|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
yes yes, nog maar 4 dagen werken en dan voor 2 weken naar NOORWEGEN!! lekker rondrossen in de vage wildernis der vergetelheid!! Laat die JOTUN reuzen maar gaan bibberen en sidderen van ANGST! I Find That I Am Not There... |
|
nog 4 dagen en op naar spanje. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Awawaw, daar ben ik zoooo jaloers op! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Miami here I come |
|
quote: Welcome to Miami.. pwan pwan.. Ga je echt naar Miami (zo ver enzo)? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ja 22 tot 30 juli, en de dag erna naar wacken, lekker jetlaggen [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-07-2003 13:06] |
|
Waah tof! Mijn gekste cybervriendje woont in Miami.. *dan maar weer een weekendje Ardennen voor mij* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Nog 2 dagen en dan eindelijk weg uit dit kut land |
|
quote: woon je in Frankrijk dan ? Bruce Banner |
|
over 3 weken weer vakantie Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Nee in Nederland. |
|
Wacken, Summer Breeze en wellicht later dit jaar nog London |
|
Ik zou naar Noorwegen, maar dat wordt waarschijnlijk volgend jaar i.v.m nu nog onbetrouwbare auto. Nu ga ik waarschijnlijk de andere kant op richting Nice (Zuid Frankrijk). Maar misschien wordt het wel heel wat anders Dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog 2,5 week en dan naar Maubeuge Frankrijk Tis wel al het vierde jaar na elkaar maarruh blijft gezellig. |
|
yes naar zeeland eerst Bospop en ach huisjes op het strand, deur open en je staat zowat in de zee heeft ook wel wat |
|
Nog twee en een halve week en dan naar Fuerteventura! yes yes! Voordat ik de reis boekte had ik er nog nooit van gehoord dus ik ben benieuwd! Het zag er in ieder geval luxe uit! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik ga naar Kroatie voor ongeveer 3 weken. Lekker rondtouren met de auto Iemand nog tips? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Vandaag begint mijn vakantie en die duurt maar liefst tot maandag! |
|
Ik vertrek morgen naar Frankrijk. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: euj fijne vakantie dan. Ik hoorde dat de boel daar behoorlijk leeggeblazen is, alle ruimte dus Bruce Banner |
|
ik vertrek over 8 dagen naar frankrijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja idd Maar timing is everything. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
nog een week en een dag, en dan vakantie !!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |