|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, daarbij denk ik aan kinderen in oorlogen (op dit moment in Afrika, of hier tijdens WOII). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
kinderen zijn niet dom maar gewoon erg makkelijk te beinvloeden (lijkt mij een groot verschil) |
|
quote: idd ja..kinderen zijn slimmer dan je denkt.Maar wel makkelijk om te kopen ,te beinvloeden..helaas Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mijn jongste zus wou ook nooit kinderen en nu zit ze tegen de 30 aan en wil ze ook opeens kinderen. Maarja misschien ligt dat aan, dat ze achterloopt op mijn andere 2 nog oudere zussen die alle2 een kind hebben. Maar wat ik niet begrijp van me oudste zus dat ze nog zo een kleine er bij wil nemen. Terwijl ze eerst tegen me zit te zeuren dat ik zo een geluk heb, dat ik kan uitgaan etc. Wilt ze zelf nog een kind er bij nemen en haar vrijheid nog meer gaan beperken. |
|
quote: Daar ben ik het volkomen mee eens.... maar er van uit gaan dat elk kind gewillig orders opvolgt lijkt mij niet juist. Ik deed dat in ieder geval niet. Tot ergernis van sommigen |
|
Kinderen zijn wel leuk en aardig, zolang ze maar tussen me brood op me bord zitten. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Wel met voldoende peper en zout op een getoast boterhammetje met wat citroenmayonaise he 'Broodje kleuter' noemen we dat hier |
|
quote: Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: doe mij maar broodje leuter......sorry ik zal me inhouden...zal de koorts wel zijn |
|
Hehe, ik krijg opeens een beeld in mijn hoofd van kleine rondhuppelenden pandatjes. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik zeg.. Rubberen Robbie |
|
ik wil geen kinderen, anders rekt mijn tattoo uit wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik zeg pubers |
|
quote: Draagmoeder Ikzelf moet strax iig 1 keer opdraven om als spermadonor op te treden... |
|
quote: had ik al geregeld ja, maar toch...dan krijg je van die mensen die het kind willen houden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
het is niet ethisch verantwoord als ik mezelf voortplant samen met randy. luuuuuuv is in the air......... |
|
Je bedoelt estetisch .... |
|
nee luuuuuuv is in the air......... |
|
als ik al kinderen krijg doe ik dat alleen om mijn mooie Arische genen voort te zetten. maar nee, kinderen ligt voorlopig nog niet in me planning. denk ook niet dat daar verandering in komt.. maar ach wie weet... |
|
login Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Als ik ooit een kind heb zorg ik dat hij of zij van bij de geboorte zo goed mogelijk is gewapend tegen het leven en de mensheid. Met andere woorden, een liefdevolle opvoeding in verschillende talen en met aandacht voor cultuur. Alsook van kindsbeen verdegingssporten laten beoefenen. En op 21-jarige leeftijd moet hij of zij me vermoorden als rite der passage. My kid is going to be tough as nails. Tum podem extulit horridulum... |
|
jij maakt er meteen een griekse tragedie van |
|
quote: Tjah, ik heb dan ook Grieks gestudeerd. Let wel, als m'n kind mij niet kan vermoorden om een andere reden, dan breng ik hem of haar om. Tum podem extulit horridulum... |
|
Kunnen we een beetje serieus en on topic? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |