IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-04-2006 21:06 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 26 april 2006 20:40 schreef Brujo het volgende:
Smurfen zijn veel cooler.


Precies, en die gaan ook niet gelijk kapot als ze van de trap vallen. bulder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-04-2006 8:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 april 2006 20:01 schreef Jenje het volgende:
Jij als meeloopnazi zou toch juist een aantal koters de wereld op moeten schoppen om ervoor te zorgen dat de randstad niet volledig zwart worden (die planten zich immers sneller voor dan een paar nymfomane kakkerlakken)


Meeloopnazi?
Wat ben je een zeur zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-04-2006 8:48]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-04-2006 8:49 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 26 april 2006 19:50 schreef Brujo het volgende:
Kinderen staan altijd zo vroeg op! Irritante eigenschap is dat.


Dan is die van mij bijzonder
Die moeten we soms wel 5 keer roepen voordat ie een keer uit z'n nest komt om naar school te gaan.


spelfout weggehaald...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-04-2006 19:18 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 26 april 2006 19:11 schreef Leviathanica het volgende:
Hier wel om.


Touche


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-04-2006 23:46 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 27 april 2006 8:46 schreef Leviathanica het volgende:
Meeloopnazi?
Wat ben je een zeur zeg.


Wij lopen in ieder geval Dat mag die zitzak zelf wel eens doen LOL


OT: Ook last van kinderen? Koop een bijl.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2006 23:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:

Kinderen zijn als scheten, je verdraagt alleen die van jezelf


signature


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 30-04-2006 21:03 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 26 april 2006 21:03 schreef Fat Bastard het volgende:
Vind ik een hele goeie opmerking. Mijn vrouw en ik wilden heel graag kinderen, wat in eerste instantie niet lukte (het verminderd/geheel onvruchtbaarheidverhaal komt echt niet zo maar uit de lucht vallen! Gelukkig is daar in sommige gevallen wel wat aan te doen door aanpassen van levensstijl en gebruik van voedingssupplementen).

Wij hebben wel vanaf het begin gesteld, dat er altijd 1 van ons voor de kids moet zijn. Gelukkig had ik mazzel met mijn baan (een forse loonsverhoging, e.d.), waarop mijn vrouw heeft besloten, te stoppen met werken.

Als je alleen maar kinderen "neemt" als mode-accesoire en daarna allebei weer full-time gaat werken en de kinderen her en der "dumpt", dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig.


Ik ken genoeg ouders in mijn omgeving die kinderen letterlijk "nemen" om zo met de "mode" mee te gaan...alsof het bij hun leeftijd hoort, hun fase in het leven! Kinderen krijgen is heel bijzonder, zeker tegenwoordig, aangezien veel mensen eerst van hun vrijheid willen genieten en voor een carriëre gaan...wat ik trouwens ergens heel goed vind! Maar het leven houdt niet op als je kinderen hebt, ben ik van overtuigd! Je krijgt alleen wat meer verantwoordelijkheden en daar moet je wel zin, tijd en geld voor hebben!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-04-2006 21:06 by mental Profiel van mental

kinderen, bwegh.


Fuck the world and fuck you


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 30-04-2006 21:15 by ikheers Profiel van ikheers

Daar wil ik nog bij zeggen dat vrouwen en mannen zo lang het gezinsleven uitstellen (heel terecht) om aan hun carriere te werken, om te kunnen feesten en beesten.
Het is ook tegenwoordig gewoon niet meer leuk om kinderen op de wereld te zetten....alles is duur of kost tijd, wat we niet hebben, omdat we full-time werken voor het geld!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-04-2006 21:29 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 april 2006 21:15 schreef ikheers het volgende:
Daar wil ik nog bij zeggen dat vrouwen en mannen zo lang het gezinsleven uitstellen (heel terecht) om aan hun carriere te werken, om te kunnen feesten en beesten.
Het is ook tegenwoordig gewoon niet meer leuk om kinderen op de wereld te zetten....alles is duur of kost tijd, wat we niet hebben, omdat we full-time werken voor het geld!


ja, ik wou dat mijn ouders dat door hadden gehad voor ze...ach. laat ook maar.


Fuck the world and fuck you


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 30-04-2006 21:39 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 26 april 2006 20:33 schreef M. het volgende:
+1 Ik snap niet dat mensen er überhaupt mee bezig zijn zo rond hun 20e. Ik wil wel, ik wil niet, bla bla bla. Je weet toch niet hoe je leven er over 10 jaar uitziet en hoe je dan over de zaken denkt .


Er zijn zat mensen die rond hun twintigste heel goed weten wat ze willen. Als zij er dan voor kiezen aan kids te beginnen, waarom niet?
Zoals eerder is gezegd, tikt ook voor veel mensen, vooral vrouwen, het klokje vrij snel. Bovendien is het vanaf je dertigste moeilijker om kids te krijgen, soms lukt het pas na jaren en vaak ook nog alleen met behulp van KI of IXI oid...en als ik eerlijk moet zeggen, zou ik het niet tof vinden om in de zestig te zijn als mijn kind twintig is ofzo...


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 30-04-2006 21:40 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 30 april 2006 21:29 schreef mental het volgende:
ja, ik wou dat mijn ouders dat door hadden gehad voor ze...ach. laat ook maar.


slechte ervaringen?


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-05-2006 8:41 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 30 april 2006 21:03 schreef ikheers het volgende:
Ik ken genoeg ouders in mijn omgeving die kinderen letterlijk "nemen" om zo met de "mode" mee te gaan...alsof het bij hun leeftijd hoort, hun fase in het leven! Kinderen krijgen is heel bijzonder, zeker tegenwoordig, aangezien veel mensen eerst van hun vrijheid willen genieten en voor een carriëre gaan...wat ik trouwens ergens heel goed vind! Maar het leven houdt niet op als je kinderen hebt, ben ik van overtuigd! Je krijgt alleen wat meer verantwoordelijkheden en daar moet je wel zin, tijd en geld voor hebben!



Helemaal mee eens!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-05-2006 8:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 april 2006 21:39 schreef ikheers het volgende:
Er zijn zat mensen die rond hun twintigste heel goed weten wat ze willen. Als zij er dan voor kiezen aan kids te beginnen, waarom niet?
Zoals eerder is gezegd, tikt ook voor veel mensen, vooral vrouwen, het klokje vrij snel. Bovendien is het vanaf je dertigste moeilijker om kids te krijgen, soms lukt het pas na jaren en vaak ook nog alleen met behulp van KI of IXI oid...en als ik eerlijk moet zeggen, zou ik het niet tof vinden om in de zestig te zijn als mijn kind twintig is ofzo...


Op zich wel mee eens. Veel weten het ook niet.
Vriendin van me is iets van 23, 24. En heeft nu van haarzelf 3 kids, en haar 10 jaar oudere vriend had al 2 kids. Dus ze voeden er nu 5 op. En ze vind het prachtig.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 9:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

5 ... iets TE veel ..

1 .. misschien 2, dat vind ik genoeg cq prima, dan kan ik ze en voldoende aandacht geven en ook nog zelf dingen doen ...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-05-2006 9:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 mei 2006 9:14 schreef Jenje het volgende:
5 ... iets TE veel ..

1 .. misschien 2, dat vind ik genoeg cq prima, dan kan ik ze en voldoende aandacht geven en ook nog zelf dingen doen ...

Ja mee eens. Nou de oudste 2, zijn oud genoeg om ook al wat te helpen.
Ik zou zelf hooguit 1 willen. Met de redenen die jij net aangeeft.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 9:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tijd voor jezelf hebben is voor mij erg belangrijk, anders word ik helemaal zo'n gestresste miep ... lijkt me dan ook weer niet goed voor een kind ...


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-05-2006 11:31 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 1 mei 2006 9:26 schreef Jenje het volgende:
Tijd voor jezelf hebben is voor mij erg belangrijk, anders word ik helemaal zo'n gestresste miep ... lijkt me dan ook weer niet goed voor een kind ...


Hoeft geen probleem te zijn, mits je daar goede afspraken over maakt met je partner.

Met 3 kids kan het best druk zijn, maar ik heb nog gewoon tijd, om met mijn band bezig te zijn en af en toe op te treden/met vrienden op stap te gaan.
Aan de andere kant offer ik zelf dan ook wat dagen/avonden op, waarop zij (mijn vrouw dus)met haar vriendinnen op pad kan.
En dan zijn er van tijd tot tijd ook nog de opa's en oma's (of een andere vorm van babysitter), zodat we samen wat leuke dingen kunnen doen.

Maar je moet er zelf ook wel in mee willen. Ik ben gek op mijn kids en besteed heel veel aandacht aan ze. Ga elke week wel wat met ze doen (zwemmen/kinderboerderij/neem ze af en toe mee naar een concert/etc.) en daar krijg je ook heel veel voor terug (nee, niet materialistisch of financiëel!).
Ik moet alleen nog leren om ze niet te veel te verwennen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oh moet zeker kunnen, maar ik denk niet dat ik dat zelf kan, daar ben ik niet georganiseerd genoeg voor ...


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 01-05-2006 16:55 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 1 mei 2006 11:44 schreef Jenje het volgende:
Oh moet zeker kunnen, maar ik denk niet dat ik dat zelf kan, daar ben ik niet georganiseerd genoeg voor ...


Ik zou zelf ook zeker kids willen, alleen het liefst maar 1 of 2....het kost een hoop geld en ik wil ze natuurlijk genoeg kunnen bieden, het kost een hoop tijd ook, die ik wel in ze wil kunnen steken....ik vind het wel belangrijk dat ze weten dat ik hun moeder ben en me niet zien als de vrouw die zondags het vlees snijdt! hahaha!
Ik ben zelf zo chaotisch als de pest, doe tien dingen tegelijk...maar aan het einde van de dag is het af...en ik werk met kinderen, die het prima redden in mijn chaotische programma!

[Dit bericht is gewijzigd door ikheers op 01-05-2006 17:05]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2006 16:58 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

tijd en geld is idd handig... eerst school maar eens afronden hehe


Je moeder.


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 01-05-2006 17:06 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 1 mei 2006 16:58 schreef karnivoor het volgende:
tijd en geld is idd handig... eerst school maar eens afronden hehe


dat lijkt me wel handig ja...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-05-2006 17:08 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 1 mei 2006 16:58 schreef karnivoor het volgende:
tijd en geld is idd handig...


En een vrouw natuurlijk....
Een tissue kan namelijk geen kinderen baren....


spelfout weggehaald...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2006 17:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

idd. nouja, al genoeg papiertjes dat een redelijke baan nu ook wel moet lukken maar eerst maar eens die baan en dan pas verder denken


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2006 17:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 mei 2006 17:08 schreef varanus het volgende:
En een vrouw natuurlijk....
Een tissue kan namelijk geen kinderen baren....


goed punt


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen