|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pfffff ik zoek gvd wel een andere oppas On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ja doe maar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hey! Ik kan best een goede oppas zijn. Gewoon pedagogisch verantwoord zo'n kind op de bank achtereenvolgens wat films van David Lynch en George A. Romero voorschotelen en je hebt gegarandeerd een wonderkind wat voor het kan praten al in onderbewuste droomfasen zombies aan het slachten is |
|
quote: Wil je ooit op mijn toekomstige kind passen |
|
quote: Als jij zorgt voor een constante instroom van cult-films, Hertog Jan en babyvoeding |
|
quote: Luiers is ook een goeie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja.. zeker een david lynch film kan nog wel wat broekschijterij veroorzaken.. misschien dan toch maar Bambi, maar dan wel de uncut version natuurlijk |
|
quote: Yeaaaaah, ik zet me uiteraard wel in voor een goede opvoeding. |
|
quote: Nee joh, een kurk voldoet ook wel.. |
|
|
|
Holy crap ... kun duidelijk zien dat die ouders dat kind nooit fatsoenlijk opgevoed hebben ... nekschot voor hun allen! |
|
quote: Damn, je laat je toch niet slaan.. ook niet door zo'n klein ventje wat duidelijk een andere aanpak nodig heeft. |
|
quote:Je ziet gewoon duidelijk dat dat kind nog nooit verteld is wie de baas is. En dan gaan ze nu ineens de papa en mama uithangen .... too little, too late |
|
quote: Klopt, de verhoudingen zijn 'scheef' maar te laat is het niet hoor. Tijdje flink doorpakken en volhouden, komt het wel weer in orde. Maar damn, opvoeden dat jochie of je hebt later een puber die je met een mep kan vloeren. |
|
quote:Kind is al 12 ... ben bang dat we over jaartje of vijf/zes een gaaf nieuwsbericht hebben |
|
Ik had zo'n blaag echt helemaal doodgeslagen denk ik. Maarja ik heb ook een TBS behandeling gehad enzo |
|
Aha ... op verlof? |
|
quote: Dan nog, drastisch het roer omgooien.. de Nanny er op af sturen (nee niet die met de irritante stem, maar die ene.. die strenge). Geluid niet aan staan trouwens, maarre misschien heeft dat kind ook wel een of andere stoornis in combinatie met geen tot weinig opvoeding. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-10-2005 15:48] |
|
Nee, niet te behandelen. Op de long-stay was geen plek meer |
|
quote:Tja, maar heb je al eens een blik op die ouders en het andere kind geworpen? Tokkievolk van voor tot achter .. van die "het is niet onze schuld" figuren ... |
|
quote: Ook zij kunnen met wat begeleiding best verbeteren. Ik begeleidt momenteel ook zo'n jongen, maar dan van 20 jaar oud met ongeveer hetzelfde gedrag en zulk soort ouders. Vermoeiend hoor, maar toch positief blijven.. vandaar ghehe. Ahja, mooi man zulke ouders en kinderen.. is mijn werkvoorziening. |
|
Tja .. mijn belastingcenten moeten idd goed besteedt worden |
|
quote: Alsof ik het leuk vond dat jij een tijd o.a. mijn belastingcenten kreeg.. |
|
quote:Ik besteed ze tenminste goed |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |