|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hmmm, klinkt interessant |
|
HEUY!!!! Hmmmmm.....da's wel shit, want aanstaande zaterdag is al geweest |
|
quote:kut, dat heb ik dus gemist |
|
HEUY!!!! Stormrider said destroy Ede |
|
Hoeveel gaat het in Ede kosten? |
|
entree gratis alleen de flesjes HJ kosten 2,- ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Vanavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gisteren effe wezen kijken... was echt super jongens, ongelofelijk vooral tof dat jullie onbekendere nummers als "world circus" van TOXIK doen! |
|
het was een vet avondje!!!! zeker voor herhaling vatbaar!!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Was zeer zeker een gaaf feestje.Stormrider was als vanouds weer goed op dreef...geweldig optreden @Spike: bedankt voor het lenen van het drumstel She Said Destroy knalde ook erg goed...temeer daar het pas hun derde optreden dit jaar was en hun achtste in hun carriere. voor de geinteresseerden: Ace van She Said Destroy is de oude bassist van het Noorse Extol, toch een vrij bekende band.Van deze band verschijnt binnenkort een nieuwe plaat.Hij heeft verder vroeger samen met de jongens van (F)Isvind in een band gezeten...(dit ter extra informatie ). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-06-2004 21:55] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het was zeker een leuk avondje! SSD was zeker goed! Beetje The Crown-achtig, maar dan groovier... Stormrider heerschte zoals altijd! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Vond het weer een ouderwetse gezellige avond. She said destroy en Stormrider waren beiden goed. En ik heb veel respect voor die Noren. 29 uur heen en 29 uur terug reizen, plus het nodige geld bij leggen voor 2 optredens in dit kleine tyfuslandje. Dan heb je erg veel over voor je band/muziek. |
|
Op de terugweg is SSD nog aangehouden en gecontroleerd op drugs.De drugshonden hebben de hele auto doorzocht maar konden niks vinden,alleen maar veel stinkende kleren en 4 zwetende stinkende Noren hehe.Arme honden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
't einde van het feessie mogen meemaken en BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Voor de geinteresseerden: alle 4 She Said Destroy demo cd's zijn nu exclusief verkrijgbaar bij www.hdgdistribution.cjb.net Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
AS zondag: STORMRIDER EN DEATH ANGEL !!!!!!!!!!!!! in de effenaar eindhoven, aanvang: 14 uur !!!!!!!! http://www.effenaar.nl voor info wie ??? |
|
Wow! Bijna wel. Nog ff rondbellen hehehe |
|
quote:ikke ikke ikke |
|
quote: Hehe met je drieen? |
|
frnkie, dit wordt onze tweede kans voor een collectief pilsje, ik ga ook!!!!! DUS GAAN JIJ!!!!!! |
|
zijn er nog veel kaarten voor zondag? heb nog geen kaartje namelijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hahaha yo man! Ja ik ga!!! WEEEE |
|
Cool mensen, wordt feest ! |
|
Absoluut!!! Verdomme nog een zere nek van woensdag, en dan zondag weer..ppfff... RULES hehe |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |