IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2003 10:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2003 10:48 schreef campske666 het volgende:
Noem jij mij verwend en asociaal ?



MINDER sociaal.
Natuurlijk zijn er genoeg mensen die broertjes en zusjes hebben gehad die veel asocialer zijn. Maar als enigst kind denk je meer dat de wereld om jouw draait(dat merken we af en toe ook aan je)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 10:54 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 3 december 2003 10:52 schreef ElitE het volgende:
...dat de wereld om jouw draait(dat merken we af en toe ook aan je)


Dat is niet omdat ik enig kind ben, maar gewoon omdat mezelf meer betrouw en vertrouw dan andere mensen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2003 10:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2003 10:54 schreef campske666 het volgende:
Dat is niet omdat ik enig kind ben, maar gewoon omdat mezelf meer betrouw en vertrouw dan andere mensen.

Heb ik ook last van
ik wil niets aan anderen overlaten.
Maar als je als kind veel met andere kinderen omgaat dan zit het ook weer goed


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 10:59 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 3 december 2003 10:56 schreef ElitE het volgende:

Maar als je als kind veel met andere kinderen omgaat dan zit het ook weer goed


Ik dacht ook altijd dat ik "minder sociaal" was omdat ik nogal dikwijls alleen was als kind (enig kind, geen andere mensen wonend in een straal van 20 km). Maar daar is dus niks van aan. Ik ken mensen die altijd midden in stad hebben gewoont, broers en zussen hebben, en altijd bij sport-clubs zijn geweest, en nog stukken asocialer zijn dan mij. (ja , dat kan.)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2003 11:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2003 10:59 schreef campske666 het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik "minder sociaal" was omdat ik nogal dikwijls alleen was als kind (enig kind, geen andere mensen wonend in een straal van 20 km). Maar daar is dus niks van aan. Ik ken mensen die altijd midden in stad hebben gewoont, broers en zussen hebben, en altijd bij sport-clubs zijn geweest, en nog stukken asocialer zijn dan mij. (ja , dat kan.)

Ligt er maar aan wat je onder asociaal verstaat, als je met sociaal niets slopen en geen ruzie zoeken bedoeld. Maar met sociaal doelde ik op vrienden maken, is wel belangrijk maar een paar goede vrienden vind ik altijd beter dan een zooi slechte


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-12-2003 11:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 december 2003 10:46 schreef ElitE het volgende:
1 kind word weer zo verwent. En die leren ook minder goed met anderen omgaan. ALS ik kinderen zou nemen zouden het er 2 zijn


Ik ben helemaal niet erg verwent. Ik gedraag me alleen zo
Maar ik kan wel goed met anderen omgaan, Geen problemen daarmee.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-12-2003 11:04 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 3 december 2003 11:01 schreef ElitE het volgende:
Ligt er maar aan wat je onder asociaal verstaat, als je met sociaal niets slopen en geen ruzie zoeken bedoeld. Maar met sociaal doelde ik op vrienden maken, is wel belangrijk maar een paar goede vrienden vind ik altijd beter dan een zooi slechte


Met sociaal bedoel ik goed en graag met mensen (vrienden, kennissen, familie, onbekenden) omgaan.
slopen en ruzie zoeken is niet alleen asociaal, maar ook crimineel.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-12-2003 11:15 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 3 december 2003 10:46 schreef ElitE het volgende:
1 kind word weer zo verwent. En die leren ook minder goed met anderen omgaan.

Bullshit, kijk maar hoe arm en tof ik ben.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-12-2003 11:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 december 2003 11:15 schreef mislyd het volgende:
Bullshit, kijk maar hoe arm en tof ik ben.

Nou zo voel ik me nu ook..


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 03-12-2003 14:04 by Lytse Profiel van Lytse

ghoulliette: tja, ongesteld zijn hoeft van mij ook niet, maar dan hadden ze mijn hele baarmoeder moeten verwijderen en dat is ook geen pretje (en doen ze alleen als er een hele goeie reden voor is). En daar komt dan ook nog bij dat ik er niet echt naar uitkijk om de overgang mee te maken, mijn moeder gaat wat dat betreft door een gigantische hel.

quote:
Op 3 december 2003 9:07 schreef Vampie het volgende:
Ook helemaal voor!
Bij de man is de ingreep ook een stuk minder ingewikkeld en ze kunnen vaak de zelfde dag nog naar huis.
Maar ik moet zeggen dat ik er zelf ook wel 'ns over nagedacht heb.Ik heb 1 zoon en denk niet dat ik nog meer kinderen wil.


sterilisatie bij de vrouw is ook niet zo'n grote ingreep hoor. Het is tegenwoordig gewoon een kijkoperatie, heb 3 hele kleine littekentjes. Je bent dezelfde dag nog thuis. Het grootste verschil is dat je helemaal onder zeil moet. En het schijnt dat mannen die zich laten steriliseren dan weer een grotere kans hebben op prostaatkanker. Zodoende...


good intent and honesty do not redeem stupidity


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2003 14:10 by Staalman Profiel van Staalman

En toch hoop ik ooit (lees: volgend jaar ofzo) pappa te worden. Dat lijkt me echt onwijs mooi...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 14:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 december 2003 9:07 schreef Vampie het volgende:
Ook helemaal voor!
Bij de man is de ingreep ook een stuk minder ingewikkeld en ze kunnen vaak de zelfde dag nog naar huis.

Bullshit, net zo ingrijpend.

and there is NO ONE who messes with my balls ... alleen mijn vriendin dan, maar die doet er wat fijns mee ...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-12-2003 14:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 december 2003 14:10 schreef Staalman het volgende:
En toch hoop ik ooit (lees: volgend jaar ofzo) pappa te worden. Dat lijkt me echt onwijs mooi...


Dan mag je nu al wel hard oefenen. Volgend jaar? 3 maanden oefenen, en dan over 3 maanden moet het wel raak zijn.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2003 14:16 by Staalman Profiel van Staalman

Ik hoef het eind product ook nog niet perse hoor , maar mocht ergens volgend jaar mijn vrouw zwanger geraken.... GEWELDIG!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hehehe, 2 a 3 jaar terug moest ik niks van kinderen. Maar de gedachte om papa te worden gaat me steeds beter aan staan, wel wil ik eerst alles op orde hebben, schulden deels afbetaald hebben beetje geld op de bank en gewoon zekerheid, zodat de kleine barstens verwend kan worden.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 03-12-2003 14:19 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 3 december 2003 11:15 schreef mislyd het volgende:
Bullshit, kijk maar hoe arm en tof ik ben.


Jaja, ik kan erover meepraten! Dus die stelling klopt over het algemeen niet



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-12-2003 14:30 by Snaack Profiel van Snaack

Kinderen

Die hinderen



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-12-2003 14:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 december 2003 14:30 schreef Snaack het volgende:
Kinderen

Die hinderen




meel lezen


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-12-2003 14:35 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Kinderen? waarom niet... wel grappig zo'n kotertje thuis te hebben. Een paar keer roepen "kamer opruimen", "pak eens een biertje voor me". Verzorgen is de taak van de vrouw, dus die stress heb ik niet, en als ze vervelend zijn stuur je ze naar hun kamer. De kosten zijn natuurlijk wel een nadeel, maar goed..



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-12-2003 14:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 december 2003 14:13 schreef Jenje het volgende:
Bullshit, net zo ingrijpend.

and there is NO ONE who messes with my balls ... alleen mijn vriendin dan, maar die doet er wat fijns mee ...


Mannen zijn gewoon bang dat hun zogenaamde mannelijkheid aangetast wordt, dus schuiven ze het WEER af...
Vrouwen mogen altijd de echte zware taken op hun nemen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-12-2003 14:48 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Wat nou "zogenaamde" mannelijkheid? Niet zogenaamd, gewoon mannelijk. ALs ik mijn vriendin niet in haar gezicht kan spuiten, dan ben ik een stukje mannelijkheid (dus niet 'zogenaamde') kwijt.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-12-2003 14:48 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik meen te hebben gelezen dat bij die ingreep de productie van testosterone vermindert? Lijkt me niet best dus ondanks dat het me wel een kleine moeite voor de vrouw lijkt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-12-2003 14:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 december 2003 14:48 schreef Azagthoth het volgende:
Wat nou "zogenaamde" mannelijkheid? Niet zogenaamd, gewoon mannelijk. ALs ik mijn vriendin niet in haar gezicht kan spuiten, dan ben ik een stukje mannelijkheid (dus niet 'zogenaamde') kwijt.


Je kan nog steeds spuiten. Er zitten er alleen geen zwemmertjes in.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 december 2003 14:45 schreef zillah-morte het volgende:
Mannen zijn gewoon bang dat hun zogenaamde mannelijkheid aangetast wordt, dus schuiven ze het WEER af...
Vrouwen mogen altijd de echte zware taken op hun nemen


Oh wat zijn we geëmanicipeert


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-12-2003 14:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Geweldig, alle mannen op de kast


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen