|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
heeeee da's hier over de grens!!! yeahh, denk dak wel kom ...mayb sleep k slechthyd mee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehehe, drink jij met een gieter ofzo???? |
|
hmm, gaat er nog iemand vnaaf? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
pff, zoek zelf vriendjes en vriendinnetjes! |
|
Ik zou 'r graag heen gaan maar na 1,5 maand snoeiharde vakantie ben ik tot September blut. Veel plezier (alsof je dat met Stormrider nog moet wensen aan mensen!) |
|
quote:tssk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
de routeplanner kent de weg niet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was niet druk, wel ontzettend gezellig krijg wel koppijn van dat belgische bier zeg... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: lol nee ik overdrijf..een beetje...hmm...heel klein beetje.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-08-2004 19:39] |
|
quote: NOU!!!! die fotookes op je site liegen er anders nie om... hehehehhe |
|
LOL ja weleens gezellige avondjes hier |
|
quote: Ik had je gewaarschuwd |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Groot gelijk. Een super avond met Stormrider!!! Den Auwel zat toen goed vol en mening 'hoofdgeschud' heeft zich voorgedaan!!! De eerste 6-7 rijen bangden gelijk zot... Moeten we zeker nog es over doen gasten... Tijdens da afterparty hebben de gasten van Stormrider zich weer eens tegoed gedaan aan onze Belgische Duvel en dat was te merken hoor In februari heb ik 3 keer Stormride gezien, 3 keer hell... Iron Glory, wat je met die pita-bar uitgestoken weet ik niet, maar ze kruipen daar nu nog steeds weg in een hoekje als er een langharige reus met een zweetband binnenkomt... En ja, dat DJ-werk, als Stormrider klassiekers speel, dan doe ik dat ook... nuja, anders ook hoor, daarvoor moeten die Hollanders niet afkomen!! eheh. Metal ! [Dit bericht is gewijzigd door Attica op 29-08-2004 15:31] Metal to the Metals ! |
|
Aanstaande zaterdag 4 September 2004: STORMRIDER en MYTHOLIC in hardrock/metal cafe bij uitstek: ED & ROCCO'S in Geleen (Zuid Limburg, in de buurt van Sittard) Aanvang 21 uur Ed & Rocco's ligt aan de Markt in Geleen, can't miss it. De website van E&R is tijdelijk down helaas, dus veel meer info heb ik niet. Wie ??? |
|
Helaas valt dat samen met Demonnight in Bladel.Het word dus toch Bladel aangezien er daar heel goedkoop veel gezopen kan worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zal er zijn !!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hmmm, Stormrider op fiets afstand zeer interessant |
|
Hmmm, da's relatief ver, kruiptechnisch gezien. Maar ik wil ondertussen de maestro wel eens aan het werk zien.. keuzes, keuzes. Als ik iemand kan regelen voor vervoer, kom ik zeker kijken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
dat wordt een avondje |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
LOL die ome willem cover regeert ! die gaan jullie toch wel spelen he zaterdag ?? btw bonnie we moeten nog ff kijken hoe we dat met apparatuur precies doen en zo |
|
quote: als toegift doen we die denk ik wel.... is goed, ik mail je wel effe over die apparatuur |
|
ik zal er ook zijn |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |