|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh ja, fijne boot |
|
quote: Hee, wat een toeval, ik ook edit: quoten is moeilijk [Dit bericht is gewijzigd door Nemesis op 05-07-2007 18:06] "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Eindelijk alles definitief rond voor de vakantie en tot dusver bevestigd: 29-7/5-8 Wacken Open Air: Wacken, Duitsland 22-8/28-8 Hole in the Sky: Bergen, Noorwegen 7-9/9-9 Rock for Roots: Nauen, Berlijn, Duitsland 17-10/22-10 Støy Fest: Sogndal, Noorwegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Volgende week naar Noorwegen, via Hirthals (Denemarken) naar Kristiansand (Noorwegen), en dan langs Stavanger en Bergen omhoog tot ongeveer Alesund en dan via de Geirangerfjord en Jotunheimen naar Telemark en dan naar Oslo. Waarschijnlijk veel te veel plannen voor de 16 dagen dat we gaan, dus of we dit allemaal redden zien we wel weer Daarna een weekje Wacken, en dan weer aan het werk. Gelukkig genoeg vakantiedagen en overuren opgespaard om na deze 4 weken in het najaar of in de winter nog een paar weken vrij te kunnen nemen |
|
quote: Gelukzak ik moet 2 weken met de oukes mee , een week naar frankrijk en een week italië.. Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: Nou, meneer "moet" een week naar Frankrijk en Italie, echt verschrikkelijk |
|
quote: Tof, vorig jaar geweest. Dit jaar zit het er niet in, denk ik. |
|
quote:Kon het festival eigenlijk niet maar dit jaar speelt Arkona hun eerste Europese optreden dus dat moet ik gewoon zien. Buiten dat is het altijd leuk te feesten met Helheim Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: klinkt gaaf, wie weet tot in noorwegen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik ga verhuizen in de vakantie iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Groter huisje toch maar? Waarheen ga je? |
|
heel iets groter maar.......Epe hehehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Terug naar paps en mams offeh daar huissie? |
|
Eigen woning. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hehe in Epe Maar gaaf joh! |
|
Mja boeiend....ik werk er ook en Zwolle is na anderhalf jaar ook zo saai als wat... en heb daar tenminste een hele woning (niet groot, maar goed) voor me zelf alleen [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 05-07-2007 23:35] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
quote: Ach.. als je wat ouder bent straks en je eigen vakanties bij elkaar moet sparen en geen 13 weken meer vrij hebt per jaar, dan leer je de tripjes die je nu met je ouders maakt misschien nog iets meer waarderen |
|
Ik blijf dit jaar lekker in NL. Ik ga gewoon beetje rond huppelen in verschillde steden. Ik heb geen zin om dit jaar met me ouders mee te gaan. The trend is dead. |
|
Maandag, Griekenland. Zie ik het zonnetje ook weer eens een keer. |
|
Hehe, 5 daagjes met Karnivoor en nog een maat in een huisje nabij groningen en Occultfest is mijn vakantie Life doesn't get much better than this! |
|
.. hoe nabij groningen ... |
|
over 2 weken 2 weken vakantie, weekje duinrell en mijn verjaardag vieren in utrecht. verder alleen lowlands en de week daarna vrij. |
|
jahoe 6 weken vakantie!!!!!!!! http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |