|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
(nog) geen vakantie geboekt dit jaar. Ik heb er ook nog geen idee van of t er nog van komt. |
|
quote: ach, je moet er toch wat mee..... You suck and that's sad |
|
jaja, skivakantie zit er weer aan te komen en de ouders betalen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Eind februari ga ik een week naar La Palma, daarna ben ik nog een week in Nederland en dan ga ik vijf maanden naar Suriname, hoewel dat geen vakantie is. |
|
Ardennen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Al geweest |
|
quote:Slovenie |
|
Kan net in een dag ja. Flink doortrappen op de Autobahn, 12 uur. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Of anders 't oosten van Duitsland (rond Dresden), bepaalde gebieden van Tsjechie, de Vogezen + zuid-westen van Duitsland (rond Freiburg, Zwarte Woud), zuid-Engeland, etc, etc. Voor de avontuurlijke geesten blijven natuurlijk ook de Moezel, Sauerland en de Eifel over. |
|
Wou al zeggen, Schwarzwald schijnt ook erg mooi te zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
oostduitsland is inderdaad mooi, kun je ook nog een dag naar praag en/of dresden, en je hebt er mooie natuur en veel ruïnes om te bezichtigen... ik ga zelf dit jaar als het goed is een weekje naar griekenland, 4 weken oostbloktour en een week naar zeeland... goeien zaak me dunkt [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 14-01-2007 20:21] |
|
quote: Goed zeg!! Ben benieuwd hoe je gaat hebben! En je zou je piercing nog showen. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 14-01-2007 20:22] Disko Disko Partizani |
|
Eigen plannen dit jaar: lang weekend Londen, 1 week zuid-Frankrijk, 2 weken westkust USA en een lang weekend Berlijn of Stockholm (twijfel, twijfel). |
|
Damn, wil weer weg van hier. Kijken of ik komende maand al kan gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Canada, waarschijnlijk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hopelijk een weekendje Antwerpen en Zottegem. Heel misschien Lanzarote. |
|
Ik schijn met een bandje een minitour te gaan doen in Engeland |
|
quote: - Slovenie (de bergen in) - Polen |
|
quote: ja hea ik heb je niet meer gezien op msn.....mail dan maar??! You suck and that's sad |
|
quote: Slimme meid Wij gaan naar cannada toe. I heb daar Familie wonen en we zijn uitgenodigt. 4 weekjes heerschen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Lees anders 'Lanzarote' van Michel Houellebecq voordat je boekt. Wie weet verander je dan nog van gedachten.. hehe. Wij hebben paar weken geleden Rome gedaan, lekker met z'n tweetjes kerst vieren daar. Nu al weer Moskou geboekt, voor familiebezoek en werk (stage). Nu nog een strandvakantie bedenken. |
|
Wat staat er in dat boek dan? Ik vind Lanzarote wel een erg gaaf eiland en was behoorlijk onder de indruk van Timanfaya. |
|
quote: Zottegem??? Wat zijn de plannen dan? Excuseer me mijn nieuwsgierigheid maar ik woon in Zottegem en kan me nogal moeilijk inbeelden dat Zottegem gekend is in Nederland... Of vergis ik me schromelijk in de beruchtheid van m'n geboortestad? Ps: Zottegem heerscht wel hoor!!! Laat ik daar geen misverstanden doen over ontstaan!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Iemand ooit in Dusseldorf geweest. We kunnen mee een weekje met vrienden is daar wat te doen of vergeefse moeite. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |