|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Op zo'n moment komt er volgens Amarantha dus rook uit mijn oren. |
|
Wat, als jij rondjes door het restaurant rent? Raar zeg. |
|
quote: tip: als dit nog een keer gebeurt, moet je als ze vlak naast je af lopen je been uitsteken...werkt echt! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Op zo'n moment wordt zelfs mijn vriendin bang voor mij door de blik in m'n ogen. en nog echt ook |
|
LOL Nee, je begrijpt me wel, als er in het restaurant waar ik gezellig ende romantisch met mijnen geliefde wil eten kinderen ( ) als idioten rondrennen ende schreeuwen. (reactie op Dwaalie natuurlijk) [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 19-07-2002 15:10] |
|
natuurlijk |
|
Tuurlijk, hij was ook iets te makkelijk . Tja, kinderen, elke paar maanden verandert mijn opvatting hierover. Ik ben eigenlijk ook bang dat m'n eventuele kinderen in het huidige media-tijdperk aan de Pokemon & McDonalds gaan. Dan kan je wel een doordachte opvoeding enzo geven, maar die mensjes moeten ook naar school, en als iedereen in de klas een Pikachu-bike (TM) heeft dan wil Grishnackje er natuurlijk ook één, anders is-ie wereldvreemd. |
|
quote: simpel...verbieden en hem een slayer-bike geven edit: doh! ik schreef slayer fout [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 19-07-2002 15:13] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Hmm... ik ben er anders reuze blij mee dat jij bent geboren No regrets and no remorse... |
|
Ik denk dat Grishnackje met een ouder als jij toch wel wereldvreemd zal zijn. Maar daar ben ik ook bang voor: Dat de wereld kinderen verkloot. Het wordt alleen maar erger, dat zie je gewoon aan de kinderen van tegenwoordig. |
|
quote:Daar heb je gelijk in. Maar als ik kinderen zou krijgen en ze zouden net als ik zijn, dan heb ik daar niet veel last van denk ik. Ik was een heel lief en stil verlegen meisje... No regrets and no remorse... |
|
Je kan natuurlijk zelf veel doen (tijdens de zwangerschap al een koptelefoon tegen de buik van je vrouw aanhoudend terwijl er IN THE SHADOW OF THE HOOOOORNSSSSS doorklinkt ) zoals geen TV nemen, LEKKERE dingen voor ze maken, goed, kundig en respectvol opvoeden (moet je ook maar kunnen), op een goede school zetten, op een mooie plaats wonen etc. etc. maar dan vinden ze to-taal geen aansluiting bij hun leeftijdgenootjes, ben ik bang. Of anders gaan ze een kant op waar jij je to-taal niet in kunt vinden. Ik pretendeer niet m'n kinderen compleet te boetseren, dat kan niet, het is een eigen mens met een eigen wil. Alleen, een Pokemon-kid is dan weer het andere uiterste. Ik vind het maar eng. |
|
Ik ben wel in voor een pilsje. |
|
quote: quote: Sluit ik me volledig bij aan. |
|
quote:Als ik eerlijk ben vind ik het engste aan het hele verhaal over kinderen: het bevallen ervan. No regrets and no remorse... |
|
Dat is ook eng ja . Überhaupt al 9 maanden rondlopen met zoiets in je buik... respect! |
|
quote: Helemaal niet. Het ergste is de lange opvoeding waarvoor je verantwoordelijk bent. Een bevalling duurt minder dan een dag. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik hoorde laatst op de TV (jaja) dat 1 op de 9 vrouwen een keizersnede moeten. Dat vind ik pas eng. Ik bedoel maar, da's toch niet natuurlijk? |
|
Ja, maar er kan vreselijk veel misgaan. En al dat bloed . |
|
quote:Mijn broertje is met de keizersnede geboren. Hij wilde niet indalen, dus mijn moeder moest een maand of drie rechtop in bed slapen (anders kreeg ze geen lucht, die baby lag praktisch op haar longen). Ze snijden gewoon je buik open en plukken die baby eruit, en naaien de boel weer dicht. *aaaaahhhh* |
|
quote:Idd, nog een reden voor mij waarom ik er tegen ben: Ik zou ook mijn vriendin/vrouw niet willen verliezen. LIjkt me vreselijk. |
|
Zo echt wel de koptelefoon op de zwangere buik! Wat geboortes betreft; volgens mij doen ze het hier in de westerse wereld compleet verkeerd; in het oosten bevallen vrouwen niet liggend maar staand in het water; zwaartekracht doet het werk en het water maakt het vlees soepeler dus minder pijn. Maar waarom gebeurt het hier dan niet zo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Zo erg is het meestal niet, maar ik ben banger voor eventueel blijvende gevolgen van een bevalling. Die bevalling zal ik in een voorkomend geval wel overleven en één dag pijn kan ik ook wel doorstaan, maar ik wil daarna weer net zo zijn als ik daarvoor was. No regrets and no remorse... |
|
quote:De vriendin van een vriend van mij is inderdaad zo bevallen. Ging schijnt het perfect. No regrets and no remorse... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |