|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Was wederom feest idd volgende gig 18 juli in het dolhuys in Dordrecht, wie o wie gaat er zijn ??? |
|
Spelen jullie als 1ste of als laatste? En hoelaat is dat dan afgelopen? [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 08-07-2003 21:26] |
|
waren die niet een tijdje terug in Eindhoven -> Thunderroadhouse ? |
|
Yeps dat waren we inderdaad, en toen zou jij nog komen, maar je was er niet .... maar goed, kansen zat |
|
Er is maar 1 band voor jullie, en ik ga er denk ik wel zijn Hopelijk krijg ik mensen mee gesleurd "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
gewoon komen, zuipen en headbangen.. euh..ja...headbang!!!!! |
|
UP Deze vrijdag dus: 't Dolhuys in Dordrecht support band is Mazarin, die beginnen om stipt 21:00 tot 22:00, wij spelen dan van 22:30 tot 0:00 (ongeveer) entree is zover ik begrepen heb 8 euro |
|
UP ! |
|
*check* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik kom ook , dankzij een heeeeeeeeeeele lieve vriendin ( en zijzelf gaat natuurlijk ook mee ) wordt weer een feestje |
|
quote: Anneke ? |
|
Ik heb er zin in !!!!! Oh ja,@Sorpresa....ik hoop je dan ook te zien, dan kunnen we samen een drinken |
|
En ikke ook Marcel, geef me ff nog een straatnaamke ofzo..., was je vergeten in da mailke... p.s. dat pc probleem is opgelost... ik liep wat norton updates achter hehehe |
|
Kom ook 's een keer in 't oosten dan...! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hehe ok dan Dolhuisstraat 53 lokatie heet ook t dolhuis |
|
quote: Noem es wat zalen bij jou in de buurt, ga ik die es mailen, uiteraard kun je ons altijd aanbevelen |
|
En, heb je Hangar 18 nog voor mij ingestudeerd???? |
|
quote: Metropool (hengelo), Atak (Enschede), Lucky (Rijssen), Podium (Hardenberg), De Lantaarn (Hellendoorn), Struik (lemele), Ojeesee (Hardenberg)... Kan er zo 1..2..3 niet meer verzinnen, dit zijn toch al een aantal opties! Zou het wel leuk vinden ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ojeesee hardenberg is idd een leuke optie! of de stam in almelo. (www.ojeesee.nl) (www.cafedestam.nl) |
|
quote: hoe kon ik de Stam nou weer vergeten Naja, die is er dus ook nog... ..."Hate can only create more hate"... |
|
OK thenks Ik zal die zalen/cafe's eens benaderen, we hebben wel contact met cafe rocks in Enschede, maar nog geen datum. Enne Ratje: Hangar 18 spelen we al een tijdje hoor, enne solo's doe ik lekker op mijn eigen manier, net zoals bij alle andere SR covers Marcel |
|
zo....ik heb de route net uitgeprint, ben er helemaaaaaal klaar voor |
|
Prrrr ik ben ook zeker van de partij!!! Lekkor dichtbij he (Dolhuijs) Wie gaan er dan allemaal vrijdag van ZM?? [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 17-07-2003 12:41] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Dunne_Hein I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |