|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik moet nog ongeveer een maandje werken voor ik op vakantie kan gaan. Er staat nog niets vast, maar ik zou graag naar Ierland gaan... |
|
met 11 man naar spanje en 3 festivals, dan is me geld wel op gok ik. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik ga 2 weken naar Samos (Griekenland) en 1 week Zweden! Hopla skol |
|
Yeah, nog 5 weken en dan 2 weken naar Spanje, met 7 man een dikke villa met privé-zwembad gehuurd Daarvoor nog ff naar werchter en graspop en erna nog lowlands Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Geen vakantie voor mij dit jaar, al mijn (vakantie)geld zit in mijn nieuwe gitaar Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wacken & Summer Breeze iig met Aroussa en ilyc |
|
Skitzoid Kitten heeft zojuist onze vakantie geboekt. We gaan eind juli/begin augustus 10 dagen naar de Franse Zuidkust (aan de kant van de Pyreneen, tegen Andorra aan) Maar eerst een weekendje Graspop volgende week |
|
tot zover een heerlijke vakantie op de Archipel met de naam Filippijnen af en toe een typhoon en een aarbeving voor de rest schijnt de zon lekker veel en fel. Strong Quake Shakes Central Philippines Associated Press MANILA, Philippines - A strong earthquake shook the central Philippine province of Masbate and nearby areas, but there were no immediate reports of damage, officials said Friday. The 5.5-magnitude quake, which occurred at 10:11 p.m. Thursday, was centered about 250 miles southeast of Manila, the Philippine Institute of Volcanology and Seismology reported. It was followed by weaker aftershocks, seismologists said. Local officials said they have not received reports of damage or casualties. The mountainous Philippine archipelago of 7,100 islands sits on at least four major faults, and mild earthquakes are common. |
|
over 8 minuten lekker 8 weken vakantie Kankerlul |
|
quote: Have fun! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:lekker joh.Veel plezier. Waar gaat het heen? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Lekker 3 weken relaxen mat Verval! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nog 3 weken en dan vakantie |
|
laatste week juli eerste week augustus heb ik vrij |
|
Ik ben net weer een week aan het werk. ik denk dat ik binnenkort weer vrij neem. werken = |
|
Yay ik ga morgen op vakantie.. Ik zal jullie allemaal heel erg missen en heel veel aan jullie denken.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ha je weet het.. Ik heb ook dringend vakantie nodig. -- Veel plezier, Phaestus! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Haha, ik ook. Fietsen, Wacken, en dan vriendin weer terug van vakantie en allerlei uitjes samen doen! En dan hopelijk vol goede moed weer aan het werk heh. |
|
la douce france.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Nog twee weekjes werken en heb ik vier weken vakantie. yes yes yes. En dan nog een paar dagen en we vertrekken naar Fuerteventura!! Ben er echt wel aan toe...Twee weekjes helemaal relaxen. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: lekker!!!!!!!!!!!!!!!! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Eerste twee weken van Augustus ben ik vrij en ik ga helemaal geen ene fuck doen, want ik ben flat broke... iemand nog wat dingen kopen van me ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nog 8 weken vakantie en ik heb er al een week op zitten Metal heerst |
|
Over 1,5 uur stap ik in de auto op weg naar Polen. Blijf 2en een halve week weg en ga dan een week met vrienden. Ik ga ZM wel missen maar ik kom terug Mensen gegroet en tot over 3,5 weken Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |