|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Nocturnus cover zou natuurlijk helemaal te gek wezen . De laatste keer in Rock's (Enschede) werd er ook al een stuk van Symbolic (Death) gespeeld, helaas werd dat toen niet afgemaakt. Ik hoop maar dat dit een voorbode is van wat wij van SOD() kunnen verwachten. |
|
quote:jazeker |
|
Jullie komen beter eens naar Terneuzen ja! (www.kalashnikov.nl) gffyr |
|
Ik hoop dat Stocky nog meezingt dan! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
HEUY!!!! Wat dachten jullie van Dismember / Grave / Hypocrisy |
|
Dismember zou ind wel heerschen!!! Ik denk dat een death metal tribute band ook niet echt kan zonder één of andere klassieker van Cannibal Corpse, zoniet wel meerdere Incantation en Grave lijken me ook wel leuke ideetjes Member of the iso-betawuste crew!! |
|
En dan was ik Obituary nog vergeten ook Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Uiteraard Death en Carcass Verder: - Bolt Thrower - Benediction - Gorefest - Possessed - Malevolent Creation Ik heb er alle vertrouwen in [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-04-2006 11:57] |
|
HEUY!!!! Hoe kan ik Bolt Thrower en Obituary nu vergeten |
|
Massacre spelfout weggehaald... |
|
Death en Carcass (Necroticism periode) uiteraard, verder hopelijk meer exclusieve keuzes, dus Bolt thrower, Grave, Dismember etc lijken me overbodig, aangezien die bands zelf ook weer regelmatig te zien zijn; als Morbid Angel erbij moet, dan liever een nummer dat ze zelf niet meer spelen zoals Damnation, Thy kingdom come, Abominations etc. aub. Massacre, The Gathering -ten tijde van Always eventueel, Nocturnus, Nihilist, Autopsy, Pestilence, Cynic... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En natuurlijk Henk Wijngaard, want daar kent Marcel de solo's al van! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Hoe zit t met jouw Death coverbandje? |
|
quote: Gaat erg goed! We hebben er al 9 nummers (in 4 repetities!) in zitten en we gaan proberen in de nabije toekomst eens het podium op te zoeken. Is wel inspannend, gitaarspelen en bleren tegelijk... I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Kom Elektra (Sliedrecht), Bibelot (Dordrecht) of Baroeg (Rotterdam) maar eens bezoeken |
|
HEUY!!!! ....en vergeet de azijnfabriek in Roermond niet |
|
Komt ongetwijfeld goed! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Vanavond speelt STORMRIDER in de Hoxemacoa in Lopik (vlakbij Utrecht) Dus voor de mensen uit die omgeving die ons graag eens willen zien: be there ! We zijn de enige band, dus een lange set van klassiekers http://www.stormrider.nl Meer info over de show op http://www.hoxemacoa.nl/ |
|
Aanstaande zaterdag (morgen dus): Stormrider en nog een aantal andere bands, in Ophoven (Kinrooi) in Belgie, vlak over de grens bij Ittervoort (regio Roermond, Limburg). Gratis Entree, Bier slechts 1 euro !!!!!!!!! Zie flyer: BE THERE ! |
|
quote: hihi we komme met de fiets wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Oh daar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
straks ook maar ff kijken |
|
Gisteren was !! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Ja, dik feest, fles bacardi al op voor we t podium op gingen en dat was te merken (arpeggio's op halve snelheid en maar de helft van de noten hahaha ) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |