|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet drinken, geen festivals, niet uitgaan. |
|
Nog twee week wachten... Disko Disko Partizani |
|
quote: op die festivals na, boring! Je moeder. |
|
Ik wil wel weer eens met vakantie. En dan niet in een huisje hangen en bier zuipen, dat kan ik thuis ook. Of op het strand liggen en bier zuipen, dat kan ik in het weekend ook. Of naar een festival en dan bier zuipen, dat heb ik nu wel gezien. Ik wil iets Doen. Maar ik wil dan weer niet kamperen, ik heb nl. een hekel aan kamperen. Dat is geen vooroordeel, dat weet ik inmiddels helaas uit ervaring. Wat doen jullie allemaal zoal voor "doe"-vakanties? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ben paar jaar terug met paar maten de trein in gestapt met een rugzak en naar Luik gereisd, daar uitgestapt en naar Luxemburg (land) gelopen. Niks voorbereiden, niks plannen. Daar zien hoe we verder komen, was erg relaxed moek zeggen |
|
quote: Ik ga binnenkort reizen door Thailand. Kom aan in Bangkok en reis naar het zuiden, naar Phuket. |
|
quote: NOu via via een heel vet goedkoop huisje, Gewoon met de auto heen, En daar wel zien wat ze gaan doen. ZO duur is dat niet hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga naar graspop en met mijn vriend+busje richting hongarije en omringende landen. Misschien dat we daar nog wat van het Sziget festival meepikken. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat lijkt me ook wel wat. Vorig jaar urenlange tochten door de Ardennen gemaakt, maar we moesten wel steeds weer naar de camping terug. Lijkt me ook wel wat om van camping naar camping te lopen. spelfout weggehaald... |
|
Was erg gaaf. Kom je door die kleine prutsdorpjes waar je normalietr niet komt. Veel leuke kroegjes en mooie natuur |
|
quote: Ja, die natuur daar is echt super. Ben sinds die vakantie keiharde ijsvogeltjes fan geworden. Zelfs een beeldje van gekocht Als er dit jaar een vakantie inzit, gaat het waarschijnlijk weer de Ardennen worden. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ardennen is relaxed! Ga lekker in mei een weekje naar de Ardennen. Mijn zus heeft daar een camping, waar we een sta-caravan huren. In de zomervakantie vertoef ik 2 weekjes op Texel. Burgerlijker kan niet! |
|
Nog drie weekjes en ik ga naar Parijs! |
|
Nog drie weekjes en ik ga naar Cuba! *sigarenrokende smiley* “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Wij gaan altijd naar een mooi natuurrijk land zoals Tsjechie en dan een mooi gebied uitzoeken. (wel kamperen) En dan mooie tochten doen door de natuur, tussen rots wanden lopen, tegen de stroom van een rivier prachtige wandeling gemaakt, afgezonderde bergwandelingen, beetje kanoen van watervalletjes enz. Er zijn altijd wel toffe extreme dingen te doen in de dat soort buurten en nooit echt druk. Heerlijk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Haha, hele dikke +1! Als ik op vakantie ga wil ik dingen zien en doen, lam op het strand liggen vind ik helemaal niets. quote: Nu weet ik niet waar je interesses precies liggen, maar ik vind stedentrips erg gaaf. Barcelona bijvoorbeeld, dikke aanrader zeker als je het werk van Gaudi interessant vind. Zelf wil ik nog erg graag een rondrit door IJsland maken.. Verder wil ik graag bij een vriendin in Christchurch (Nieuw Zeeland) langs. Ticket is alleen een beetje aan de prijs en er is zoveel te zien dat ik er minimaal 2 maanden naartoe wil. Zoveel vrije dagen heb ik helaas niet Nee, dit jaar word mijn vakantie waarschijnlijk (hopelijk) een tourtje met de band van 2-3 weken door (Oost) Europa. |
|
Vorig jaar ben ik naar Barcelona geweest. Prachtige stad voor het oude gedeelte en heel veel te zien. Plus HET museum van Dali maakte het tot een zeer plezante ervaring. Bovendien was het weer zeer zalig. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Zelf heb ik het plan om een fietsvakantie in Nederland te doen. Overnachten in hotels (geen kampeertoestanden, gewoon lekker douchen, eten en slapen) en iedere dag een kleine zestig kilometer door ons prachtige landje fietsen. Kijk op www.fietsvakantiewinkel.nl ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Leuk! |
|
quote: Mag je aardig getraint zijn 60 kilometer is veel elke dag. En welke kant dacht je op te gaan? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
60 Kilometer per dag valt best mee toch? |
|
quote: Phuket is dus echt het Benidorm van Thailand, als ik jou was zou ik iets verder zoeken... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:De eerste dag is het te doen, de 2e ook nog maar het word elke dag zwaarder. Dus ligt eraan hoeveel dagen je achter elkaar die 60 gaat doen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Oh ja, ik fietste niet elke dag toen ik een fietstocht deed. ff vergeten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |