![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Beetje late reactie ![]() ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik trek naar hoogstwaarschijnlijk naar Senegal deze zomer. Weet nog niet goed waarom ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Over drie weken duikvakantie van twee weken in Dahab, Egypte. ![]() ![]() |
|
Deze zomer maar es een week of 2 in de Belgische Ardennen kamperen ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Egypte is mooi! ![]() Ik ga twee weken naar Gambia (West-Afrika) met mam & pap. ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Ik vrees dat ik niet op reis zal gaan dit jaar. Sinds ik niet meer meemag met de mama en de papa is het armoe troef... ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Ik zou alleen op vakantie gaan naar Bulgarije maar dat gaat nu dus niet meer door ivm flatje en diverse festivals. ![]() |
|
geen vakantie voor mij dit jaar. Net een huis gekocht, dus dan zullen de centen wel aan op gaan! ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
as. maandag tot vrijdag naar londen ![]() 2/10 juli, zuipvakantie met vrienden 17/30 julie, van de berg afrollen in zwitserland ![]() |
|
voor het het zoveelste jaar dat ik niet op vakantie kan ivm geld gebrek.. of te wel..keuzes maken en ik vind festivals net iets leuker dan ergens in een hotel te zitten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik ook, gisteren weer terug gekomen. ![]() ![]() |
|
Lekker naar Kopenhagen en dan naar Zweden volgende week ![]() ![]() |
|
Eerst wacken, dat is toch ook een beetje vakantie ![]() En dan van de 17e tot en met de 27e augustus naar kroatie (Makarska). Voor 120 euro voor 10 nachten ![]() ![]() |
|
Volgende week zaterdag voor 2 weken naar Turkije ![]() ![]() |
|
quote: Ben ik ook ooit geweest. Destijds was het nog Joegoslavie. Mooi land ![]() Edit; wij zaten in Lovran, 3 km van Opatja [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 04-05-2005 18:30] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Donders ja! ![]() Wij in eh Vrsar ofzo. Vlakbij Porec. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-05-2005 18:33] ![]() |
|
quote: En ik kon het destijds bijna niet geloven; GOED BIER ![]() Zat ik flesjes met een rood etiket. Ben helaas de naam kwijt, maar dat was erg goed te zuipen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Ja en kost geen fuck ![]() ![]() ![]() |
|
quote: quote: Hehe...ik heb toen ik 4 en 5 was in St.Louis gewoond in Senegal. Ook veel in Gambia geweest uiteraard. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Istrie is gaaf ja, mooier is het binnenland van Kroatie ![]() ![]() Goedkope Pivo.. lekkah lekkah ![]() |
|
quote: Hehe, lekker in de zeeegels trappen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Daar had je ontzettend gave surfschoenen voor. Dit was/is echt zooooo mooi http://www.burger.si/Croatia/Plitvice/Plitvice.html ![]() |
|
quote: Is zekers mooi. Wij hebben destijds een kanosafari van een dag op een rivier door het binnenland gemaakt. Wasverdomme net een jungle. Schitterend! Heb daar alleen helaas geen foto's van gemaakt toen. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |