|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vakantie is niet true, vakantie is voor den zwakkeren onder ons! sebinsagoil |
|
Is het misschien daarom dat ik de twee komende maanden geen vakantie ga nemen, maar ga studeren? |
|
quote: maar ,smaakt het dan niet 4 keer minder? No meat is sweater |
|
Sporty is vanaf morgen drie weekjes op vakantie met zijn voleginnetje Snalev. Touché, pussycat! |
|
Wij zijn 2 daagjes geleden teruggekomen van drie weken in Zweden en Denemarken. Was erg leuk. Met een tent en zo. |
|
Ik ben vorig jaar naar Noorwegen geweest, dat land heerscht echt, dit jaar ga ik naar schotland, whiskey drinken Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Rubb it in! Ik ben chauvi dus rott langzaam weg in Holland. |
|
Een paar landen zou ik maar op vakantie willen. Duitsland is mooi, Oostenrijk, Groot-Brittanie en de Scandinavische landen. Belgie en eigen land natuurlijk ook. Canada is ook mooi, maar dat heeft mij persoonlijk niets te bieden, omdat het een land zonder geschiedenis is. En hun inheemse cultuur boeit me niet. De rest van de landen interessert me niet, als ik er al niet een hekel aan heb. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik ga 2 weken op vakantie naar duitsland!! tot nu toe het mooiste land dat ik ken helaas ben ik nooit verder weg geweest dan frankrijk maar daar komt komend schooljaar verandering in, want dan ga ik naar griekenland!!! ...Wat Een Mooie Dag... |
|
quote: NEEJ! je moet naar rome gaan!! is veeeeel leuker! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik ben in toscane geweest, wat een shitgebied..... |
|
neeheej! ik hou meer van rondreizen :D ...Wat Een Mooie Dag... |
|
22 augustus vertrek ik met Hirogen naar Kreta. Ik kan niet wachten. the only pleasure is pain |
|
quote: Morgenochtend vertrek ik! |
|
quote:Veel plezier |
|
Hmmm...ik had geen reis gepland,maar om dat te compenseren ben ik naar : -Werchter -Pukkelpop -De Frontline -De Verloren Hemel -Six Flags -De Efteling -Het zwembad -enkele BBQ's geweest. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Hee Vamp, waar ben je geweest op Kreta ? Hersonissossssososososssosssos ??? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Damn, daar is het overdruk. |
|
Ja vertel mij wat... Toen wij er waren was het nog aardig rustig. D'r kwam nog wel zo'n lelijk oud vrouwtje op mijn vriendin af of ze geen thee van haar wilde kopen. dat mens had gewoon een mega-stuk wild vlees uit haar wang groeien. Net of ze twee neuzen had, echt wel ranzig You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
arm mens, kan je toch gewoon wegsnijden |
|
Misschien was ze bang om per ongeluk haar neus af te snijden. D'r waren trouwens ook erg veel zigeuners. Gevaarlijke lui, voor dat je het weet is je prtemonnee geript You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
mijn vakantie naar barcelona gaat niet door. |
|
das kut wrom? en in mn vakantie is mn relatie stukgelopen... leuk man, kheb echt weer zijn in school nu Je moeder. |
|
Kut voor je maar cheer up Mijn vakantie gaat niet door omdat een vriendin van mij geen vrij kan krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |