|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn kind wordt over 3 uurtjes alweer 1 jaar! |
|
quote: Alvast gefeliciteerd dan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hhehe, een post van dik 2 jaar oud. Ik denk er nog precies hetzelfde over. |
|
quote:Heb jij je voortgeplant? |
|
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA |
|
quote: ja en ik ben van plan om er nog minstens 5 bij te werpen |
|
dat meen je toch niet hoop ik sjezus... kinderen.... |
|
quote: Hierperdepiep Hoera!! *doet handjes omhoog* Hatsjikidee! |
|
"Mensen" als de Tokkies maken kinderen. Vreselijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: waarom denk je dat ik geen kinderen wil? Suck my piss |
|
quote:Jij wilt met zulks niet geassocieerd worden? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
neh..kost geld enzo Suck my piss |
|
Ik heb zelf ook liever zo nu en dan een nieuwe cd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ceedees maaien het gazon niet. Ik maak er wel een paar aan, ooit. Uit liefde voor ZM. |
|
quote:Ik heb een balkon. Ik heb geen gazon nodig, ik heb toch geen geiten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kinderen zijn heerlijk ik wil absoluut kinderen als de tijd er rijp voor is en als ik zeker weet dat ik mijn kinderen een onbezorgde fijne toekomst kan geven. Kankerlul |
|
quote:In een ander land dan Nederland bedoel je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Noem eens een land waar je kinderen wel goed kunt opvoeden zonder je zorgn te maken of ze nog wel fatsoenlijk hun kinderen naar school kunnen sturen? |
|
quote:Poging. Zweden? Schotland? Of in ieder geval landen waar je je kinders met een geruster hart een onbezorgde opvoeding kan geven dan dit land dat steeds meer op een overvolle mierehoop begint te lijken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ach we zullen wel zien Maar lijkt me zonde om de wereldzonder Jenje-genen achter te laten. |
|
kinderen, naja die van mij is erg leuk maar die teringbende op zon verjaardag, gatverdamme |
|
quote: Volgende keer geen volwassenen uitnodigen Hatsjikidee! |
|
quote: Bijvoorbeeld. Ik denk niet dat je je kinderen in een land als dit veel toekomst te bieden hebt. Maar verder doelde ik ook op de financiële situatie e.d. Kankerlul |
|
Ik wil absoluut geen kinderen, het lijkt me vreselijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |