt je simpel. |
|
quote: Oeh, nice! Een plaats waar ik in de toekomst ook zeker nog eens heen wil gaan. Deze zomer geen vakantie voor mij (op een weekendje Valkenburg gecombineerd met Bospop na). Al ons geld gaat in de hopelijk snel komende verhuizing zitten . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dan ben ik jarig! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-06-2005 18:29] |
|
Dan is Fields of Rock! en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote: Stuur onmiddelijk een mailtje naar de admin toe om je nickname te laten wijzigen in 'Fag4Life', idioot. |
|
Fields Of Rock ja, die sla ik mooi over. |
|
quote: OK van de week geboekt: Brasillllllllll onwijs veel zin in *maakt dansje* |
|
quote: Tof Hoelang ga je er heen? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Jeetje ver weg. Cool On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: 9 dagen (vast veeeeel te kort) |
|
Wellicht nog twee weken naar Edinburgh.. twee weken heerlijk bijkomen, wandelen, lezen, uitslapen en mijmeren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |