|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga de 19e tot de 29ste naar Ierland I am the 1%. |
|
Over 2-3 maanden naar mijn griekse liefde! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: LOLZORZ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Net terug uit Moskou....geweldig daar. Op zeer korte termijn ga ik alweer terug. Rusland is gewoon heel anders dan men altijd denkt en het is zeer zeker de moeite waard om te bezoeken Anderhalve liter OXATA bier (vergelijkbaar met Duvel) voor maar 1,45 euro Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nog precies 2,5 weken en dan vertrek ik alweer richting Noorwegen....wat kan het leven toch mooi zijn In september 2 weken buschauffeur voor Vreid (dit weekend de bevestiging of de tour doorgaat) tijdens de Enslaved tour...beginnend in Parijs en dan een groot gedeelte van Europa Hopelijk in oktober naar of Moskou of Stavropol En dan is het jaar alweer bijna om, kan ik opnieuw gaan plannen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vanavond vertrek ik naar Dortmund om morgen ochtend vroeg naar budapest te vliegen. Vanuit daar met de bus naar Èger. Een prachtig stadje die bekend staat om zijn ruim 90 wijnkelders die als een soort promendade in een vallei af te struinen zijn onder het genot van live zigeunermuziek. Aldaar 2 dagen wijn zuipen en dan terug naar Budapest voor het Sziget festival. Oftewel 8 dagen lang zuipen en feesten. (er is een stille disco!!!!!!!!!!) 400.000 mensen en in de 80 podia, dus moet goed komen dacht ik zo.. En dan sluiten we nog af met 2 a 3 dagen budapest verkennen. Gaat helemaal goed komen.. |
|
Volgende vakantie is ook al weer zeker...met kerst 2 weken naar Stavropol (Rusland) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De laatste week van 2006 en de eerste week van 2007 lekker vrij.. zal wel weer twee weken lekker relaxen, muziek maken en stedentrips worden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
morgen fietsvakantie naar ommen, zin in wel jammer van het weer waarschijnlijk... Je moeder. |
|
Hier ook vakantie. 2 weken ontspannen bier drinken en laat naar bed en enzo. Beetje naar a'dam en enzo. Heerschend. |
|
Over 2 weken een week naar Berlijn met twee vrienden. Heb er ontzettend zin in. Weet iemand nog leuke (minder bekende) plekken? En leuke cafes en dergelijke? |
|
Morgen weer werken ... oh well... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Iemand? |
|
Niemand? |
|
volgens mij kun je beter daar wat volk aanspreken, zowiezo weten die het altijd beter dan de toeristen die er 'even' zijn geweest Je moeder. |
|
Dat is waar. We hebben al wat leuke cafe's gevonden. Daar maar eens rond vragen. Oh, en eentje (ex ZM'er Visor) vraagt zich af of er ook nog winkeltjes zijn die Transformers en dergelijke verkopen, weet iemand dat? |
|
-> argus Je moeder. |
|
Voor volgend jaar Denemarken in de planning staan. Het ruige noorden. Iemand nog tips? spelfout weggehaald... |
|
Legoland! |
|
quote: Tja, alles behalve legoland Wil sowieso een goed vikingmuseum bezoeken. En vooral veel de natuur in. spelfout weggehaald... |
|
quote: Is leuk. En als je daar in de buurt bent --> Jelling. |
|
quote: Sterf. Legoland heerscht. Als je in Kopenhagen bent kan je hippies gaan meppen in Christania. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oh! Hippies meppen! Dat lijkt me nou een heerlijke manier om wat stress af te reageren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hmm, heb je hier misschien wat meer info over? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |