|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
'k heb nu vakantie, van afgelopen dinsdsg tot a.s. dinsdag. vandaar dat ik nog loop te klooien op de peecee. lekker! Oud Vuil. |
|
Ga je nog weg? Bazzio Attacks!!! |
|
Nou ja, wat bot zeg . |
|
Mwa, valt mee. Hij had ook gewoon "flikker op" kunnen zeggen, dat is pas bot. |
|
quote: hahahahaha, geweldige reacties! alleen een dag naar six flags, en naar beverwijk(zwarte markt) en m'n huwelijkskledij kopen(is al gelukt, gggeen stropdas ofzo ) Oud Vuil. |
|
quote: Hehe, strik mag ook hoor. Bazzio Attacks!!! |
|
Helloo allemaal!! Mijn vakantie is alweer voorbij, want mijn geld is op (een brood voor 3,40 Euro : het bestaat! ). Wie sponsort mij voor een volgende reis naar Noorwegen, want het is daar écht overdreven schandalig geweldig! Ik heb er zoveel dingen gedaan die ik nooit zou doen Enneh, wat heb ik ondertussen allemaal gemist? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Gelukkig ben je terug. Het niveau in het Mooie Vrouwen topik begon al te dalen. |
|
Morgen opweg naar schotland |
|
Hmmm, ik zou ook op vakantie kunnen gaan nu ik eindelijk mijn vakantiegeld heb... Feit is dat ik eigenlijk helemaal niet op vakantie wil. |
|
kom net terug van duitsland even naar de nkp geweest. dat heerscht [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 31-08-2002 22:43] |
|
Ik ben bezig uit te zoeken hoe je vakantie kunt vieren op Orkney..schijnt nog niet overspoeld te zijn met toeristen.( iemand hier er wel 'ns geweest?) And God knows...i need vitamin V! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bijna vakantie....alleen deze week nog werken.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ik heb vanaf NU vakantie.. en wel tot 1 september!! OW YEAH stage gehaald, geen tentamens meer open staan, ik voel me onsterfelijk damn... wat relaxed met0l! |
|
nog 3 schoolexamens volgende week en ik ben er ook van af! En als ik de schoolexamenweek een beetje goed gemaakt heb, dan komt dat onsterfelijke gevoel ook wel! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nu nog even doorwerken en eind Augustus drie weekjes Louisiana! Flink wat jazz en blues luisteren in de Big Easy. Lekker boten op de bayou. En toch nog wel een paar rondjes golf lopen zonder kutregen (hopelijk). [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-06-2003 18:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
eej Chel, hard werken tijdens de eurekaweek kan toch niet? Moet jij je niet weer eens in de ledenwerving storten |
|
quote: Nee joh man. Ouwe lullen moeten geen leden werven. Ik wil lekker op vakantie. Volgende week ga ik denk ik boeken en wat vrienden aldaar opbellen........ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Children of bodom - the final countdown Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: lol, veel plezier dan maar. Almanak bouwen een hertentamens laten niet veel ruimte over voor vakantie Alleen Wacken en Summerbreeze voor mij aan vakantie dit jaar... |
|
eel pelzier Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ook prettig. Krijg je dan geen vakantiegeld van het RSG voor het maken van de Almanak?? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmmm.... idee!! ff onze Q en Sarah aanschrijven over dat idee |
|
als het doorgaat een week naar de Oekraine met mijn pa. en iig naar graspop en wacken, verders veel werken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |