|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
20 december in de Bachelorclub in Ell: Stormrider, Triple 7 en Verona Beach |
|
In Ell?? Waar is dat? Of bedoel je hEll?? |
|
Ell ligt valk onder Weert, in Limburg dus. |
|
Voor de belgen onder ons: as Zaterdag 15 november: Skull festival in JH Opsenter in St Laureins met natuurlijk: STORMRIDER Be there !!!! Update aankomende concerten: 15-11-2003 : JH Opsenter, St Laureins, Belgie 19-12-2003 : Cafe Rocks, Enschede 20-12-2003 : Bachelorclub, Ell 03-01-2004 : Cartouche, Horst America 31-01-2004 : TMT, Roosendaal 19-03-2004 : Muziekcafe Flakes, Veghel [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 11-11-2003 23:17] |
|
geen belgen meer op dit forum ? |
|
Jawel hoor ik kom, 't is hier vlakbij, maar dat had ik al gezegd dus... hopelijk vinden jullie't een beetje wan't 't is echt klein, een zijweggetje van een nationale weg dat wel maargoed... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
HEUY!!!! Zaterdag 20 december is toch in de (H)ELLerhof ipv Bachelorclub....dit heb ik van Skinfather begrepen......boeie eigenlijk....word een zwaar weekend....inbangen en drinken in Hell op zaterdag en de dag erna naar X-Massfest |
|
Ehm, tja die vent zei tegen mij bachelorclub, ellenhof zou nog gaver zijn komt wel goed |
|
quote: HEUY!!!! Op het eind van de avond weten we toch niet meer waar we zijn, dus dat boeit inderdaad voor geen langslopen stekker |
|
Zo dan, was weer feest in Belgie Op naar het volgende feestje ! |
|
het was idd errug gezellie, leuke tent trouwens, ik was er nog nie eerder geweest...... Ik vond die band voor SR ook nie verkeerd, goeie zanger (leek een bietje op Ronneke Dio hehehhe) |
|
Zatterdag 20 december in de Bachelorclub, 'Ell: Bloodboil, Triple 7 en Stormrider! |
|
geen Verona Beach? |
|
Nee,wat ik heb gehoord is dat Bloodboil Verona Beach doet vervangen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dit weekend: Vrijdag: Rocks, Enschede, entree gratis, aanvang 22:00 uur Zaterdag: Bachelorclub, Ell, samen met triple 7 en bloodboil, aanvang 20:00 uur wie o wie ?? |
|
IK!! |
|
quote:Die dacht dat hij het was ook gvd, zo staan dio-alike-posen! wie was jij? shirt? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb al zoveel verhalen gehoord over Stormrider, ik moet er toch maar eens naar gaan kijken |
|
zo dat was me een partij gaaf in Rock's vandaag . Zelfs het geluid was redelijk goed (voor Rock's principes dus zeer goed). Aan het begin van de avond leek het even als of er net zoveel mensen op het podium zouden staan als er voor, maar gelukkig kwam er later meer volk. Enorm gave setlist (met als laatste toegift circle of the tyrants ) die erg strak en overtuigend neergezet werd . Kortom gaat dit allen zien |
|
as zaterdag 3 januari: STORMRIDER live in OJC Cartouche in Horst-America (Noord Limburg) wie o wie ? |
|
Deze zaterdag in Roosendaal (TMT) Wie gaat er zijn ???? Aanvang is 20:30 uur, be on time !!! |
|
quote:Als ik het bijbehorende topic mag geloven: - Ratje - Snaack en Janedoe + vriend (ooit postend onder de naam Jester666) - Rutan - Harachte - Leader - Judge M. + Skitzoid Kitten (zeker?) - Helmet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ben er denk ik wel in de Pazzop, al kom ik die dag wel terug van vakantie even aanzien dus maar ik hoop er te zijn overigens speelt Conquestador dan ook ergens als ik het goed heb ik zie wel |
|
quote: Conquestador??? Waar, wanneer en wat kost het???? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |