|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:weet je niets van he?! FREEZE |
|
Vakantie= Graspop en 13 dagen Stockholm! Maandag mijn vliegticket gekocht, 9 augustus stap ik op het vliegtuig naar Stockholm!!!! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: cool!!:D alvast veel plezier! mijn vakantie is ook graspop, en 2 dagen parijs/disneyland. Maar dat is allebei over 2 weken al en dan is het vervelen geblazen..nou, ga misschien ook nog wel naar Utrecht ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 22-06-2003 15:31] |
|
Morgil waar heb jij je av vandaan? Ik vind hem tof! Naar Utrecht? Wat ga je daar doen? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Morgil, ging jij niet met de trein naar Finland? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ga vaak naar Den Haag, is dat ook vakantie? |
|
quote: dat waren de plannen, maar door geldgebrek toch maar niet helaas ander keer dan maar |
|
quote: die heb ik van iemands livejournal gestolen en in Utrecht ga ik bij een vriend logeren [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 22-06-2003 15:36] |
|
vanaf 00:00 is het zover, 2 weken vakantie!!!! Oud Vuil. |
|
Nog 6 dagen werken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wim, om 05.25 vertrekt ons vliegtuig, ga je nog mee....... |
|
Griekenland, klink niet verkeerd. Ik moet nog ff in 2,5 week een soort van scriptie schrijven |
|
quote: hehehe, kan ik je nog van wat info voorzien???????? |
|
quote: m'n vrouw lacht hier naast me mee. veel plezier! 10 bier op z'n grieks is: decca bierra, zegt m'n vrouw. Oud Vuil. |
|
Nog 4 weken |
|
quote:Hmmmmm, doe toch maar niet Het is allemaal voor me toekomst zullen we maar zeggen |
|
Onthoud ook "Efcharisto" en "Parakalo" (Ik meen dat dat resp. "Dank u wel" en "Graag gedaan" is) In 1999 op Kreta geweest, en merkte gelijk dat mensen veel aardiger worden als je op z'n minst wat griekse woorden PROBEERT uit te spreken (Bijna iedereen spreeekt wel engels maar dan nog). Probeer ook hun heerlijk Boerensalade met ECHTE geiten fetakaas "Choriatiki" |
|
de mensen zijn echt super aardig op Kreta, ik ben er in april geweest |
|
Zou er ook nog wel een keer naar toe willen, net zoals: - Athene - Rome - Praag - Bergen / Noorwegen - Zweden - Roemenië - etc. etc. |
|
quote: Da klopt... Ik ben ook op Kreta geweest (Malia) en de Grieken vinden dat iid geweldig als je wat Grieks kent..... |
|
In de grotere steden zoals Chersonisos is men meer gedreven door commercie (veeeeel toeristen met geld) dus had ik goed gemerkt dat hun vriendelijkheid vaak hartstikke nep was en dat ze net zo boos worden op jou als je ze terechts attendeert op het feit dat ze je 40min. vergeten een menukaart te geven bijv. |
|
quote: ben je ook in dat Metalcafe geweest in dat plaatsje aan de boulevard???????? De muziek stond daar altijd keeeeeeiiiiihard.... |
|
In 1999 al?? Nergens metal gehoord toen |
|
quote: Malia, daar zijn we nog gestopt om wat te gaan drinken (waren opweg naar knosses vanuit agios Nicalios of hoe je dat ook schrijft) we hebben in een ierse pub gezeten waar een groot mtv scherm aanstond . de scooter verhuurder had het trouwens wel veel over de "bastard Maliens" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |