|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ga den 22ste naar Sverige! ook maar tien daagjes, maar ja... |
|
Ik wil 2 weekjes naar zeeland Meer kan ik er ook niet van maken Wiegen Meister ! |
|
quote: Tja dat is ook zo..hee heel veel zon, zee, strand, BBQ, dames in blote jurkjes, salsa, plesier |
|
ik ga een weekje naar limburg ofzo.. en twee weekjes naar het vakantiehuisje van mijn ouders in zuid frankrijk "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Jag måste erkänna att jag är lite svartsjuk... Maar ik ga in de herfst nog even op paddestoelenjacht in Dalsland. Maar ik ben de komende twee weken afwezig (ga naar Moskou en St Petersburg), of jullie je in die tijd dan willen gedragen!!! |
|
quote: ..... |
|
Ik trek in augustus een ganse maand door Scandinavië (Bergen zal het eindpunt wel zijn). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Ik zal zoals zovelen eens origineel zijn en me hier volledig bij aansluiten. Wacken! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nou zolang ik in iedergeval nog 1 week moet studeren, heb ik dus nog geen vakantie. Daarna: last minute naar een warm en zonnig lang mit mein freundin |
|
Ik ga niet op vakantie Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik gelukkig wel en ben er ook heele rg aan toe !!!!!!!! |
|
ga 28e of 29e juli richting Wacken, 5e aug terug en de 7e weer naar Praag en Budapest!!! ik heb er nu al zin in: relaxen, mooie chickovitches bekijken, bieren (tjechische bud en pilsner urquel zeker aan te bevelen!!!), ennuh...... tja, verder lekker vakantie vieren!! heh heh heh iedereen prettige vakantie gewenst!!!! |
|
quote:wow.. dat is mazzel hebben.. Ik wens je veel plezier en ik wacht met smart op de kleurige foto's Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: cool, wij gaan lekker 9 dagen naar ameland Je moeder. |
|
Ameland is saai, ga naar Terschelling. (Niet struikelen over de vozende stelletjes) Die ene straat in die ene plaats waar nix anders dan kroegen staan heerscht volledig! (Namen kwijt, sorry. Ben allang blij da'k nog zeker ben dat het Terschelling was...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Laat ik die Ka niet tegenkomen! |
|
quote: Mazzel dus! Jij vroeg thuis? |
|
quote:Hehehe, BYOB, Master Doom! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Komt goed! Als je je af mocht vragen van wie die blikjes zijn in de Ka... |
|
Schop. the only pleasure is pain |
|
tja.... ik ga dus vanacht op vakantie naar Frankrijk... 3 weekjes lang... dus dat belooft wat te worden! Ik ga jullie allemaal missen luitjes! ooh en iedereen nog een toffe vakantie toegewenst! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 10-07-2002 18:50] |
|
Ik ga met een grote groep mensen met de trein naar Slowakije. De prijzen liggen daar lekker laag. Voor de prijs van 1 hier, heb je daar of zoiets... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het is niet meer want m'n meissie gaat mee |
|
ehm van de 19e tot 2 augustus volgens mij, ergens in duitsland .. waar? dat zie ik dan wel weer I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |