|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad ja,ben zelden zo zat geweest Ben samen met Tinus tegen iemand aan gevallen van zattigheid en diegene viel toen verkeerd waardoor zij een week in het ziekenhuis heeft gelegen. Ben ook tegen de entreekassa gaan pissen omdat ik mijn bier niet mee naar buiten mocht nemen Van dat maandverband weet ik niks meer af,alleen van horen zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Zondag vertrekken we om 13.00 bij mij...als het goed is neemt Cesar bier mee voor onderweg..(maar dat weet je natuurlijk nooit zeker met een wout) |
|
Hoei, Eij Xander wel een bitje gedraguh enzo heh, niet da'k in Frankrijk te horen vanne; jaah ze zaten weer met tafels te gooiuh en andere mensen te irriteren. Of met andere mensen gooien (of was ik dat nou?) Ik nu lekker naar Frankrijk, daar de boel onveilig maken. |
|
HEUY!!!! Knip mijn avonturen maar uit de krant van Frankrijk.....ik heb ze nog nooit in het frans gelezen....veel plezier daar.....en trash maar wat voor mij, dan trash ik dit weekend wel wat voor jou |
|
Morgen ook weer Stormrider in Helden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehehe wordt feest !!!!!!!!!!!! Morgen spelen we echter een wat lauwere set (komen veel ouderen daar zo) dus halen we oudere klassiekers nog eens van stal, en zondag hebben we een leuke verrassing in petto |
|
quote: oei, dan ben ik eens benieuwd |
|
quote: Volgens mij, speelt CC daar toch ook, die zondag??? Ben benieuwd hoe t met m'n ouwe gitaartje is |
|
quote:Mooi want zaterdag ben ik met de auto en kan dus niet zuipen(hoef ik ook niet zo nodig te thrashen) en zondag die verassing,ben benieuwd.Hopelijk wel weer Sacred Reich want da's toch een van mijn favoriete bands uit die periode van mijn leven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hee Marcello Hoe laat begint het feest morgen ?!?! Misschien dat ik ook nog ff kom loeren na een verjaardag |
|
He Cummie,ik zal er morgen vanaf een uur of negen zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik wil wel komen maar heb dus eerst een verjaardag hehe je kent dat wel hehe..... |
|
HEUY!!!! |
|
Vanavond toch weer van de partij Samen met Triple-Dan en Shredhead. |
|
quote: HEUY!!!! OK dan....dat word weer lekker kloekuh |
|
|
|
quote: Mies, doe ze de groeten van mij |
|
Was wel weer een geweldig avondje. Heuy was weer eens TJOKKEFOLL en had toen maar besloten tegen een politie auto te gaan pissen waar de politie bij stond Op een gegeven moment de politie met hun gummieknuppels Heuy gaan meppen en Heuy heel droog:dan ga ik toch om de hoek pissen Wederom een geslaagde Stormrider avond dus.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey marcel, wat ben jij al vroeg op ??? Hoe laat begint dat daar vandaag in de Immortal ??? |
|
quote:Heeeeeeeeey Mirandarijntje Vroege vogel hehe.Ik voel me geweldig vandaag,geen zin meer om dan lam te blijven liggen Vanmiddag gaan om half drie de deuren open,kom je ook?Word weer een leuk feestje vanmiddag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tuuuuuurlijk kom ik hehehe, wordt al bijna traditie, is nu voor de 4e keer geloof ik en t wordt zeker weer een feestje, tot straks |
|
Voor mij ook al de vierde keer.Heb er megaveel zin in See you when I see you en tot vanmiddag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wij lottum en horst apen komen ook... vorig jaar was enig |
|
quote: HEUY!!!! Ik betaal toch ook belasting.....dus heb ik recht om tegen dat ding aan te pissen....dus alle politiegasten: FUCK YOU ....ik ga dalik toch weer de kroeg in |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |