|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als de ouders ze nog aannemen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Anders kan ik ze vast wel verkopen Zenial |
|
We hadden Roel al verkocht Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dat is wel heel omgekeerd niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik denk dat daar wel handel in zit. Dat scheelt die vrouwen ook weer reiskosten. *scheelkijksmiley* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: En kunnen de lastige kids daar mooi geboren worden,... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Damn.. kinderen.. net weer naar de kleine van mijn zus wezen kijken maar ik moet er zelf ECHT nog niet aan denken. Dood eng "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
@Jb Dat lijkt me bij jou ook niet zo handig op dit moment |
|
Godver zou wat zijn "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Iemand ervaring met het verschijnsel alleenstaande ouder ( als vader zijnde that is)? Het combineren met een baan in ploegendienst bijvoorbeeld? Zoals het er nu voor staat zou mijn dochter (bijna 13 jaar) binnenkort wel eens bij mij kunnen gaan wonen. Dat aanhoudende geruzie bij mijn ex thuis schiet gewoon niet meer op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoeveel frikandellen heb je er voor gekregen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik wilde hem dat net vragen plus wat voor een deel ik krijg btw nog 5 dagen en ik schiet weer met scherp [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 24-03-2007 19:58] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zo. XXL is zojuist met zijn ex naar het stadskantoor geweest en is sinds een uur officieel alleenstaande vader. De kleine trekt op eigen verzoek bij mij in. Sollicitaties voor de openstaande vacature voor fulltime stiefmoeder kunnen naar het mailadres in mijn profiel gestuurd worden zodat de selectie procedure kan beginnen. Brieven zonder foto krijgen geen reactie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nogmaals van harte! |
|
quote:Mentaaaallll! |
|
quote: Kolere, zal wel even wennen zijn, zo'n puber in huis... Heeft ze wel eerder bij jou gewoond? Succes iig... jij liever dan ik Zenial |
|
[Ma Flodder]Het blijft toch je kind, he? [/ Ma Flodder] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: sterkte, be a good dad |
|
quote: Gaaf man, gefeliciteerd!! |
|
Was dat een sollicitatie Nix? |
|
quote: Je reageerd op mijn post voordat ik gepost heb? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Volgens mij is er iets mis, of met ZM of met mijn laptopje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hee gefeliciteerd joh! Enne wat betreft combineren, tuurlijk wel.. op haar leeftijd kan ze best een keer een avondje of middagje alleen thuis zijn lijkt mij (of neem een vaste oppas van rond de 16, dubbel plezier ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |