|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hmm beide keren begon mijn zus toch na een maand of 3 stevig te balen van die zware last in d'r buik .... |
|
quote: zeker weten, ik kan dan ook niet wachten! heerlijk lijkt me dat, zo'n lief klein afhankelijk hummeltje. volgens mij is moederliefde/vaderliefde het toppunt van liefde. Kankerlul |
|
met dat wachten heb ik 't trouwens niet zo moeilijk hoor, ik zou er nu echt nog niet aan moeten denken So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ik heb er ook geen moeite mee, het lijkt me gewoon heerlijk Kankerlul |
|
gelukkig heb ik nog wel een paar jaartjes voordat die klok gaat tikken So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ach ik zie wel ik bedoel, ik ben nu 19, ik heb nog tijd zat maar het lijkt me wel geweldig om een kind op de wereld te zetten. Het moment zelf niet echt, maar de tijd daarna wel. schoppen aas in je hol klootzak! |
|
quote: vreemd want na 3 maanden kan je je kindje pas voelen bewegen en is de misselijkheid over, ik vond het naar 3 maanden pas echt leuk maar zo rond de 8e maand werd het wel zwaar en niks is zo geweldig als savonds lekker met je eigengemaakte mensje in bed te liggen |
|
Kijk jij geen reclames? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: als je zo met je kind slaapt is het idd dom al kun je ook heel anders met je kind samen slapen zodat het wel veilig |
|
Als je van je kind houdt (of als je ze nog wilt maken/krijgen/whatever) zorg er dan vooral voor dat ze geen uitgesproken mening hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Behalve dat Allah groot is! Allah Akbar! |
|
quote:Moslimextremisten zijn goed. Moslimextremisten zijn je vrienden. Vertrouw op moslimextremisten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat lijkt me juist niet fijn, grappig dat zoiets per mens zo sterk kan verschillen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kinderen lijken me heerlijk Gemalen tussen de helften van een broodje, met wat sla, tomaat, augurk en mayonaisse. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: De MacPeuter |
|
Yeah! Wanneer is 'ie verkrijgbaar?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Als Dutroux vrijkomt. |
|
quote: Nee, die doet andere dingen met kinderen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik ben blij dat ik niet zoveel last had van mijn zwangerschap.Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Van links naar rechts |
|
Kinderen zijn handig .. kunnen biertje voor je halen en zo .. eerst nog maar ff fiks oefenen op hoe je zo;n kreng maakt |
|
quote: Nou das toch niet zo moeilijk? Van links naar rechts |
|
quote: hehe het schijnt trouwens dat mannen die veel koffie drinken heel erg sterk zaad hebben. Kankerlul |
|
quote: Nee hoor, maar het moet goed gebeuren he Practive makes perfect |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |