|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Je bent leraar op een basisschool? |
|
quote: Vriendin blijft in Zwolle dan En achja als je er werkt is het wel handig ja en een hele woning is ook best fijn ghehe. |
|
Naar Noorwegen! Naar oa het Hardanger Vidda gebergte, Bergen, Prekestölen, Stavanger en Kristiansand. Van 12 tm 25 augustus. ZIN IN!!! |
|
Ildjarn-Nidhogg - Hardangervidda meenemen dus! Binnenkort die tape weer eens zoeken, mooie ambientplaat wel. |
|
Waarom zou je naar Kristiansand willen? Klein kutdorpje, als je het mij vraagt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: We varen van Hirtshals (denemarken) naar Kristiansand en gaan daar dus ook een beetje rondkijken. |
|
Zo koffer klaar en morgen naar Barcelona. |
|
quote: Snel uitgeken dan, hehe. Ik ben er een keer of 3 geweest, tis niet echt de moeite. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Waarom ben je er dan toch nog 2 keer heen gegaan?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Goeie vraag inderdaad! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, had ik er even bij moeten zetten, ik was daar met de boot, ik zat toen nog bij de marine, ik had geen keus. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 08-07-2007 23:02] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
2 Weken naar Polen, daarna 2 weken fietsen in belgie en frankrijk. Ik heb er zin an. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Kom je dan een bakkie halen?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik wil best een bakkie komen doen. Hangt er wel een bietje vanaf waar je zit, en wanneer? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
9 Dagen rondreizen in een jeep door IJsland. Heb er zin in. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Volgende week zaterdag weer een week naar Berlijn! Heb er onwijs veel zin in, geweldige stad! |
|
Berlijn is idd erg vet ben er in maart geweest maar wil volgend jaar ook een week terug You suck and that's sad |
|
Eind april naar Tenerife geweest maar over 1,5 week weer een weekje vakantie...tent mee en rijden maar! Gewoon zien waar we terecht komen, ben benieuwd haha, iig naar t zuiden denk ik zo. |
|
quote: uh, alleen? Je moeder. |
|
En hiero zijn de plannen weer iets gewijzigd. De bestemming is nog steeds de verre Veluwe, maar met ander vervoer dan gepland. Wij hebben ons gezonde verstand opzij gezet en besloten om dit jaar de fiets eens te pakken. We hopen dan in een dag of twee de Veluwe te bereiken en zien daar dan wel verder. Tis in ieder geval de bedoeling om elke dag, of in ieder geval om de twee dagen een andere camping te pakken. Dat ik geen fiets heb mag de pret niet drukken, ik heb nog drie weken te gaan namelijk...... Euhh, het wordt toch maar de auto Fietsen gaan wel mee. Heerlijk burgerlijk over de Veluwe lopen en fietsen. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 18-07-2007 12:58] spelfout weggehaald... |
|
Cool, varanus. Ben je al es in het Speulder en Sprielderbos geweest? Dat is een van mn favorieten in NL. http://www.vvvveluwe.nl/index.php?mod=show_detail&nawid=14654&titel_text=%20Speulder-%20en%20Sprielderbos Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Das bekend gebied idd. Aantal jaartjes terug al es op een camping net buiten Ermelo gestaan en toen best vaak in dat bos geweest ja. Zekers een mooi stuk ja spelfout weggehaald... |
|
quote: Hee dit ziet er gaaf uit! Maar eens even een vriendin porren mee te gaan wandelen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |