|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat de Aran Isles gaaf zijn weet ik al, ben al op de kleinste (Inisheer) geweest en dat was echt super Ben wel hartstikke benieuwd naar Inishmore [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 01-05-2007 17:38] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Hehe, voor een presentatie van maar liefst 20 minuten! Natuurlijk ook m'n familie even bezoeken enzo, maar dan ook zo gauw mogelijk weer wegwezen ivm sociofobie. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dus je komt ook in Buitenpost? |
|
Zit momenteel in Barcelona !! The trend is dead. |
|
Dat is nog maar zeer de vraag, hehe. Ik laat m'n ouders liever naar het zuiden rijden dan hoef ik niet de hele dag in de trein te zitten. Als ik wel kom laat ik het wel even weten. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:\ heyyyy! Kim hier, zit jij hier ook? Ben weinig online geweest ivm werk.hoe ben je in barcelona beland? Als je terug bent praten we wel ff bij op msn! |
|
quote: Zie maar evon |
|
net geboekt, de 25ste weg, eerst 7 dagen boston, dan 5 dagen seattle, dan 7 dagen alaska np: Dropkick Murphys - I'm Shipping Up to Boston the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
31 juli - 5 augustus Zweden, 8 augustus - 13 augustus Hongarije. |
|
quote: nice Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Sziget Wij gaan na Sziget door naar Roemenië, Servië, Bosnië, Kroatië en Slovenië. 1 week feesten en 2 weken rondtrekken. |
|
Binnenkort een weekendje Glasgow, bij een maat langs die daar woont. |
|
quote: Eind deze maand verhuist er een vriend van Oostende naar Glasgow Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Morgen op weg naar Griekenland en weer terug op 9 juli. De 14e weer weg, naar Metalcamp en Wacken. Daar tussen blijven we een week in Tsjechië. Zin an! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
13 dagen Kalamaki, Zakynthos eind september |
|
quote:Hoop voor je dat het dan niet weer zo heet is als deze week in Griekenland het geval was. Waarom zo laat pas op vakantie eigenlijk? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: - Stomme klote hitte - Stomme kuttoeristen - Stomme stinkdrukte overal - Mis ik festivals |
|
Als het een beetje meezit kan ik in het najaar nog kort weg. Anders wordt het 2008 pas. Bummer. Bruce Banner |
|
quote: Naar? Wacken is mijn vakantie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Naar "NietAlTeVerWeg" helaas. Geld hè, of eigenlijk het gebrek van bovengenoemde. Bruce Banner |
|
Oja! Ik heb ook nog vakantie na Stonehenge tot ergens na Party San, maar dat is festival vakantie |
|
quote: Ja dat heb ik ook. Ik hoop op zich ook nog even buiten tuinesië te komen. Stedentripje ofzo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Morgenochtend naar Frankrijk..de warme kust wat afrijden.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Waarschijnlijk tussen kerst en oud en nieuw ook nog paar dagen weg. Stukje vliegen, Canarische eilanden ofzo. Ivm heel veel jaar huwelijk gedoe tussen mijn ouders. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |