|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, die giet wel met moar gewoon TITT'N |
|
quote:Nog meer TITT'N! eh oh nee.. deze nu : |
|
quote: Kep die Bullseye vorige week nog gezien!!! Errug gave band, met een supergitaargeluid......... |
|
lekker optreden gister ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Yep vette shit en erg gezellig weer! *nekpijn* |
|
quote: hehe, die kleurige gitaar is van mij geweest!!! |
|
Aha, dan zou dat het geweest zijn! hehe |
|
Hehe was een lekker optreden, gaaf publiek ! Gingen lekker uit hun plaat ! as vrijdag het concert van de eeuw voor ons: in de EFFENAAR, met Testament en Laaz Rockit ! Wiehieuwwwwwwwww !! |
|
quote:HELL YEAH Dat gaat gaaf worden!!! |
|
quote: uhuh!!!! |
|
Denk eraan hé...Dresscode - '80 metal outfit a.s. vrijdag |
|
quote: omg!!! wat ga jij aantrekken dan?? |
|
quote: weet ik nog niet, ben op internet aan t rondkijken om ideeën op te doen, t kan 2 kanten uit, of de trashy kant met strakke broek, vaal t-shirt zonder mouwen en uiteraard spierwitte gympen met grote flap óf de rock-achtige kant à la Skid Row, Motley Crue, Poison,Cinderella óf meidenbands zoals Phantom Blue,Vixen,Lita Ford |
|
HEUY!!!! VET .... |
|
Gisteren bevestigd: STORMRIDER op Graspop !!!!! Op de zaterdag, op het metal dome stage, om middernacht !!!! dus als iedereen lekker bezopen en in feest stemming is, perfecter kan t niet ! |
|
quote: ik dacht dat jij ging slapen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:gaaf zeg!!! jammer dat graspop samenvalt met BYH ... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was eruggg gezellig in de Effenaar. Ik heb weer genoten van jullie optreden. De hele avond was goed. |
|
zaterdan in Ell ben k er zeker bij! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
present |
|
Vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het was geweldig en ik was tjokkefol....prima avondje. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja was zeker feest ! Volgende twee gigs: Zaterdag 4 juni: Jeugdhuis Fuego Maaseik (Be) Zaterdag 25 juni: GRASPOP Dessel (Be) [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 23-05-2005 9:09] |
|
Komen jullie nog eens anar het noorden? ik wil het graag een keer zien/horen Bruce Banner |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |