IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 25-10-2007 16:55 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Net nog op 3 uber drukke kinderen gepast met t nodige snotverlies.. Bah.



Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2007 16:56 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2007 16:51 schreef moon1976 het volgende:
Nou ja, ik heb de mijne wel genomen hoor.
Eerst goed over nadenken en vervolgens heel bewust stoppen met de pil...vind ik wel nemen.


Ah, kijk daar zit het hem dus in, gewoon een verschil qua taalgebruik zeg maar Ik vind die term persoonlijk gewoon niet 'passen' ofzo.. vandaar.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 25-10-2007 16:57 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 25 oktober 2007 16:56 schreef Pem het volgende:
Ah, kijk daar zit het hem dus in, gewoon een verschil qua taalgebruik zeg maar Ik vind die term persoonlijk gewoon niet 'passen' ofzo.. vandaar.


Oké, jij 'krijgt' ze past dus beter bij jou??


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2007 17:01 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2007 16:57 schreef moon1976 het volgende:
Oké, jij 'krijgt' ze past dus beter bij jou??


Ik bedoel dat in mijn beleving/taalgebruik "kinderen krijgen" als het ware 'logischer' klinkt dan "kinderen nemen". Ik weet niet of ik het uit kan leggen, maar goed.. Is ook niet belangrijk verder. Zolang we elkaar in ieder geval maar een béétje begrijpen?



Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


slome
Usericon van slome
Posted 25-10-2007 17:05 by slome Profiel van slome

quote:
Op 25 oktober 2007 15:27 schreef Pandora het volgende:
De huisarts onder pissen heerscht natruulijk veel harder dan je mama of papa onderpissen.


Check


quote:
Op 25 oktober 2007 16:09 schreef Pem het volgende:
Ik HAAT overigens de term "kinderen nemen.


Nee je loopt ze op


Urgh.
Aldus mijn 'nuttige' bijdrage aan dit topic.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 25-10-2007 17:05 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Is prima...iedereen denkt anders.


Ik ben alleen benieuwd of dit anders denken van ons ligt aan het feit dat ik kinderen heb en jij niet.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2007 17:12 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2007 17:05 schreef moon1976 het volgende:
Is prima...iedereen denkt anders.


Ik ben alleen benieuwd of dit anders denken van ons ligt aan het feit dat ik kinderen heb en jij niet.



Geen idee Ik denk dat het vooral mijn persoonlijke associatie is met mensen die de term "kinderen nemen" gebruiken. Misschien heb ik het gewoon te vaak horen zeggen door hele onnozele personen die - helaasch - niet echt in staat blijken kinderen op te voeden.

En ja ik weet best dat het voor mij - kinderloos persoon - nogal makkelijk is kritiek te hebben op ouders, dat geef ik toe. Maar sommige dingen kunnen naar mijn idee echt niet. Bijv. mensen die een zak chips in de box van hun kindje flikkeren en dan denken dat het geregeld is.. "Ja als ie honger heeft pakt ie wel wat".. MENS dat kind kan nog niet eens die zak openkrijgen, om nog maar te zwijgen over voedingswaarde/gezond eten


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 17:14 by Pandora Profiel van Pandora

Mmm, voor mij is het toch wel een beetje krijgen hoor. Ik bedoel als ik er eenmaal aan begin is dat dan toch wel een volledig bewuste keuze. Maar als ik ze dan ook daadwerkelijk krijg denk ik dat dat toch wel een beetje als ene kadotje voelt. Want het is gewoon iets wat ik over een paar jaar heel graag wil.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2007 17:15 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2007 17:05 schreef slome het volgende:
Nee je loopt ze op



Hehe, zo kun je het ook zien

Waar ik me echter ook nog over op kan winden, zijn vrouwen die heel zielig gaan lopen roepen dat ze nooit kinderen gewild hebben maar inmiddels met twee of meer kids rondhobbelen omdat ze nooit verhoed hebben... Dat er iets misgaat kan altijd, maar als je ze ECHT niet wilt, zorg je daar toch voor? Zeker als je al 1x ongewild zwanger bent geworden???

AAARGH ik zit me weer veel te hard op te winden, tering. Ik ben echt zo verschrikkelijk chagerijnig vandaag Pff.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 25-10-2007 20:13 by Mirandarijntje Profiel van Mirandarijntjehttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 25 oktober 2007 16:09 schreef Pem het volgende:
Iedereen roept altijd "wacht maar tot je 30 bent blabla".



Dat zeiden ze tegen mij ook maar inmiddels ben ik al 34 bijna 35 en heb nog steeds geen kinderen en wil ook geen kinderen dus 't is toch een bewuste keuze geweest en sommige vinden dat vreemd, begrijpen dat niet maar als ik ze uitleg om welke redenen ik geen kinderen wil,begrijpen sommige 't nog steeds niet en andere gelukkig wel



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-10-2007 20:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 oktober 2007 16:09 schreef Pem het volgende:


Ik HAAT overigens de term "kinderen nemen"


An en Eefje troffen en man die daar anders over denkt :')


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 20:35 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

quote:
Op 25 oktober 2007 16:09 schreef Pem het volgende:
Ik HAAT overigens de term "kinderen nemen", net alsof je ze aanschaft ofzo.. Bovendien lijken veel mensen [vrouwen, vooral] te vergeten dat zo'n schattig baby'tje later zowaar een persoon wordt...



+1 en alsof het zo makkelijk gaat. Omdat toevallig het merendeel makkelijk zwanger wordt, 'vergeten' we voor het gemak even dat ze boel geld kosten en niet altijd zo makkelijk te 'maken' zijn [onvruchtbaar/ziekte etc]

verders zijn kinders gewoon tof, zeker wanneer je eigen kinders hebt [lijkt me] je ziet niet alleen dingen van jezelf/partner erin terug maar ook van je ouders uiterlijke kenmerken/karaktertrekken/gedrag ik vind het gewoon machtig mooi om te zien hoe zo'n kind zich ontwikkeld en dingen leert en steeds zelfstandiger wordt. Kinderen houden je jong en je kan een boel van ze leren


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2007 20:37 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2007 20:15 schreef Burzum het volgende:
An en Eefje troffen en man die daar anders over denkt :')


Ik zat al te wachten op een dergelijke opmerking

@Mier: ja sommige mensen zullen het niet snappen lijkt me, maar zolang je zelf maar gelukkig bent en achter je keuze staat dan is het toch prima?


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-10-2007 23:13 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 25 oktober 2007 16:30 schreef Pem het volgende:
Uh...



What happened?


komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik er nu dagelijks mee te maken heb.
de rush om beebies te krijgen is er totaal niet..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-10-2007 23:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

je bent nog jong he ^^


Je moeder.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-10-2007 23:21 by BitchSlap Profiel van BitchSlap



jij niet, jij bent oud. zit jij al te denken aan een kindje jaap?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-10-2007 23:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ja maar jij wil niet


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-10-2007 23:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 20:13 schreef Mirandarijntje het volgende:
Dat zeiden ze tegen mij ook maar inmiddels ben ik al 34 bijna 35 en heb nog steeds geen kinderen en wil ook geen kinderen dus 't is toch een bewuste keuze geweest en sommige vinden dat vreemd, begrijpen dat niet maar als ik ze uitleg om welke redenen ik geen kinderen wil,begrijpen sommige 't nog steeds niet en andere gelukkig wel
En toch denk ik dat jij een hele lieve moeder zou zijn Mier.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2007 4:25 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Kan hier ook wel....


Grmbl.... Knokpartij bij m´n zoon op school, waar hij níet bij betrokken was zorgt voor een grote rel daar. Politie en alles erbij, want het is er schijnbaar stevig aan toegegaan. Heeft 1 van de slachtoffers toch de naam van m´n zoon genoemd als "betrokkene". Niks van waar, dus hij voelde zich flink genaaid en heeft tegen dat etterbakje gezegd: "als je me nog eens bij zoiets betrekt, geef ik je een knal..". Waarop dat lulletje zich bedreigd voelt en met z´n mama naar de politie gaat. Mochten wij dus gisteren naar het politieburo komen. Maar ik sta natuurlijk vierkant achter m´n zoon, kan goed begrijpen dat ie zich genaaid voelde. Daders van die matpartij staat nog wat te wachten geloof ik, er is met 10 man op 2 man ingeslagen, vrij laag allemaal...


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-10-2007 9:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

De maatschappij wordt steeds harder en op steeds jongere leeftijd kom je daarmee in aanraking helaas . En laat dat nu ook 1 van de grootste redenen zijn waarom ik helemaal niet op kinderen zit te wachten..



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 12:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 oktober 2007 16:45 schreef Pandora het volgende:
Ik vind het juist mooi om te zien hoe zo een kind zich ontwikkelt en langzaam allemaal karaktertrekken bovenkomen enzo.


Dat doen huisdieren ook


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-10-2007 12:28 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 oktober 2007 12:27 schreef MMayo het volgende:
Dat doen huisdieren ook


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 12:37 by MMayo Profiel van MMayo

Het zien van dat kwijlende babyvolk doet me niks, kinderen zijn niet leuk en schattig. Zo'n 8 uur op een dag wil nog net, maar meer uren.. nee bedankt. Maar goed, ben nog geen 30.. wellicht komt dat mama idee nog wel, maar eigenlijk denk ik van niet.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-10-2007 12:41 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 26 oktober 2007 12:27 schreef MMayo het volgende:
Dat doen huisdieren ook

Die doen tenminste niet in hun broek!


mvg wk10


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-10-2007 12:43 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 oktober 2007 12:37 schreef MMayo het volgende:
Het zien van dat kwijlende babyvolk doet me niks, kinderen zijn niet leuk en schattig. Zo'n 8 uur op een dag wil nog net, maar meer uren.. nee bedankt. Maar goed, ben nog geen 30.. wellicht komt dat mama idee nog wel, maar eigenlijk denk ik van niet.
ja precies. mijn ouders beginnen nu eindelijk te realiseren dat ik geen persoon ben waar ze kleinkinderen van kunnen verwachten. TJa ze zeggen wel eens van psychiaters kunnen zichzelf niet genezen... en ik vind dat Pedagogen zelf maar geen kinderen moeten krijgen.

Ja dat lief en schattig.. pfff. Wat nou als je kind niet gezond blijkt te zijn. Ben je dan ook nog zo gelukkig. Ik heb het als pedagoog te vaak gezien dat het in een gezin helemaal mis gaat als er bijvoorbeeld een kind wordt geboren met een lichamelijke en/ of verstandelijke beperking. Stoornissen nog daargelaten. Het hele plannetje van moeders die na verloop van tijd weer parttime gaat werken (of vader natuurlijk) kan gewoon niet doorgaan omdat het kind dan véél zorg nodig heeft daargelaten alle onderzoeken en alles.
Maar over dit soort dingen staat zo'n beetje niemand bij stil.. Iedereen krijgt toch gewoon een gezond kind


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen