|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah yes...the nectar of the gods... |
|
quote: Wat hip van je! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maandje naar nederland Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Gister nog 5 daagjes Barcelona geboekt |
|
Nog tweeeneenhalve week, en dan lekker twee weekjes kamperen in de Ardennen. Godver, wat kan tijd toch langzaam gaan.. spelfout weggehaald... |
|
Donderdag ga ik een weekje op vakantie. Eerst een paar dagen naar Dresden en daarna verblijf ik een paar dagen in Krakow [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 03-08-2005 7:01] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:wow... Wk.34/35.. hele lijst opties maar we weten nog niet waar heen.. Ergens bij Nice in de buurt, of toch een Kroatie, Macedonie, Slowenie.. zoiets. Dit weekend maar ff rustig bekijken. [edit]Iemand leuke tips? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-08-2005 11:30] |
|
quote: Ik hoor veel mensen over Kroatie, schijnt echt schitterend te zijn daar!! |
|
quote: Kroatie zou ik kiezen, Zou er heen deze zomer met Marley, maar ik moest werken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Het landschap is wel mooi. Ik ben in Istrië geweest en daar is het ook wel goed vertoeven ookal is het niet heel goedkoop daar en is er weinig jolijt op de campings te vinden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja Istrië (Porec) ben ik ook al es geweest, erg mooi daar! Oni stuurde me links naar sites over Macedonië; Ohrid! Ziet er ook schitterend uit.. maar om er heen te vliegen is best prijzig.. en busreizen suck, dus jah.. we'll see |
|
quote: Wel als je Istrie al mooi vond, probeer dan ook eens Dalmatie.. stukje verder naar beneden. Of de Kvarner eilanden.. prachtig ook. Slovenie is ook een aanrader inderdaad, redelijk goedkoop op vakantie in een prachtige omgeving. Ik wil volgend jaar mei of begin juni die kant weer eens op! http://www.idriva.nl/kroatie/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-08-2005 11:29] |
|
quote: Ik werd er op een gegeven moment ontslagen, ruzie gemaakt met de oh zo zogenaamd belangrijke cheffin.. wat een bitch was dat hehe. Oja en wij deden wedstrijdje aarbei laten splutten op de witte muur, kijken wie de grootste vlek kon maken. Vakantiewerk, was best leuk! |
|
Hordaland! (Noorwegen) Over precies 2 weken *juich* Ik heb zo'n zin, zin, zin.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ook weer thuis!! 9 Dagen wezen wild camperen met mooi weer in Frankrijk. |
|
Ik vertrek aankomende Zaterdag voor 8 dagen naar Belgie, aan de zee. En ik wil mooi weer verdorie!! |
|
whoei het weekje met de brommer rijden door nederland was gaaf, 838 km. 1 keer lekke band 1 keer heeft een domme fries teveel olie door de benzine gegooid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha heersch. Heb laatst ook nog een brommer-vakantie verhaal van een vriend aangehoord, enorm gelachen |
|
2 weken op goed geluk naar montpellier en marseille geweest... heerschend. En wonder boven wonder heeft mijn Saabje uit 87 het overleefd ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
En wat staat er op de planning mensen? Bij mij Schotland/Ierland (ben er nog niet helemaal uit) en Thailand. En als ik de komende maanden genoeg spaar ook nog 8 dagen Egypte. |
|
De Solomon's Eilanden lijken me wwel wat, denk alleen dat het iets te prijzig is. |
|
Met een paar Zmmers gaan we in april naar de Ardennen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Echt, waar halen jullie dat geld vandaan?? Ik heb een gewone baan, normaal uitgave patroon, maar ik kan naar alle festivals waar ik heeb wil, maar vakantie zit er niet meer in. Hoe doen jullie dat? |
|
In juni 2 weken in Germania in een huisje met wat maten (dicht bij de Tsjechische grens). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |