|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
GVD vakantie is over ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ga van de zomer 2 weken naar Ierland |
|
quote: Nee, ik ga er voor het eerst heen en ben ook benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-05-2004 19:42] |
|
quote: Ben er 4 jaar geleden heen geweest. Erg mooi land en goedkoop. Probeer ook het stadje Cesky Krumlov te bezoeken, erg toeristisch, maar staat bekend als het mooiste stadje van Tsjechië. |
|
Vannacht terug gekomen van een duikvakantie op Malta. Morgen weer werken... |
|
quote: Wel goede vakantie gehad? M'n ma en zusje zijn gister vertrokken naar Malta! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja goede vakantie gehad! Mooie duiken gemaakt. Ook goed: weer (alleen beetje verbrand) eten bier Zat in Bugibba. Zwaar toeristenoord. Normaal zou ik daar dus absoluut niet komen, maar het ging tenslotte om de avonturen in de zee. |
|
quote: Gaaf Volgens mij gingen m'n ma en m'n zusje niet duiken maar op het strand liggen Hartstikke zonde aangezien het schijnt dat het een heel mooi gebied is om te duiken. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Beetje naar Malta om te duiken...pffff.....da's voor de bourgeoisie! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
waarschijnlijk ga ik een paar daagjes naar Rome (maar dat zou ook heel goed Parijs of Praag kunnen worden, zit nog een beetje te twijfelen) Iemand hier met goede tips voor Rome? Hotels, bezienswaardigheden, restaurantjes??? (jaja, zo ver als 't Colosseum en Vaticaanstad kwam ik zelf ook nog wel hoor) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ik wilde dit weekend in Wallonië gaan wildkamperen... kan dat zo maar? en waar vind ik info over waar precies ik wel en niet kan staan? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Corsica is butt..! Ben er ooit drie weken geweest En dr was geen boeiend persoon te bekennen! T eiland is wel leuk/mooi etc, maar..geen interessante mensen dus en das nie leuk als je nog met je ouders en broertje op vakantie bent Kun je beter naar Sardinië, daar is het eten tenminste nog fantastisch (Alhoewel ze daar geen goede foie gras (d'oie) kennen.. :p) Masturbation is not the same. |
|
quote: iedereen heeft zijn/haar eigen idee wat een interessant persoon is , soms verandert het ook met leeftijd , misschien wil je vertellen wat je interessant vind ? |
|
quote: Zoek je een date? (Nog bedankt voor je bijdrage in het Tbs-topic ). [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-06-2004 1:28] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: nee hoor , (just making conversation ) , maar het lijkt idd wel zo [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-06-2004 1:14] |
|
quote: Bied jij je aan? |
|
quote: Euhm... NEE. ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
De 24e drie weken naar Rhodos!!!! YEEEHAAWWWW!!! Duiken!!! Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
10 juli 4 weken naar eh... Servië, Bosnië en Kroatië... Hiep hoi [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 18-06-2004 15:36] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: De smiley zegt mij dat je daar niet helemaal blij mee bent? ps. ik ga boodschappen doen. Later!! [Dit bericht is gewijzigd door Turoliéva op 18-06-2004 15:38] Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Niet echt... Ik heb allereerst geen zin om mijn vriend 4 weken te missen, en als ik op vakantie ga breekt er altijd oorlog uit in de auto of wherever, en dat idee trekt me ook niet zo... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Nog 4 dagen werken. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |