|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja dat is het voordeel bij vrouwen denk ik...die kunnen er altijd nog voor kiezen er alleen voor te gaan en schakelen de sperma bank in!! |
|
quote: klopt, en als ik commerciele economie af heb ben ik were breder opgeleid naast mn logistiek hehe woei nog 2 jaar... Je moeder. |
|
spannend hoor!! nog ff volhouden en je bent weer een diploma rijker....mijn broer gaat trouwens dit jaar beginnen met die opleiding! is het wat? |
|
quote: Hehe, met alleen een handvol P's red je het niet Wat kinderen betreft denk ik dat ik eerst maar eens wat ouder moet worden. op het moment zou ik de tijd en moeite er niet voor op kunnen brengen. Life doesn't get much better than this! |
|
Twee stuks bij voorkeur. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik wil geen kinderen. Oppassen zou ik in principe wel willen, maar dat willen de kinderen meestal niet. Om een of andere reden, ook al doe ik nóg zo aardig en mee aan dat heel 'koediekoedie'gebeuren, zijn kinderen altijd bang voor mij of ze kijken me aan van 'rot op achterlijk wijf met je koediekoedie'. Bovendien ben ik zelf te kinderachtig voor kinderen. Ik vind dat kinderen zo vroeg mogelijk moeten leren wat delen is, wat er op neer komt dat kinderen van mijn spullen af blijven en dat ze alles wat ik van hen wil gewoon geven zonder gejank. (ik geloof dat ik als kind de delen-fase heb gemist... ) Oh, en daarnaast vind ik ze gewoon niet leuk en heb ik (cliché olé olé) niet echt zin om mijn 'leven' op te geven voor een koter. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-05-2006 21:33] Subtiel kamerolifantje |
|
ik wil ze niet om verschillende redenen, ten eerste omdat ik borderline heb en dat is in onze familie erfelijk, ten tweede omdat ik niks met kinderen heb (zelfde wat stigma beschrijft ) en ten derde omdat ik gewoon mijn vrije leventje niet op wil geven voor zo'n krijsend ding waar je de komende 20 jaar aan vast zit..... You suck and that's sad |
|
quote: Dat komt gewoon doordat die kids aanvoelen wat voor een psycho jij bent. |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Ik vind het een echte ramp dat zowat iedere lelijke troela kinderen gaat werpen, en dat echt mooie vrouwen er vaak geen willen. Daar moesten wetten tegen bestaan I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Jasmijn en Milou voor meiden, Lucas en Niels voor jongens We will raise a glass, maybe 2... |
|
quote: wanneer beginnen we er aan? signature |
|
Vrienden van me zijn net sinds een paar weken ouders, een dochtertje genaamd Jasmijn. Volgende week maar eens een blik werpen en er weer aan herinnerd worden waarom ik geen kids wil. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Een van mijn beste vrienden wordt over een paar maanden pappa. Keileuk, voel ik me stiekem toch een beetje oom |
|
De rol bevalt mij ook prima, af en toe een beetje spelen en knuffelen, maar geen vieze luiers of slapeloze nachten |
|
quote: Nee hoor. Vrouwtje ontvoeren, zwanger maken, 9 maanden in je kelder opsluiten, vrouw het kind ter wereld laten zetten, vrouw in de sloot gooien en je hebt je eigen kind. Toch maar niet, he? [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 13-05-2006 20:29] |
|
quote: |
|
quote: (bijna) ALLE 20 jarige meiden willen geen kinderen... maar ik spreek je over 8 à 10 jaar weer... dan loopt moeders verlept achter de kidnerwagen, want ja, "het is toch wel een verrijkking" van je leven. bleren de dames dan. Even niet persoonlijk opvatten hoor... want deze boer zoekt vrouw zonder kidnerwens... hahaha. |
|
quote: Denk dat ik er ook zo een ben. Als ik zie hoe gezegend mijn ouders zijn met mij, zou ik mijzelf een dergelijke aanwinst niet willen onthouden. Maar voorlopig maar even niet.. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
|
|
Eerste kindje komt eraan! is al 2,5 centimeter groot signature |
|
Kewl, proficiat! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
dankjewel! signature |
|
gefeli!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |