|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dus al met al wil niemand hier kinderen? *etiket* |
|
Iemand kinderen hebben? Ik heb er nog een paar op overschot in m'n kelder. Tum podem extulit horridulum... |
|
K heb een afschuwelijke hekel aan kinderen tussen de 4-13 jaar. Ik wil dus later echt geen kinderen. Ik weet ookal dat als het kind een beetje teveel van mijn genen erft dat hij t niet echt naar zijn/haar zin zal hebben op deze (verdorven) wereld, dus ik doe dat mijn kind maar niet aan We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik heb zelf nooit het woord 'dom' gebruikt, dat heeft G. zo geïnterpreteerd. Het is wel meer dan 'makkelijk beïnvloedbaar', want ook de meeste volwassenen zijn erg beïnvloedbaar. De meeste kinderen jonger dan 11 hebben een totaal gebrek aan empathie. Ze volgen niet zomaar iedereen, maar voor iemand die hen voldoende en de juiste aandacht geeft, zijn ze in staat om veel meer te doen dan een volwassene kan. Kinderen zijn geen kleine volwassen. (terwijl volwassen wel vaak kleine kinderen zijn natuurlijk) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik zie heel graag kids...zolang ze niet van mij zijn!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
ik wil later misschien kinderen van mezelf |
|
quote: Ik wil ook kinderen van je Tum podem extulit horridulum... |
|
ik kloon mezelf dan maar |
|
quote: oeoeoeeeee,kleine Nihilletjes...opgepast voor de meisjes die nog geboren moeten worden!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: yuck! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik wil GEEN kinderen: - kosten me klauwen vol met geld wat ik liever besteed aan reizen, concerten etc. - er zijn al teveel mensen op deze wereld - kinderen kosten veel tijd, die ik liever besteed aan mijn vriendin - kinderen kosten verantwoordelijkheid. ik heb geen zin om die te nemen, ik wil zelf nog zoveel doen en meemaken. |
|
Ik heb niks tegen kinderen, maar ik vind dat er geen nieuwe geboren mogen worden totdat de mensheid een beetje erachter is gekomen dat leven waardevoller is dan tegenwoordig de gedachte schijnt te zijn, dus, nee "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik wil later kinderen. En dan ik mijn kinderen kennis maken met Heavy Metal, dan koop ik zo'n muziek-trek-hartje, en als ze dan eraan trekken, hoor je The Trooper!! Nee ff serieuz, ik vind kinderen leuk, geef zelf sportles aan kinderen. Maar zeker niet voor mijn 30ste! |
|
quote: Geldt ook voor mij ( al heb ik een vriend en geen vriendin) en nog meer redenen voor mij om niet aan kinderen te beginnen: - zwanger zijn lijk tme horror en ik wil het mijn lichaam niet aandoen. - de eventuele kinderen worden er niet gelukkiger van als ze op de wereld worden gezet. - het is niet erg als de mensheid uitsterft. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
vandaag weer werken bij de HEMA al die zeurende kinders die af en toe maar even besluiten om hun geleuid met een groot aantal decibel te verhogen. |
|
quote: Prop je gewoon die (Hema)worst in hun smoel. Bazzio Attacks!!! |
|
Tja...Ik ben zelf nog heel jong (nog een kind :S) maar het lijkt me wel leuk om later als opa tegen je kleinkinderen zitten lullen over the good old days. en geen kinderen, geen kleinkinderen. Zonder kinderen mis je volgens mij toch wel een belangrijk deel in je leven. Of ik heb het fout. Do or do not. There is no try. |
|
Het lijkt normaal om kinderen te krijgen. En ze praten je het ook aan dat je een deel van het leven mist zonder kinderen. Zijn alle dingen die je kunt doen omdat je geen kinderen hebt dan geen deel van je leven? Je kunt nooit alles hebben, wat je ook doet je zult altijd iets missen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ik ga geen kinderen nemen, dat kan ik ze niet aandoen... No meat is sweater |
|
Volgens mij willen vrouwen alleen kinderen omdat ze geen inspiratie meer hebben om wat met hun eigen leven te doen, of omdat ze een leegte voelen in hun relatie. Hoewel, wanneer ik vraag aan vriendinnen waarom ze kinderen willen, kunnen ze geen antwoord geven. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Vrouwen willen kinderen voor dezelfde reden dat mannen willen vogelen: instinkt. |
|
quote: Dat is 'aanvoelen', niet 'willen'. Mensen hebben wel hersenen die in principe kunnen nadenken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Voor de meeste mensen is er geen distincite tussen het "aanvoelen van" en het "willen". Waarom denk je dat de meerderheid van mannen achter hun pik aanloopt ? Bij hun is er geen nadenken, maar gewoon: visuele puls => wil tot neuken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |