|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ROFLMAO |
|
quote: Chinawhite ben ik wel benieuwd naar, Liftid is een goeie nu-metal band alleen houd ik niet zo van nu-metal, Chaos Control vind ik wél een goeie band en Epica viel me tijdens headway wel erg tegen maar ondanks dat, is t wel altijd gezellig daaro in Ittervoort |
|
quote: je kan deze nemen eventueel: of anders: |
|
beetje klein maargoed ik trek mn plan wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zagevent |
|
deze is misschien beter dan ? : (sorry een nog betere heb ik nu nog niet, we zijn ermee bezig ..) http://www.marcelcoenen.com/images/stormriderlogo.jpg |
|
jaja die's al pakken beter, bedankt!! Agony: jij flyerke maken? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
u vraagt, wij draaien (ja ik heb hier alleen paint ) |
|
quote:ROFL!!!!!!!!! -gaat volledig strijk- Ik gebruik hem! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jagendoeniet If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
too late Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Damn! If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
roflmao ! wel origineel zo |
|
DIT aankomende weekend dus: Zaterdag 19 april: Mol, Belgie, samen met In-Quest en meerdere groepen (scorched festival, JH Tydeeh) Zondag 20 april: Thunder Roadhouse Eindhoven, aanvang 19:30 uur, gratis entree Wie gaat er waar komen ? Marcel |
|
nog 1 dag en dan hoor ik de stromrider versie van bonded by blood nog eens natuurlijk mag allison hell de revue ook nog eens passeren "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ik ben er ook bij ik ga zelfs NU op weg om die flyers en zo voor je te halen M.C. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
HEUY!!!! Hoogstwaarschijnlijk zondag naar Eindhoven STORMRIDER en |
|
Marcelllllllllllllllllllllllllll! Speel nou eens hier in de buurt, ik verveel me! Don't blush when I rip you open |
|
quote: helemaal mee eens!! |
|
A.s. Zaterdag in Helden! K'heb der zin in! bla bla bla... |
|
HEUY!!!! Afgelopen zondag in Eindhoven was te gek ....daarna nog een afterparty gehad in een één of ander discootje ....'s morgens om 08.30 thuis effe opfrissen en om 11.00 weer de trein gepakt naar No Mercy Aankomende zaterdag: Verlaak in Helden Aankomende zondag : de immortal in Ittervoort Kheb er weer zin in |
|
Ben er ook weer bij in Helden komende zaterdag.En uiteraard zondag op Koninginnerock Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zondag koninginnezuipmetalrockpartyduhorecahooligans!!!!!!!!!!!!! In de one and only immortal ja! |
|
quote:Hell yeah Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |