|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: yeah |
|
Goed plan. Ik lok 'm wel met het voorwendsel van roedels mooie vrouwen. *knikt wijselijk* En bier. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
was weer een gezellig avondje |
|
quote:idd het was gezellig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was heel leuk ja, alleen jammer dat ik Mytholic heb gemist |
|
ja idd mytholic gemist verder was ik eigenlijk veel te moe om op stap te gaan dus ik heb meer mezelf wakker staan houden tot stormrider klaar was om vervolgens mies naar huis te brengen.. |
|
Heb jij Mies helemaal naar huis gebracht??? |
|
*LOL* All the way van Geleen naar Sittard |
|
as zondag 26 september: in de TRIANGEL in WEERT Stormrider (savonds, rond 20 uur) voor ons speel tnog de band Wasted gratis entree !! Tijdens de kermis in weert treden er elke dag bandjes op in de triangel. komt dat zien ! |
|
jammer, maar zondag moet ik zelf spelen (in Geleen). Maar dinsdag zal EoP de Triangel onveilig gaan maken |
|
UP ! Zondag dus ! |
|
quote: Heeyyy.. zaterdagavond ga ik naar Weert en blijf daar pitten.. dat komt wel aardig goed uit.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
gewoon komen dus |
|
Jaja, ik doe m'n best. En dat moet iedereen doen! Hoe meer zielen, etc, etc [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het was vooral WARM Maar wel cool, behalve dan dat een kabel in mijn rack het begaf waardoor er een ongewilde pauze plaatsvond. Maar evengoed feest ! |
|
jammer, ik wilde eigenlijk wel komen maar was echt veelstebrak, volgende keer beter zzz |
|
was weer errg leuk volgende keer doe ik mee met battle hymns marcel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Daar hou ik je aan Hanneke !!! |
|
Feh, weer gemist.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:*gaat oefenen* mag de andere gitarist de solo doen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 30-09-2004 14:51] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hehe anders speel jij maar in plaats van Jos |
|
dat moet ik zien |
|
quote: 28-10 op het TU/e terrein! |
|
Allright, voor mensen uit het ultra zuiden van Nederland: AS vrijdag 3 december: in SPUUGH in VAALS: - Stormrider (start stipt 20:45 uur , be on time !) verder: - Parris (Thin Lizzy covers, met nieuwe line up !) - Gunz N Roses - Up The Irons (Maiden Covers !) Komt dat zien entree is 10 euro, deuren open om 20:00 uur en kom dus op tijd, wij starten op deze avond ! ps: STORMRIDER zoekt een gitarist ter vervanging van Jos Evers die helaas moet stoppen vanwege tijdgebrek. Zie http://www.stormrider.nl voor de officiele advertentie. Jos zal voorlopig wel nog meespelen en de komende optredens afwerken. Marcel |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |