|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep, dat moet gewoon in Ell Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben echt benieuwd as zaterdag!!! Nieuwe gitarist, nieuwe nummers........ Maar ik neem aan dat t lekkuuuurrr zal gaan, want Bastiaan is een goeie gitarist!!!! |
|
UP ! dus aanstaande vrijdag in Rocks in Enschede (aanvang 21 uur, be on time !!!) en zaterdag in Dongen (Gouden Leeuw) samen met Foretold en nog een lokale band. [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 22-02-2005 13:03] |
|
quote:Oh hee, da's wel vet.. eens zien of ik tijd heb. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sofie & ik pakken de trein [edit]kut laatste trein al om 23.05 pff[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-02-2005 14:31] |
|
quote:sofie heerscht ! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:waar is dongen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Tussen Tilburg en Breda Marcel, hoe laat begint 't feestje in Dongen? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 22-02-2005 15:55] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik zal er zijn, vorige keer was het erg gaaf . |
|
dus beide dagen!!!!! een echte fan........... |
|
|
|
Hmm, tja, ik wil nou toch wel eens een keer komen kijken, zou wel tijd worden. Alleen dat reizen zuigt, treintechnisch gezien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmm, Foretold en een lokale band.. toevallig Infected Shit ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Op de site staat Mental Illness gewoon komen man |
|
quote: Dan heb ik verkeerd gegokt. Ja, ik moet effe kijken hoe dat treintechnisch zit hoor, maar als het een beetje aansluit, zal ik er zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 22-02-2005 19:46] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:hmm ns kijken of er meer mensen uit t zuiden komen...., had marco ook beloofd dat k naar foretold zou komen kijken ooit....demo is vet! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hmm.. als er nog meer mensen uit die buurt komen kan ik ook met de auto vervoer regelen. Een avondje zonder bier moet ook wel kunnen, denk ik.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik kan in principe drie mensen meenemen, dus laat 't maar effe weten. Ga ik wel een avond aan de Ice Tea. Optredens van Foretold zijn altijd goed, en ik wil ondertussen de gitaarmeester nu wel eens aan het werk zien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
gezellie!!! |
|
quote: Beters! |
|
quote: mooi!!! a.s zaterdag - Illusione - She-devil - Ratje + aanhang nog meer?? |
|
a.s zaterdag - Illusione - She-devil - Ratje + aanhang - Niwi - Helmet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heeej, ff een vraagje voor She-Devil en Illusione, als jullie nog vervoer zoeken voor a.s. zaterdag,kunnen jullie ook met mij meerijden |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |