|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar gaat dat boek dan over? Ik ben twee jaar terug met mijn ouders naar lanzarote geweest, toen heb ik een week gesurft, dat wilde ik dan weer gaan doen. @Schaep, Timanfaya is inderdaad heel bijzonder. |
|
En in Zottegem? Wat wou je hier komen doen dan? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Hehe, misschien dat je Eddy Podevijn kent? Dat is een verzamelaar van FN, schijnt tegenover het politiebureau te zitten. |
|
quote: Haha... jaja, weet ik wel zitten ja! Verkocht vroeger ook wapens, kweet echter niet of ie dat nu nog doet Daarvoor kom je speciaal naar Zottegem? Vergeet dan zeker niet eens binnen te springen in café "Barsjok" Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Het gaat niet om het verkopen, maar naar het schijnt kun je op zijn baan schieten met allerlei leuke wapens waar je anders nooit mee mag schieten, allemaal leuk spul uit WOII. We gaan zeker nog wel naar wat cafe's en kroegen, kunnen we daar ook wel langs gaan. |
|
quote: .... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ah, daar had ik geen idee van eig Ben dan ook niet zo heel op wapens gericht dusja... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Misschien komende zomer weer naar Zuid-Afrika is toch al wel weer 5 jaar geleden dat we daar waren. (Moeders kant van de familie woont er) I am the 1%. |
|
quote: Je weet best dat je Maarssen niet in de steek kan laten |
|
De plannen zoals ze er nu voorstaan zijn eerst naar Wacken en vanuit daar doorrijden naar het Zwarte Woud voor een weekje. Nu al zin in |
|
Haha! Vakantie dit jaar bestaat uit 4 weken helpen bij biologisch onderzoek op de wadden, en 2 weken naar oost-europa liften. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Metalcamp / ..onbekende bestemming.. / Wacken Ik heb er al zin in 3 weken helemaal weg Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Vanaf 30 maart met Vreid, Mindgrinder en In Vain mee op tour naar Duitsland, Belgie, Frankrijk, Nederland, Engeland, Italie, Oostenrijk en Slovenie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze zomervakantie 2 weken naar Griekenland en daarna 2 weken met me maten chillen in Nederland ergens. |
|
wordt nog een verrassing... over 2 weekjes wel naar Portugal voor 3 weken om mn pa op te zoeken... zomer hangt er helemaal vanaf of k met een band werk of niet...wil eigenlijk wel eens naar Brazilie... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Misschien naar IJsland |
|
Waarschijnlijk naar Noorwegen. Zin in... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Graspop en Wacken wordt mijn vakantie |
|
stedentrip naar londen en verder nog niet echt plannen |
|
quote: London is wel leuk shoppen... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
En duur shoppen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sverigeeeeeeeeee! vorige week Vooral Hedekas en Smögen: |
|
*Jaloers* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Eind maart naar Zweden |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |