|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Och, Kewl hoeft zich geen zorgen te maken |
|
quote:Zo dacht ik er toen over. Nu wil ik nog steeds kids, maar zal ze nooit 'nemen' [misschien beetje ongelukkig uitgedrukt]. Puur en alleen om het feit dat mijn genen op bepaalde punten zo verrot zijn, dat de kans dat ik mijn kinderen er iets van meegeef erg reeel is. En dat willen ze niet. En dat wil ik niet. Uiterst kut eigenlijk. |
|
Geweldige stellingen hier! Tienermeisjes die absoluut geen kids willen. Oudere meiden, waarbij de biologische klok toch nestelsignalen gaat afgeven. En een enkele psychoot die het de wereld niet aan wil doen, om zijn/haar genen te verspreiden. Kids 'nemen' doe je niet zomaar. Kost inderdaad veel geld en (nacht)rust. Maar hou er rekening mee, dat onze leefomgeving zo vervuild is, dat het 'nemen' van kinderen helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Een groot deel van de Nederlands mannen is geheel of gedeeltelijk onvruchtbaar en die heb je wel nodig bij het 'nemen' van kinderen. Ook de levensstijl van de gemiddelde metalhead maakt het krijgen van kids geen vanzelfsprekendheid. En kids vallen best mee (heb er zelf 3 ). |
|
quote:De gemiddelde metalhead bestaat niet. Ik wel het de wereld juist erg graag aandoen, alleen m'n kinderen niet, is dat te moeilijk? En hoe noemt men eigenlijk mensen die bewust geen kinderen nemen? Kinderloos? Waarom niet kindervrij? |
|
quote: waar haal je dit nu weer vandaan???? Ik geloof er verder geen bal van overigens. |
|
Ja, en een 'vervuilde leefomgeving die het niet vanzelfsprekend maakt kinderen te nemen". Wanneer is het nemen van kinderen zelfsprekend dan? Nooit geloof ik. |
|
quote: Een kind nemen is nog iets anders dan een kind krijgen. mvg wk10 |
|
quote:Klopt. Een kind nemen = gepland een kind krijgen. Wat maakt je denken dat ik dit niet weet? |
|
Gemiddelde metalhead. Ik ken er juist erg veel met kids. Zelfs naast hun werk en bands. En juist merendeel van de mannen kunnen wel kids krijgen. Alleen als men dat niet kan hoor je het juist. Maar het is wel zo dat de mens in het algemeen meer problemen nu ondervindt que het krijgen van kinderen dan vroeger, ivm allerlei welvaartsinvloeden. Tenminste dat is wat ik denk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: nah, sorry. Ik ben een belg. Onbedoeld dubbelzinnig... mvg wk10 |
|
quote:Eigen schuld. Kinderen willen opvoeden en allebei 40 uur per week werken GAAT GEWOON NIET. En toch blijven proberen he. |
|
quote: ik denk dat veel mensen er gewoon later of helemaal niet aan beginnen, maar wel door keuze. niet doordat ze opeens steriel zijn ofzo. |
|
quote: Nou ik bedoelde eigenlijk dat er lichamelijk meer welvaartsproblemen ontstaan zijn. Zoals meer mannen of vrouwen zijn door verschillende redenen geheel of verminderd onvruchtbaar. Zoiets. Als ik een kind zou nemen, dan zou ik er voor zorgen dat er zoveel mogelijk 1 ouder thuis is. Ik wil ook hooguit maar 1 kind. Kan je dan meer aandacht geven. Dat is mijn mening. Ik zou niet gaan stoppen met werken. Ben ik het typje niet voor. Maar zou mijn kind niet elke dag in een opvang zetten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik ben bijna 30, en weet dat ik wel 1 kind waarschijnlijk wil, maar ik wil dat nu nog niet. Ik denk dat ik er nog een paar jaar overheen laat gaan hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mee eens. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
2 graag SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Daar rouwen we ook niet om. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hier wel om. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kinderen staan altijd zo vroeg op! Irritante eigenschap is dat. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Jij als meeloopnazi zou toch juist een aantal koters de wereld op moeten schoppen om ervoor te zorgen dat de randstad niet volledig zwart worden (die planten zich immers sneller voor dan een paar nymfomane kakkerlakken) |
|
quote: +1 Ik snap niet dat mensen er überhaupt mee bezig zijn zo rond hun 20e. Ik wil wel, ik wil niet, bla bla bla. Je weet toch niet hoe je leven er over 10 jaar uitziet en hoe je dan over de zaken denkt . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Smurfen zijn veel cooler. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Kijk dat bedoel ik! |
|
quote: Vind ik een hele goeie opmerking. Mijn vrouw en ik wilden heel graag kinderen, wat in eerste instantie niet lukte (het verminderd/geheel onvruchtbaarheidverhaal komt echt niet zo maar uit de lucht vallen! Gelukkig is daar in sommige gevallen wel wat aan te doen door aanpassen van levensstijl en gebruik van voedingssupplementen). Wij hebben wel vanaf het begin gesteld, dat er altijd 1 van ons voor de kids moet zijn. Gelukkig had ik mazzel met mijn baan (een forse loonsverhoging, e.d.), waarop mijn vrouw heeft besloten, te stoppen met werken. Als je alleen maar kinderen "neemt" als mode-accesoire en daarna allebei weer full-time gaat werken en de kinderen her en der "dumpt", dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |