|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Was daar een incident dan? |
|
Netjes van je. Maar ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig geworden, kun je de afloop wel vertellen dan? |
|
Ah dat ja @MMonk : mailtje @ mij bedoel je? |
|
Nah, laat ik dat maar effe voor me houden. Weet niet wat Stormrider als reden opgeeft van hun tijdelijke stop. Misschien heeft dat incident er wel niks mee te maken namelijk. Anyway, hopelijk pikken ze snel de draad weer op want Stormrider is toch wel één van de meest gave live bands Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, had je een mailtje gestuurd met de vraag of je toevallig wat gitaar oefeningen voor me hebt met toonladders en het combineren daarvan. Ik wil mn solo technieken eens wat op gaan krikken(lees, ik heb er eigenlijk nooit iets aan gedaan) en ik denk, misschien he jij nog wat mooi spul daarvoor... |
|
quote:Ow sure! Kzal es kijken (na het werk ) |
|
Thnx!!! Btw, die EMG elementen liggen er al in en klinken supervet |
|
quote:zal toch maar gewoon een zomerstop zijn (hoop ik) |
|
Laten we het hopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hell yeah!! Eventjes een kleine toelichting van mij, om misverstanden te voorkomen over wat ik gister tijdens ons optreden in Eindhoven heb gezegd. Stormrider stopt NIET, maar houd eventjes een kleine PAUZE. De redenen zijn oa. Spike (drummer) word binnenkort voor de derde keer vader en zal daar zijn beide handen voorlopig vol aan hebben. Dus dat worden luiers in plaats van drumstokken. Wim (bas) word de nieuwe bassist van Callenish Circle en wil zich daar even volledig op concentreren om een goede start te maken. Cheers Wim. En ik heb een band gevonden maarmee wij eigen muziek maken. De band heet Powervice en is in de stijl van New Wave Of Dutch Heavy Metal. Heb daar ook ff tijd voor nodig, aangezien wij zo snel mogelijk een schijf willen opnemen en zodat jullie ons binnenkort op de podia kunnen bewonderen. Binnenkort meer nieuws op www.powervice.com Natuurlijk hebben Marcel en Bastiaan zoals gewoonlijk het ook druk met hun andere bands. (Sun Caged, Choas Control) Dus een kleine pauze, maar stormrider komt zeker terug op het podium. Hoop dat het gebrabbel (verta bier en nog eens bier) van mij gister nu een beetje duidlijker voor jullie is. See ya somewhere, greetz in steel. Stocky |
|
Mooi nieuws Stockie, eerst komende optreden na de stop moet maar weer in Ell plaatsvinden waar het zoals vanouds een feestje word Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
damnit! ik wist dat k had moeten komen!!! hoe kan k nou zo lang zonder stormrider wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:wat gaan wij heerschen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
voorlopig dus even geen stormrider... Das wel jammer, want ik vond echt vet... Nu ja, zolang ze maar terugkomen vind ik het best FREEZE |
|
Tuurlijk komen we terug !!!! Wat zijn nou een paar maanden ? ; |
|
quote:Een aantal weken bij elkaar? Och, het is te overbruggen zullen we maar zeggen FREEZE |
|
Ik kijk er naar uit jullie weer te zien! hopelijk voegen jullie ook wat werk van Vio-Lence en Dark Angel toe aan de setlist....al zal je voor Dark Angel wel een gast-zanger nodig hebben denk ik zo... |
|
quote: Nu ik dit lees krijg ik er ff een bepaald gevoel bij.... Maargoed, alles komt goed!!! |
|
UPDATE ! Stormrider is weer terug met concerten: Zaterdag 29 april 2006: Het Muziekcafe, Kerkrade (met A Purple Tale, Rockspielhaus etc, aanvang 19 uur, entree 8 euro) Zondag 30 april: Zaal Molendorp, Molenbeersel (Belgie, net over de grens vanuit limburg, NL, met Chiamaira en nog diverse bands, aanvang: 16 uur, entree: geen idee Zaterdag 6 Mei: JC Hoxemacoa, Lopik (bij Utrecht, entree voorverkoop: 7 euro, leden 5 euro, aan de deur op de avond zelf: 10 euro) Zaterdag 17 juni: Kinrooi (Belgie) meer info volgt Zaterdag 9 september: Ed & Roccos Geleen , samen met Purgatory (Iced Earth covers). Nieuwe ontwikkelingen: Stormrider gaat een vervangende zanger zoeken voor de concerten waar huidige zanger Rogier Stockbroeks niet kan, hij heeft het namelijk (terecht !!) erg druk met POWERVICE ! Rogier blijft wel de zanger uiteraard !!!!! Dus voelen mensen zich geroepen om in te vallen als zanger bij Stormrider, en zo een gaaf optreden mee te maken en verder een leuke bijverdienste te hebben reageer dan op mcoenen@home.nl Profiel: De goede man moet beschikken over een goede metal strot, moet van Y&T/Dio tot en met Forbidden/Slayer aan kunnen. We werken zowiezo al met inval zangers voor het echt zwaardere werk (Dennis Schreurs van Severe Torture doet al de death vocalen en Menno Corbeek doet al vaker Sepultura). Verder is podiumuitstraling erg belangrijk. Tweede ontwikkeling: Eindelijk komt ie er dan: een DEATH METAL coverband ! De leden van Stormrider (buiten zanger rogier) gaan een set instuderen van oude death metal klassiekers die ze dan met grunter Dennis Schreurs live kunnen gaan neerzetten. denk hierbij aan nummers als Left Hand Path (entombed), Out Of The Body (Pestilence), Chapel Of Ghouls (Morbid Angel) etc etc, klassiekers dus van de bovenste plank ! Heeft er iemand tips voor ons van nummers die we absoluut moeten toevoegen aan de set, laat het hier dan even weten ! Binnenkort is Stormrider dus op twee manieren te boeken, of als jaren 80 tribute (zoals het altijd al is) of als death metal tribute ! En dan onder de naam Stormriders Of Death (SOD ! ) |
|
Stormriders of death... vette heersch!!! Uitstekend idee die death metal tribute band!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Peter tipte me gisteren op de zanger van de band Judas Triest, misschien is dat wel iets voor jullie!! |
|
cool ja, SOD tips.. nrs. van Death hehe. Vast zelf al op gekomen Nrs. van Carcass (Heartwork ofzo) etc gaan dr vast ook lekker in. [edit]o en Cynic!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-04-2006 10:25] |
|
quote: Paar nummertjes van Atheist zouden er ook goed in gaan, hehe. Piece of Time ofzo. Helemaal mooi zou zijn als Atheist-mineral zouden spelen, hehe. |
|
idd |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |