IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 15:35 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 19 juli 2002 15:33 schreef Mutilator het volgende:
Zo echt wel de koptelefoon op de zwangere buik!

Wat geboortes betreft; volgens mij doen ze het hier in de westerse wereld compleet verkeerd; in het oosten bevallen vrouwen niet liggend maar staand in het water; zwaartekracht doet het werk en het water maakt het vlees soepeler dus minder pijn.

Maar waarom gebeurt het hier dan niet zo?
In Amerika is het helemaal een overspannen toestand, in het ziekenhuis met een enorme crew erbij.... volgens mij krijg je alleen daarvan al trauma's.

Ik ben gewoon thuis geboren .

Bevallen in het water, goed idee... maar waar? In Nederlands rivierwater zou ik het toch niet willen. Een badkuip of zo?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 15:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2002 15:35 schreef Dwaallicht het volgende:
[quote]Bevallen in het water, goed idee... maar waar? In Nederlands rivierwater zou ik het toch niet willen. Een badkuip of zo?


In een bubbelbad lijkt me wel gein! Zwembad denk ik (zonder chloor lijkt me) omdat de vrouw ong tot haar middel erin moet kunnen staan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-07-2002 15:41 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Tegenwoordig loopt het gelukkig niet zo vaak mis.
Ik ben al blij dat het hier niet is zoals in de VS, waar *meestal* keizersnedes worden gedaan, omdat het anders te lang duurt (time is money ).
Wel vervelend is dat je haast altijd geknipt wordt

Bah, ik snap niet dat er in deze tijden nog zo veel mensen zijn die kinderen willen, nu het zo makkelijk is om er géén te krijgen.
Iedereen die blij is met z'n leven wil kinderen, niet? Of zoiets Ik vind het hier net niet tof genoeg om aan kinderen te beginnen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-07-2002 15:42 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 19 juli 2002 15:41 schreef mislyd het volgende:
Tegenwoordig loopt het gelukkig niet zo vaak mis.
Ik ben al blij dat het hier niet is zoals in de VS, waar *meestal* keizersnedes worden gedaan, omdat het anders te lang duurt (time is money ).
Wel vervelend is dat je haast altijd geknipt wordt

Bah, ik snap niet dat er in deze tijden nog zo veel mensen zijn die kinderen willen, nu het zo makkelijk is om er géén te krijgen.
Iedereen die blij is met z'n leven wil kinderen, niet? Of zoiets Ik vind het hier net niet tof genoeg om aan kinderen te beginnen.

begrijp ik dat je tegen keizersnedes bent


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-07-2002 15:43 by madeline usher Profiel van madeline usher

Op je rug liggen is op één na(d.i.opgehangen worden aan je voeten)de slechtste houding om te bevallen.Ik haat ziekenhuizen en de materniteit nog het meest van al.Als ik ooit moet bevallen,doe ik dat thuis wel,met de papa erbij.Geen gezever aan m'n oren!!Desnoods een huisarts erbij-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:43 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nieuwe generatie = nieuwe kansen op betere tijden.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-07-2002 15:47 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 juli 2002 15:42 schreef FireFox het volgende:
begrijp ik dat je tegen keizersnedes bent

Nee, hoe kan ik nu 'tegen' zoiets zijn???
Als het moet dan moet het, maar mijn punt was dat een keizersnede zonder reden, om geld en tijd te besparen, van weinig respect getuigt voor de moeder (aan wie niet gevraagd wordt hoe zij het liefst wil bevallen).


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-07-2002 15:55 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 19 juli 2002 15:47 schreef mislyd het volgende:
Nee, hoe kan ik nu 'tegen' zoiets zijn???
Als het moet dan moet het, maar mijn punt was dat een keizersnede zonder reden, om geld en tijd te besparen, van weinig respect getuigt voor de moeder (aan wie niet gevraagd wordt hoe zij het liefst wil bevallen).


ah zo, nee ok, persoonlijk lijtk mij sowieso een keizersnee een kleinere ingreep dan normaal baren, je rekt niet uit, wat bij een normale geboorte wel kan gebeuren en je bent er weer sneller bovenop. Ik heb vaak het idee, dat mensen in Nederland geen keizersnee willen omdat het niet natuurlijk is, maarja dat vind ik dus geen argument... maar goed, helemaal niets vragen en gewoon doen dat slaat ook nergens op nee...

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 19-07-2002 15:55]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-07-2002 15:58 by madeline usher Profiel van madeline usher

Ha ja, wel met een deskundige erbij,want stel dat er iets misloopt en het leven van de ma en/of de kleine in gevaar is-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-07-2002 16:00 by FireFox Profiel van FireFox

ja je moet het natuurlijk niet zelf gaan doen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-07-2002 16:01 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Naar het schijnt zou de pijn bij de bevalling een belangrijke factor zijn bij het ontstaan van de band tussen moeder en kind.
Zo is aangetoond dat moeders die verdoofd werden tijdens de bevalling meer last hadden van post-natale depressies.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Dit kan waar zijn, of het kan de zoveelste fluttheorie zijn van een stelletje psychologen..
Iig vind ik het goed dat vrouwen/koppels meer en meer zelf kunnen beslissen over de manier waarop de bevalling gebeurt.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 16:01 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 19 juli 2002 15:47 schreef mislyd het volgende:
Nee, hoe kan ik nu 'tegen' zoiets zijn???
Als het moet dan moet het, maar mijn punt was dat een keizersnede zonder reden, om geld en tijd te besparen, van weinig respect getuigt voor de moeder (aan wie niet gevraagd wordt hoe zij het liefst wil bevallen).

ZO gaat dat toch met alles? Nergens is meer respect voor.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-07-2002 16:11 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 19 juli 2002 16:01 schreef mislyd het volgende:
Naar het schijnt zou de pijn bij de bevalling een belangrijke factor zijn bij het ontstaan van de band tussen moeder en kind.
Zo is aangetoond dat moeders die verdoofd werden tijdens de bevalling meer last hadden van post-natale depressies.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Dit kan waar zijn, of het kan de zoveelste fluttheorie zijn van een stelletje psychologen..
Iig vind ik het goed dat vrouwen/koppels meer en meer zelf kunnen beslissen over de manier waarop de bevalling gebeurt.

als ik hier logisch overnadenk ben ik geneigd dit te zien als een flut theorie...

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 19-07-2002 16:12]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-07-2002 16:13 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 juli 2002 16:11 schreef FireFox het volgende:
als ik hier logisch overnadenk ben ik geneigd dit te zien als een flut theorie...

Denk ik ook.. Uitgevonden door sadistische dokters


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-07-2002 16:15 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 19 juli 2002 16:13 schreef mislyd het volgende:
Denk ik ook.. Uitgevonden door sadistische dokters

lol


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-07-2002 16:17 by madeline usher Profiel van madeline usher

Spijtig dat die zeikologen niet zelf kunnen bevallen-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 16:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2002 15:41 schreef mislyd het volgende:

Bah, ik snap niet dat er in deze tijden nog zo veel mensen zijn die kinderen willen, nu het zo makkelijk is om er géén te krijgen.
Iedereen die blij is met z'n leven wil kinderen, niet? Of zoiets Ik vind het hier net niet tof genoeg om aan kinderen te beginnen.


ik wil dus wel kinderen (een of twee) ik denk dat er toch anders een groot gemis in je leven is. en kinderen opvoeden lijkt me een zeer boeiend taak (vele malen boeiender dan het normale werk). het zal moeilijk zijn maar ik durf de uitdaging wel aan.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-07-2002 17:02 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 juli 2002 9:42 schreef Shredhead het volgende:
Kinderen? NEE dank je...

Ik vind ze leuk zolang:
1) ze stil zijn
2) ik ze terug kan geven!

edit:
3) ze niet kwijlen
4) ze niet stinken
5) aan je oorbellen/ neusring gaan trekken
quote:
Op 19 juli 2002 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
ik wil dus wel kinderen (een of twee) ik denk dat er toch anders een groot gemis in je leven is. en kinderen opvoeden lijkt me een zeer boeiend taak (vele malen boeiender dan het normale werk). het zal moeilijk zijn maar ik durf de uitdaging wel aan.
een groot gemis??? ik denk eerder dat het een blok aan je been is. Je zult de rest van je leven met je kinderen moeten doorbrengen. atijd aan ze denken. en rekening met ze moeten houden/. Je kan het niet uitmaken of scheiden als ze je niet meer aanstaan (zoals in realties)
Neem een hond die kan je ook opvoeden. En die is heel wat gewilliger en trouwer als een kind in de kleutertijd en pubertijd.
En je kan natuurlijk gaan lesgeven. Dan voed je zo'n 30 kinderen op per jaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-07-2002 17:08]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 17:28 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

Zijn jullie soms zelf vergeten dat jullie ook zoals die kleinen kinderen waren!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 17:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 juli 2002 17:28 schreef Heosphoros het volgende:
Zijn jullie soms zelf vergeten dat jullie ook zoals die kleinen kinderen waren!


Ik was vroeger heel lief!
Ging zelfs naar de plee toe om mijn luier vol te schyte.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 19-07-2002 17:29 by Trotz Profiel van Trotz

quote:
Op 19 juli 2002 17:28 schreef Heosphoros het volgende:
Zijn jullie soms zelf vergeten dat jullie ook zoals die kleinen kinderen waren!

...en zoals jij nog bent.

Nee dat zijn we niet vergeten! Daarom juist!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-07-2002 17:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 juli 2002 17:02 schreef Cadaveria het volgende:
edit:
3) ze niet kwijlen
4) ze niet stinken
5) aan je oorbellen/ neusring gaan trekken
een groot gemis??? ik denk eerder dat het een blok aan je been is. Je zult de rest van je leven met je kinderen moeten doorbrengen. atijd aan ze denken. en rekening met ze moeten houden/. Je kan het niet uitmaken of scheiden als ze je niet meer aanstaan (zoals in realties)
Neem een hond die kan je ook opvoeden. En die is heel wat gewilliger en trouwer als een kind in de kleutertijd en pubertijd.
En je kan natuurlijk gaan lesgeven. Dan voed je zo'n 30 kinderen op per jaar!
Juust, doe mij maar een huisdier en een baan waarin ik al meer dan genoeg met mensen om moet gaan. Ik leid al mensen op tijdens werkuren, moet er niet aan denken dat buiten die uren ook nog te moeten doen... En idd, als ze niet bevallen kan je ze niet meer ruilen. Kinderen blaargh.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-07-2002 17:30 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik was een kut kind.. mijn ouder hadden mij het liefst laten adopteren.. kleuters schijnen nog erger te zijn als pubers.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 17:31 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik bedoel maar, wat heb je nou liever:

a.) een krat pils
b.) kinderen



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-07-2002 17:33 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 juli 2002 17:29 schreef Slechtheid het volgende:
Ik was vroeger heel lief!
Ging zelfs naar de plee toe om mijn luier vol te schyte.



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen