IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 9:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik wou ff kwijt dat ik vind dat er een fundamentele fout zit in de opvoeding van kinderen; de oplossing weet ik zo net nog niet maar het komt voort uit het volgende:

In de thread of bi mensen meer voorkeur hebben voor 1 sexe dan de andere ging het op een geven moment over kinderen die pesten en gepest worden omdat er iets afwijkends met ze is.

Het probleem is dat kinderen zeer hatelijk onder elkaar kunnen zijn met alle gevolgen van dien.

De oorzaak ligt volgens mij in het feit dat een kind een ego opbouwt omdattie gewend is thuis in het middelpunt van de belangstelling te staat maar op school is het kind opeens een van de velen en botsen al die ego'tjes.

Ik vind dat hier een oplossing voor zou moeten komen, maar daar kom ik zo 1-2-3 niet op.
Iemand een idee?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-07-2002 10:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-07-2002 9:42 by Shredhead Profiel van Shredhead

Kinderen? NEE dank je...

Ik vind ze leuk zolang:
1) ze stil zijn
2) ik ze terug kan geven!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 10:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2002 9:29 schreef Mutilator het volgende:

De oorzaak ligt volgens mij in het feit dat een kind een ego opbouwt omdattie gewend is thuis in het middelpunt van de belangstelling te staat maar op school is het kind opeens een van de velen en botsen al die ego'tjes.

Ik vind dat hier een oplossing voor zou moeten komen, maar daar kom ik zo 1-2-3 niet op.
Iemand een idee?


kinderen thuis niet altijd in alles gelijk geven en altijd in de aandacht zetten. gewoon met je kind omgaan en uiteraard wel helpen indien nodig is. maar wel alvst laten weten dat er tegenspraak kan komen in de echte werled bij bepaalde wensen.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-07-2002 11:32 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 juli 2002 9:29 schreef Mutilator het volgende:
Ik wou ff kwijt dat ik vind dat er een fundamentele fout zit in de opvoeding van kinderen; de oplossing weet ik zo net nog niet maar het komt voort uit het volgende:

In de thread of bi mensen meer voorkeur hebben voor 1 sexe dan de andere ging het op een geven moment over kinderen die pesten en gepest worden omdat er iets afwijkends met ze is.

Het probleem is dat kinderen zeer hatelijk onder elkaar kunnen zijn met alle gevolgen van dien.

De oorzaak ligt volgens mij in het feit dat een kind een ego opbouwt omdattie gewend is thuis in het middelpunt van de belangstelling te staat maar op school is het kind opeens een van de velen en botsen al die ego'tjes.

Ik vind dat hier een oplossing voor zou moeten komen, maar daar kom ik zo 1-2-3 niet op.
Iemand een idee?


Ik denk ook dat er iets fout zit in de opvoeding van de kinderen, maar niet om deze reden, vooral om de reden dat de ouders bijna nooit meer voor ze klaar staan en ook bijna nooit meer thuis zijn. Ik zeg nu ff heel duidelijk dat niet bedoel dat er altijd een moeder thuis moet zijn die niet mag gaan werken, maar er moet wel iemand thuis zijn. Bij mijn zusjes op de basisschool zijn er tegenwoordig ongeveer 75 kinderen die dagelijks over moeten blijven, terwijl het in de tijd dat ik daar op school zat nog maar 10 ofzo waren. Er zijn gewoon kinderen die worden smorgens naar school gebracht door hun ouder(s) en blijven dan tussen de middag over, worden omgehaald door een of andere opvang moeder, en worden dan naar zo'n na schoolse opvang huis gestuurd en daar worden ze rond 6 uur savonds pas opgehaald. En zo'n kind is dan nog vrij jong dus die moet dan rond 8 uur te bed, en dan ziet hij zijn ouders maar 2 uurtjes op een hele dag! Dat kan toch niet goed zijn? Volgens mij zijn er heel veel kinderen die daar neit tegen kunnen, en ik ben blij dat dit niet bij mij is gebeurd.

Verder weet ik niet of ik kinderen wil of niet, als ik er zo over nadenk denk ik van nie, maar ik zit nog in de puberteit, ik ben nog maar 15. Ik weet amper wat liefde is, laat staan trouwen of kinderen krijgen enzo...ik heb nog een zusje van 6, die is wel grappig soms, maar er is zo vaak iets mis mee...ze gaan zovaak huilen dat je er gewoon klaar voor moet staan. Maarja ik kan er nu nog niet echt een goeie mening over hebben.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 12:17 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 juli 2002 11:32 schreef Kramy het volgende:
Ik denk ook dat er iets fout zit in de opvoeding van de kinderen, maar niet om deze reden, vooral om de reden dat de ouders bijna nooit meer voor ze klaar staan en ook bijna nooit meer thuis zijn. Ik zeg nu ff heel duidelijk dat niet bedoel dat er altijd een moeder thuis moet zijn die niet mag gaan werken, maar er moet wel iemand thuis zijn. Bij mijn zusjes op de basisschool zijn er tegenwoordig ongeveer 75 kinderen die dagelijks over moeten blijven, terwijl het in de tijd dat ik daar op school zat nog maar 10 ofzo waren. Er zijn gewoon kinderen die worden smorgens naar school gebracht door hun ouder(s) en blijven dan tussen de middag over, worden omgehaald door een of andere opvang moeder, en worden dan naar zo'n na schoolse opvang huis gestuurd en daar worden ze rond 6 uur savonds pas opgehaald. En zo'n kind is dan nog vrij jong dus die moet dan rond 8 uur te bed, en dan ziet hij zijn ouders maar 2 uurtjes op een hele dag! Dat kan toch niet goed zijn? Volgens mij zijn er heel veel kinderen die daar neit tegen kunnen, en ik ben blij dat dit niet bij mij is gebeurd.


Jammergenoegd heb je gelijk, tegenwoordig zijn Geld en Carriere de eerste prioriteit bij mensen. En als dat zo is hoor je geen kinderen te nemen.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 13:59 by Amarantha Profiel van Amarantha

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo negatief zijn over kinderen. Je bent zelf toch ook ooit eens klein geweest. Of begin ik oud te worden of zo... Ik heb in ieder geval wel fijne herinneringen aan mijn jeugd...


No regrets and no remorse...


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 19-07-2002 14:00 by Mortanius Profiel van Mortaniushttp://www.myspace.com/thearchest

kinderen:


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-07-2002 14:10 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

Ik was net in de scapino evil en true aan het zijn

Renden er steeds 2 kinderen rond, broer en zus en die sneakten steeds naar mij toe om vervolgens irritante geluiden te gaan maken.
Op een gegeven moment was ik het zat.
Kindjes kwamen dichtbij, ik draai me in ene om en riep nogal hard 'ROT GODVERDOMME OP!!!' recht in hun kleine kindersmoeltjes.
Kindjes rennen gillend weg
Hun moeke kwam aanrennen. begon tegen mij te zeiken, ik zovan:' ja sorry ik heb een hekel aan kinderen, je kunt ze maar beter bij je houden...'

toen liep ik tevreden weg


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-07-2002 14:11 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 19 juli 2002 14:10 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ik was net in de scapino evil en true aan het zijn

Renden er steeds 2 kinderen rond, broer en zus en die sneakten steeds naar mij toe om vervolgens irritante geluiden te gaan maken.
Op een gegeven moment was ik het zat.
Kindjes kwamen dichtbij, ik draai me in ene om en riep nogal hard 'ROT GODVERDOMME OP!!!' recht in hun kleine kindersmoeltjes.
Kindjes rennen gillend weg
Hun moeke kwam aanrennen. begon tegen mij te zeiken, ik zovan:' ja sorry ik heb een hekel aan kinderen, je kunt ze maar beter bij je houden...'

toen liep ik tevreden weg



goh stoer heej!


Suck my piss


Jade
Usericon van Jade
Posted 19-07-2002 14:15 by Jade Profiel van Jade

Ik zou heel graag kinderen willen krijgen, ondanks dat het regelmatig steekt in mijn baarmoeder als mijn moeder weer de bevalling opzet... Het liefst twee of vier als dat zou kunnen.

Oh en mannen die geen kinderen willen vind ik heeeeeeel onaantrekkelijk.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-07-2002 14:15 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 juli 2002 14:15 schreef Jade het volgende:
Ik zou heel graag kinderen willen krijgen, ondanks dat het regelmatig steekt in mijn baarmoeder als mijn moeder weer de bevalling opzet...




Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 14:16 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

Mijn moeder had je echt een stomp verkocht.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jade
Usericon van Jade
Posted 19-07-2002 14:20 by Jade Profiel van Jade

quote:
Op 19 juli 2002 14:15 schreef Sharteel het volgende:



Dat ik er erg tegenopzie om die kinderen uit te "poepen"!

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 19-07-2002 14:21]


Jade
Usericon van Jade
Posted 19-07-2002 14:23 by Jade Profiel van Jade

quote:
Op 19 juli 2002 14:16 schreef Heosphoros het volgende:
Mijn moeder had je echt een stomp verkocht.


Je moeder had jaren terug eerst bij haar eigen buik moeten beginnen!

Is dit weer een poging van je om serieus genomen te worden...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 14:25 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 19 juli 2002 14:20 schreef Jade het volgende:
Dat ik er erg tegenopzie om die kinderen uit te poepen!
Dat is voor mij eigenlijk ook de belangrijkste reden om nog steeds niet zeker te weten of ik wel kinderen wil krijgen.


No regrets and no remorse...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 14:29 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

quote:
Op 19 juli 2002 14:23 schreef Jade het volgende:
Je moeder had jaren terug eerst bij haar eigen buik moeten beginnen!

Is dit weer een poging van je om serieus genomen te worden...


houd smoel hoor.. gek wijf dat je bent


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jade
Usericon van Jade
Posted 19-07-2002 14:30 by Jade Profiel van Jade

quote:
Op 19 juli 2002 14:29 schreef Heosphoros het volgende:
houd smoel hoor.. gek wijf dat je bent


Ja he...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-07-2002 14:33 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

Oh ja, ik ben laatst ook een restaurant uitgelopen omdat een familie hun lieve kindertjes mee had genomen.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 19-07-2002 14:35 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Hmmm, kinderen. Dat zijn mensen he.
Nee dankje.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 14:42 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 19 juli 2002 14:33 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Oh ja, ik ben laatst ook een restaurant uitgelopen omdat een familie hun lieve kindertjes mee had genomen.
Laat me raden: ze waren vervelend, jengelden en luidruchtig, etc.

Het valt me wel steeds vaker op dat kinderen steeds meer "mogen" of beter gezegd: ouders laten veels te veel dingen toe. Ik hoefde het vroeger echt niet te wagen om hard rennend en schreeuwend door een winkel te rennen. Laat staan door een restaurant.


No regrets and no remorse...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 14:48 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hehe, nee, ik ook niet... maar ja mijn ouders waren ook niet zo stom om ons op onze vierde mee te nemen naar een Echt Restaurant.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 14:55 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 19 juli 2002 14:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, nee, ik ook niet... maar ja mijn ouders waren ook niet zo stom om ons op onze vierde mee te nemen naar een Echt Restaurant.
Nee precies, de mijne ook niet.
Mijn ouders hebben eigenlijk altijd heel veel rekening gehouden met mijn broertje en mij. Zo ook met vakantiebestemmingen tot ons elfde jaar hebben wij elke vakantie vrolijk op het strand geschept, gezwommen en schelpen gezocht. Daarna hoefde dat voor mij niet meer en toen zijn we meer culturele en andere dingen gaan bekijken.


No regrets and no remorse...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 14:58 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 19 juli 2002 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo negatief zijn over kinderen. Je bent zelf toch ook ooit eens klein geweest. Of begin ik oud te worden of zo... Ik heb in ieder geval wel fijne herinneringen aan mijn jeugd...
Het gaat ook niet om de gevoelens van de kinderen maar om de gevoelens van de ouders. Kijk, mijn kind zou het best wel tof kunnen vinden in zijn/haar jeugd hoor, maar dat betekend niet dat ik het leuk ga vinden.

En ja, ik ben ook ooit klein geweest. Maar het was niet mijn keuze om geboren te worden.



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-07-2002 15:00 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 juli 2002 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo negatief zijn over kinderen. Je bent zelf toch ook ooit eens klein geweest. Of begin ik oud te worden of zo... Ik heb in ieder geval wel fijne herinneringen aan mijn jeugd...


Ik heb ook hele fijne herinneringen aan mijn jeugd, terwijl die niet eens is afgelopen Maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik later ook kinderen wil? Ik was vroeger ook een super irritant jochie (is er nooit helemaal van afgegaan ) en ik wil er niet aan denken om iemand als mezelf later als kind te hebben....dat kan ik niet aan



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:01 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 juli 2002 15:00 schreef Kramy het volgende: Ik was vroeger ook een super irritant jochie (is er nooit helemaal van afgegaan ) en ik wil er niet aan denken om iemand als mezelf later als kind te hebben....dat kan ik niet aan


Ik juist wel, ik ken mijn eigen zwakheden, dus waarschijnlijk ook die van mijn kinderen [2].


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen