|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kinderen? Zolang ze op tijd oprotten maakt het mij niet zoveel uit. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Misschien wil ik wel kinderen. Er zijn ook wel argumenten dat ik het niet wil, maar face it.... Je moet de metaltraditie toch voortzetten. En de beste manier is het goed opvoeden van je kinderen (uhm 1 hooguit, anders lopen ze allebei een andere kant op, das niet handig, ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Alle mensen in mijn omgeving die kinderen gekregen hebben zijn er allemaal enorm opgewekt erdoor, zelfs degenen bij wie het enigszins 'per ongeluk' ging zijn er enorm blij mee. Het is echt bizar om het verschil te zien van hoe ze op dingen reageerden voordat ze kinderen kregen en daarna. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het feit dat de gemiddelde mens de gewoonte heeft aangekweekt om zich een condoom aan te doen alvorens het binnensteken der reutel wil nog altijd niet zeggen dat er meer rationele argumenten worden verzonnen voor het wel of niet willen der sex. Let wel, ik heb het niet over iedereen, gewoon over de doordeweekse primaat zoals ik ze hier op het werk kan observeren. |
|
quote: Ja dat merk ik ook wel aan mijn vriendinnen, die zijn plotseling de vrolijkheid zelve. Waarschijnlijk omdat ze zich nuttig en nodig voelen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat zou wel kunnen. Daar is toch niks mis mee? Dat lijkt me juist mooi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Of omdat hun moederinstinkt hen ram-vol hormonen zit te spuiten ? |
|
Ik denk dat campske op zich wel deels gelijk heeft. De mens wordt naar mijn mening nog altijd sterk beinvloed door allerlei innerlijke drangen. Zoals de drang tot overleven en voortplanting. Ik denk dat dit wel deels verklaart waarom mensen kinderen willen zonder hier een duidelijke rationele reden voor te kunnen geven. Daar komt ook nog eens bij dat er nog al een verschil is tussen mensen in hoeverre zij over zichzelf en hun gedrag nadenken en over welke aspecten van zichzelf en hun gedrag ze nadenken. Voor jou is het misschien heel logisch om na te denken waarom je wel of geen kinderen wil, andere mensen zullen op dit punt eerder hun gevoel volgen (of doen wat in hun omgeving als "normaal" gezien wordt) en op dit punt een beslissing maken zonder hierbij allerlei rationele argumenten te betrekken. Persoonlijk will ik denk ik later wel kinderen. Ik kan het de wereld natuurlijk ook niet aandoen dat mijn heerschende genen niet doorgegeven worden . |
|
quote: Dat wilde ik dus zeggen Nadenken over je gevoelens alvorens ze in actie om te zeten is echt geen meerderheids-fenomeen hoor. |
|
quote: Ik kan me mooiere dingen voorstellen dan zo'n grote verantwoordelijkheid. Waarschijnlijk denk je dan werkelijk 24/7 aan die kleine, moet je veel te veel organiseren en vrije tijd opgeven, moet je kinderachtig praten etc.. Als dat je blij maakt is daar natuurlijk niks mis mee. Moederschap verandert veel vrouwen in asexuele lerares-types. Ik zou me gevangen voelen, gok ik. "Jij zou nochtans de beste mama ter wereld zijn", zei een goeie vriend van mij. Dat was meteen een grove belediging. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Is op zich ook helemaal niet negatief om regelmatig gewoon te doen wat goed voelt. Van alleen maar piekeren en "verstandig" wezen wordt je leven ook niet leuker. Echter bij dit soort beslissingen lijkt het me niet onterecht om van te voren bij een aantal zaken stil te staan. |
|
quote: Dat scheelt van persoon tot persoon. Ik merk bij mezelf dat ik zo goed als nooit op m'n gevoel afga, en zo goed als altijd op rationeel denkne vertrouw, en daar voel ik me goed bij. quote: Lijkt me ook het beste ja |
|
Kinderen...ik denk wel dat ik ze later neem--->over een jaar of 14 ofzow.. Inderdaad ff zorgen voor een nieuwe metalgeneratie met goede genen Dan sleep ik ze mee naar allerlei metalfestivals (of ze het nou leuk vinden of niet)om ze een duwtje in de goede richting te geven Trouwens Bazzio-->gave foto! |
|
kinderen? Ja, ik wil later heel graag kinderen. Ik moet er alleen niet aan denken ze nu al te krijgen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ikke = bijna 17-->21 December, ik vind mezelf nog een beetje jong voor kids, in theorie ben ik er zelf nog een.... |
|
kinderen, de ultieme vorm van narcisme. ja ik wil er ook wel een stiekem. |
|
Veel succes! |
|
Ik heb me verleden jaar laten steriliseren, heb toen mijn neefje geboren werd gigantisch "last" gehad van dat oerinstinct van "ikwilkinderenenikwilzenu" (gewoon hormonen dus) en toen ben ik maar eens even echt goed gaan nadenken over wat ik wil, naar mijn familiegeschiedenis (de beruchte genen) gekeken en wat openhartige gesprekken met mijn ouders en toen was de beslissing niet zo moeilijk meer good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: En wat als je je bedenkt achter enkele jaren ? |
|
is dat net zoiets als achter de bank gaan zitten en je bedenken? Na enkele jaren ben je toch al over de baarleeftijd heen misschien. Maarre krijg je van sterilisatie niet het zelfde effect als bij de overgang, baardgroei enzo? |
|
quote: Da's wel heel definitief. Hoe oud ben je? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Wie wil er nou voor zijn lol kinderen eruit persen? Ik zie het echt niet, maar mijn beste vriendin wil zelfs 6 van die dingen! Hoewel ik wel gek ben op kinderen ben ik niet van plan deze te baren... Maar dat verandert waarschijnlijk ook nog! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Ik wil wel kinderen alleen niet NU |
|
6 is echt asosciaal! mag ze wel een goede baan hebben wil ze dat allemaal gaan betalen. of is ze nog in de "baby's zijn zo leuk en schattig" periode en ziet ze ze meer als levende poppen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |