|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
shit, gemist (thanx voort mailtje nog iig, maar dat gingen we niet meer halen) |
|
was erg gaaf ja |
|
ja t was weer een schandalig leuk feestje haha de terugweg op de fiets was wel erg bar... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja, Marcel komt binnenkort eens bij mij op les. Dan leer ik hem eens fatsoenlijk spelen. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Daar hou ik je aan Grimmige Vloerveger ! |
|
Als je je gekooide zon maar thuislaat. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Daar gaan we weer: Aanstaande vrijdag 21 Juli: Schansrock in Kinrooi (Belgie) vlak over de grens bij Ittervoort (Ja weer daar in de buurt !) Tijdschema schansrock: Night Cab 10 13.00-13.30 Marginals 14.00-14.30 Anodyne 15.00-15.45 Koncept 16.15-17.00 Blinded By The Sun 17.30-18.15 Dark muddle 18.45-19.30 The Boobs 20.00-20.45 Slotsoffun 21.15-22.00 The killbots 22.30-24.00 Stormrider 00.30-02.30 We spelen dus als laatste, en gaan weer de tent op de kop zetten ! Schansrock wordtgehouden bij het chirolokaal in een grote tent, kan niet missen, Kinrooi is niet groot dus je kan gewoon op de herrie afgaan BE THERE ! |
|
quote:Viel niet mee om die tent te vinden, maar we waren nog net op tijd (tijdens de intro) binnen. |
|
STORMRIDER NIEUWS: Zanger Rogier Stockbroeks is een druk baasje, hij speelt stad en land af met zijn huidige band Powervice waar wij als Stormrider ook erg trots op zijn. Echter het had wel als gevolg dat nieuwe Stormrider concerten niet konden doorgaan doordat we niet meer vaak beschikbaar waren. Dit probleempje hebben we op twee manieren opgelost: 1) Stand-In zanger Jos Severens Jos Severens is de stand-in zanger bij de concerten waar Rogier niet van de partij kan zijn. Jos is bekend van zijn bands Sustain en Covering Fire. Uiteraard klinkt zijn stem anders dan die van Stocky, waar we ook de setlijst op zullen aanpassen (met Jos spelen we bijvoorbeeld wel Helloween, Metal Church en Dio, maar geen Ozzy of Mercyful Fate, terwijl we met stocky weer geen Helloween of Metal Church (metal church titelnummer) zullen doen maar wel weer Ozzy en MF). 2) Stormriders Of Death Jawel, een Death metal versie van Stormrider met als zanger Dennis Schreurs, bekend van Severe Torture. Verwacht in ieder geval nummers als Left Hand Path (entombed) en Out Of The Body (Pestilence). Meer info binnenkort. Bij de komende concerten zal deze verandering zichtbaar gaan zijn. Komende concerten: Zaterdag 2 september - Occultfest Hoogeveen (zie ook occultfest topic hier op ZM). Hier dus al een voorproefje van SOD en stand in zanger Jos te zien/horen. Zaterdag 9 september - Ed En Rocco's Geleen (samen met Purgatory, Iced Earth coverband) Ook hier idem als op occultfest Zaterdag 16 september - Sjiwa Baarlo (met Vengeance) en hier ook weer idem Zaterdag 7 oktober - Tinus, Helden (hier weer gewoon met Rogier als zanger, hij speelt smiddags met Powervice in Geleen en komt dan savonds naar Tinus |
|
quote: Aanwezig |
|
Ik heb Covering Fire wel eens gezien, die speelden veel Maiden dacht ik. Zit wel goed met die zanger Ben wel benieuwd naar de Stormriders of Death. |
|
quote: Nice! |
|
Aanstaande zaterdag 16 september: Stormrider samen met Vengeance in Sjiwa in Baarlo, zie ook www.sjiwa.nl Stormrider speelt al om 20:45, ben dus op tijd ! |
|
Afgelopen zaterdag was t iig weer een tof feestje bij Ed&Roccos! Ondanks zijn jonge leeftijd, verraste die andere zanger behoorlijk, al moet hij inderdaad nog wat echte Cahonas kweken, zoals Wim het zelf zei, haha! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
hehe jep, t is een jonge hond, maar komt goed, die jongen moet gewoon podium ervaring krijgen, komt goed hoor |
|
Okkie was ook bij Ed&Rocco's. Genoten van het heavy part. Het death gedeelte was niet mijn ding. Maar ja, ieder zijn smaak. Het grootste gedeelte van het publiek zal het, gezien de reacties niet met mij eens zijn. ! |
|
Nieuwe concerten: VANAVOND (Vrijdag 9 maart 2007) Stormrider live in Scum, Katwijk aan Zee (Zuid Holland) dus voor de mensen die daar in de buurt wonen, komt dat zien ! Verder: 1 September 2007: Graasjrock in Molenbeersel (Belgie) met ook o.a. Stormrider Stormrider is weer helemaal terug in oude bezetting, dus met Stocky, Stocky verliet al eerder Powervice die nu helemaal uit elkaar zijn. Marcel |
|
HEUY!!!! Geen afterparty op GMM? |
|
quote: Jazeker! En een geweldig concert was het; ik vind deze band de covers vaak beter spelen dan sommige bands hun eigen werk tegenwoordig spelen; (losse pols vergelijking maar toch) meer graag!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-08-2007 0:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
+1 [edit]+1 @ na de puntkomma, want ik was er deze GMM niet bij. Weet aan de andere kant toch wel dat er ook een dikke +1 @ voor de puntkomma hoort. ; [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-08-2007 0:23] |
|
NIEUWE GIGS komend weekend: Vrijdag 29 Mei 2009: Biebob, Vosselaar (Belgie) Zaterdag 30 Mei 2009: Tikiepop, OJC Phoenix, Hegelsom (bij Horst, Noord Limburg) Dus mensen die niet naar Pinkpop of Rock hard gaan en toch wat metal willen, you are welcome !!! Biebob: Deuren open: 20:00 uur, Aanvang: 21:00 uur reserveren: http://www.biebob.com/pages/index.php?f=concerts Tikiepop: aanvang 20:00 uur, entree 6 euro, wij spelen als laatste band ! Verdere bevestigde gigs: 31-07-2009: Malmejock Festival, Oostmalle (Belgie) 29-08-2009: Vlamrock Festival, As (Belgie) More to come http://www.stormrider.nl http://www.myspace.com/stormridernl |
|
Ik ben een dagje later in de Biebob voor Sevendust |
|
UP |
|
Vanavond in de biebob gaat de zaal al om 20:00 uur open en aanvang concert is 21:00 ! Ben dus op tijd |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |