|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope, ben morgen bij m'n 'dinnetje, en dat is heel erg offtopic ja! [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 06-07-2005 20:49] |
|
quote: Ja verplicht naar de kerk enzo, frans bauer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Frans Bauer HEERSCHT!!! |
|
van de week op een kinderdagverblijf (medisch welliswaar) gewerkt met groep 1 (Tot 4 jaar) pff kinderen zijn echt niets voor mij.. ze vinden mij daarin tegen altijd wel leuk.. had ineens 4 kinderen op schoot zitten. 't is net zo als met katten.. als je ze niet leuk vind komen ze toch altijd op je af [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-07-2005 22:30] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ach geef maar toe, je vond het wel leuk, als ze maar niet van jou zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ze maken zoveel geluid.. hebben geen controle over hun speeksel/ snottebellen en stinken om de haverklap naar stront... leuk??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ze zijn schattig, kunnen erg lief zijn en aandoenelijk, zijn speels, en vallen zodat je er om kan lachen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik heb op een revalidatie groep voor peuters gewerkt, dat was best geinig maar te weinig uitdaging. Maarre kinders, weet het nog steeds niet hoor. Eerst maar eens iemand tegen komen die het met mij weet uit te houden |
|
quote: Ja dat zou wel een stap zijn ja On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jawel he.. first things first Nee maar serieus, zijn er mensen die 100% zeker weten aan de kinderen willen en dat al ruim van te voren weten?? |
|
quote:1 jongetje vond het leuk om steeds mijn oorbellen in zijn mond te nemen IEW.. het vallen was ook al niet zo'n succes want daar gaat een 15 minuten bleér partij van komen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah lekker gelebber aan je oorbellen hehe. Voor je het weet trekken ze die dingen eruit, per ongeluk.. |
|
quote:gelukkig zijn het bij mij piercings die niet zo makkelijk los gaan. maar om meteen een kaakklem te gebruiken bij een ventje van 3 leek me wat overdreven.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahaha, wel handig.. hoef je meteen niet meer terug te komen daar |
|
quote:ze wilde me wel weer hebben omdat de kinderen zo goed op me reageerden.. dat heb ik maar afgeslagen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik ben ook echt geen kindermens, jongeren wil nog wel maar van die echte kleintjes. Leuk om ernaast te doen, dat werken op revalidatie centrum deed ik ook naast mijn vaste baan.. voor de ontspanning hehe. |
|
doe mij maar baldadige pubers Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach kids, leuk man. Ik denk er over een paar jaar wel weer over. Wil er wel 1, niet meer. Eerder zei ik altijd dat ik absoluut geen kids wou, maar goed je wordt ouder. Uhm verkeerde woordkeus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:1tje oohhh dat is kei zielig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ach ik ben ook alleen. ben ik zielig? En jij mag er later wel een keer op passen goed? Over een paar jaar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ik geef alleen pedagogisch onderbouwde adviezen.. verder ga ik niet. ben gestelt op mijn rust Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Goed, vraag ik het Vince wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:hahahahaa Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: DAt vind jij lollig? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |