|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
jeuj, toch nog iemand bereidt gevonden om te rijden!!! |
|
Tenminste eerlijk Bintmeister! Wat voor soort zang zou u dan wel van mij willen horen? En ja, Frans moet eigenlijk z'n shirt aanhouden ja.... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Het was erg gaaf alle eer zowel voor X-tinction als Stormrider, duidelijk jongens die meer geoefend hebben als ik! |
|
quote: alhoewel ik van die zangstijl anzich geen fan ben, kan het best bij de muziek passen. Maar dan liever dat het wat gecontroleerder klinkt. Nou had jij volgens mij gister nauwelijks ergens controle meer over Maar bijvoorbeeld Tom Araya in zijn jongere jaren en Max Cavelera hebben een zelfde soort insteek qua zang, maar dat klinkt toch ff wat gelikter. Op die samples van jullie site klinkt het al wel een stuk beter, maar nog net ff iets meer aan werken. Of gewoon een brute gruntstrot kweken |
|
quote: Okee dan... Daar is een verklaring voor, namelijk het optreden van vorige week zondag. M'n stem was gisteren net een beetje terug, vandaar dat het afentoe wat ongecontroleerd was. En tja, mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is in ieder geval niet meer drinken voor ik zelf het podium op moet. En na een optreden ook een stuk rustiger aan doen. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ik vond t best gezellie eigenlijk!!!! Wat t optreden zelf betreft, heeft X-tinXion nog zeker wat bij te schaven (denk aan; presentatie/houding, interactie's etc.) Enfin, voor een 2e optreden wat t wel lachuh!! Ik stond helaas een beetje ongelukkig in een verdom hoekje hahahaha.... ps, ben benieuwd naar de fotookes van Mier thks@Bintmeister en Hans... |
|
Zo dat was een geslaagd avondje en dat nog wel zo heerlijk dichtbij. Altijd gaaf om Maiden, Manowar, Metallica, Priest etc. langs te horen komen. Jezus wat kan die Marcel spelen zeg. Ook hulde aan de zanger, er zijn te veel zangers die denken hoge uithalen te kunnen doen en te weinig zangers die het ook daadwerkelijk zuiver kunnen! |
|
Thanks !! Ja feest was t zeker Wie was jij dan Femaze ? |
|
quote: Stond vrij vooraan (midden) met lang donker haar. Ik bleef na afloop nog een tijd hangen op de banken in de popcentrale. |
|
quote:Yeah, "Stockie" roeleert |
|
quote: toch naar mij geluisterd? Proficiat met de nieuwe gitarist! |
|
Is het Bastiaan geworden?! Ik had wel verwacht dat het iemand anders zou worden... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Proficiat met Bastiaan!!! Tof dat hij t is geworden trouwens!! Ik zal 'm weer eens bellen (is lang geleden, ben benieuwd of 'ie mijn ouwe gitaar nog heeft) [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 20-01-2005 12:47] |
|
Het is idd. wel tof dat hij het is geworden. Past er erg goed bij denk ik, heeft ook een erg goede podium presentatie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yep, we hadden een aantal mensen geprobeerd, en Bastiaan kwam gewoon als beste uit de bus, ook kwa persoon past ie goed bij ons. We zullen wel in Dongen nog gewoon met Jos spelen en we zullen nog een afscheidsgig (wellicht in Ell) voor Jos doen, maar daarover snel meer. |
|
quote: Hehe hij heeft zelf een mailtje gestuurd naar ons en voila |
|
Nieuwe concerten: Vrijdag 25 Februari: Cafe Rocks, Enschede Herkansing dus voor de mensen uit deze buurten om ons te komen bekijken, let op: Aanvang: 20:30 uur !! we starten dus VROEG deze avond ! Be on time ! Dit is tevens het eerste volledige optreden met nieuwe gitarist Bastiaan ! Zaterdag 26 Februari: De Gouden Leeuw, Dongen (Bij Tilburg) Hier spelen we dus samen met Foretold en nog een lokale band. Jos Evers zal deze gig nog meespelen en Bastiaan zal ook hier wat nummers mee gaan spelen. Stormrider zal deze avond afsluiten en rond 22:30 optreden, de avond zelf begint om 20:30 uur. Meer info: http://www.dongendigitaal.nl/boemmm/agenda.htm |
|
Dongen zal t zeker worden!!! |
|
quote: Ik wilde antwoorden met 'dat meisje die ook mee was naar graspop' maar zij was helemaal niet mee naar de biertent toen ik door jou en je camera werd geterroriseerd Maarre kut zeg, die datum in Enske kan ik niet. Om de een of andere reden loop ik je bandjes altijd mis |
|
LOL mayo Wel jammer dat je niet kunt komen in Enschede, spelen we es in de buurt ... Ratje: cool, see you there ! |
|
quote: Tsja ik ben geacht aanwezig te zijn op mijn eigen afscheidsfeestje van het werk, collega's hebben een hele avond vol vertier en bier georganiseerd. Vandaar.. |
|
JA! HEEN! |
|
Ja mensen, komen dit keer ! Aanschouw Bastiaan hehe |
|
quote: HEUY!!!! Zeker in Ell!!!!..... |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |