|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Klinkt als mn zusje! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: LOL Hatsjikidee! |
|
quote: Ik vind ze juist niet origineel, ze weten ook nooit een antwoord en hebben altijd haast. "Wat is dat? Waarom dan? En dan? Is dat moeilijk? Mag ik snoep? Mag ik hier een spijker in slaan? Mag ik TV kijken? Wanneer komt dat snoep nou? Gaan we nou weg? Ik ben al klaar!" enz. Verder zijn ze wel grappig Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
De keuze tussen kinderen en een leven houden is snel gemaakt. Veel maten om me heen hebben koters of krijgen die binnenkort. De offers die daarmee gepaard gaan, zijn voor mij reden om absoluut niet aan kinderen te beginnen. Toch maar eens gaan kijken naar een definitieve oplossing (sterilisatie ). Geen ongelukje zal mijn leven verpesten met gekrijs, gejank en ook nog een baby. |
|
quote:Jij kunt je zusje tenminste nog bannen .... |
|
quote: Wiki Pedia dan Kinderen zijn eigenlijk best wel suf; ze kunnen niets en als ze eindelijk wat voor elkaar krijgen doen ze alsof ze iets buitengewoon briljants hebben gedaan eigen kinderen heerschen dan weer wel natuurlijk ;P [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2006 10:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ok nemen we geen kinderen. Kan ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ben je nou helemaal van de ratjes besnuffeld er moeten complete nieuwe metalbands verwekt worden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gelukkig zijn Verval en ik het erover eens: geen koters. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dan ken jij andere kinderen dan ik (maar die ik ken zijn ook wel grappig) Hatsjikidee! |
|
quote: Jaja, je wilt gewoon neuken.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Nee hij wil 5 kinderen IK NIE En wie is de baas??? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: 'Baas' is een mannelijk woord The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik voel me zo mannelijk vandaag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
In deze zaak ben ik het eens met zillah..zij is de baas.. Maar kids zeker weten...deze maand komt het eerste kindje in mijn vriendengroep ter aarde en heb al kadootjes gekocht ik ben dan ook een goede Ome Emo. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Later kinderen krijgen? Ja, heel graag zelfs! Ik kan niet bepaald zeggen dat 't klokje al hard tikt, maar ik weet wel bijna zeker dat 't gevoel er ooit wel zal zijn. Sinds 5,5 jaar pas ik iedere vrijdagavond op op een jongetje dat bijna 6 is en een meisje van 8. En echt, er is helemaal niks wat zich kan meten na een klote werkdag met het feit dat bovenop Menno die zich in m'n armen stort om me te kunnen knuffelen of Esme die bij me op schoot klimt om me voor te komen lezen, of om me d'r zorgen te vertellen. (en natuurlijk moet ik ook weleens streng zijn, en nee is nee bij mij, helaas voor hen ) En natuurlijk is dat maar een paar uurtjes per week, en kun je dat niet vergelijken met zelf een paar kinderen op de wereld te zetten en alle verantwoording en lasten die erbij horen, maar mocht ik ooit kinderen zoals die twee krijgen, dan zal dat het dubbel en dwars waard zijn. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik kom af en toe weleens kinderen van onder de 10 tegen die een Iron Maiden en een Darkthrone shirt aan hebben, blijkt dus dat hun ouders ook metal zijn en dat hun de satanisjes of heidenen van de basisschool zijn en iedereen bang voor hun zijn Best wel stoer eigenlijk hehe ik wil later ook zulke kinderen |
|
quote: Tja.....ik heb ook "zo'n kind", maar die heeft gewoon vrienden hoor..... spelfout weggehaald... |
|
quote: ik moet bekennen +1. En daar schrik ik wel een beetje van aangezien ik altijd gezegd heb nooit kinderen te willen |
|
Ja ik wil wel kids, maar dan moet het bij 2 blijven..en ik kan absoluut niet tegen gejammer en gezeik dus wat dat betreft worden ze dan wel aangepakt Maarvoorlopig nog niet, kinderen kosten zoveel tijd en geld eerst nog een hele tijd van mn vrijheid genieten.. |
|
Kinderen zijn als scheten, je verdraagt alleen die van jezelf signature |
|
ik hoef er geen......in de zin van nooit, ook niet om alleen even op te passen.... You suck and that's sad |
|
Ik wil wel pappie worden want ik wil mijn geniale genen voortgeven. UIteraard alleen als wilders minister-president wordt want ik ga mijn kinderen niet grootbrengen in een links vervuild land. Lijkt me duidelijk. Oh, en ik wil alleen kinderen als ik later groot ben en (uiteraard, geen twijfel mogelijk) 3 keer modaal verdien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Stigma is stom. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |