|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeps zat per ongeluk nog ingelogd in Mier dr account |
|
hacker |
|
Hee Mies Ja is idd jammer, maar we gaan er toch wel een feest van maken ! Ik hoef zelf niet te rijden, ga met de bus mee dus ... Wie komt er wel nog meer ? |
|
Jammer dat 't op dezelfde dag is als Withering Surface in Geleen Maar dat heb je hier in Zuid-Limburg altijd... als er twee dingen in een jaar te doen zijn, zijn ze altijd allebei op dezelfde dag |
|
UP ! |
|
tering waarom lees ik dit NU pas weer.....k moet dit topci toch vaker checken zodat k eerder vervoer heb... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hee Marcel, weet sinds gisteren dat wij met jullie moeten spelen vanavond.. Zie je straks. Hopelijk pik ik nog iets van jullie optreden mee, want wij komen wat later. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Weer een SR concertje as weekend: Aankomende zaterdag, 11 december 2004 zal Stormrider live optreden in Helden, cafe/bar Verlaek. (Zuid Limburg, id buurt van Venlo) De entree is gratis en de aanvang is 21 uur. Meer info over de zaal: http://www.cafebarverlaek.nl/ Wie ?? |
|
UP |
|
Zeg Marcel, speel je nog een keer in de buurt van waar m'n huis woont of hoe zit dat? "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: en dat is????? |
|
Zeg ratje, we zien ze volgende week toch? Of bedoel je Coenen solo zonder Stormrider? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Hee gerdien Tja ligt eraan als de nieuwe gitarist ingewerkt is (die we eerst nog moeten vinden, maar we hebben binnenkort 4 man op auditie Alles is mogelijk haha Marcellio |
|
Hey Marcel... wat is er met Jos gebeurd ? Grtz, Pat. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Mijn huis woont in Arnhem. :D Marcel, beterrrrrrrrrr! "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: Ja, same here Marcel! Je weet in welke buurt mijn huis woont, en je hebt d'r nog maar 1 keer gespeeld! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zal t in de groep gooien Hoolie: Jos moet er helaas mee stoppen ivm zijn werk, het wordt m te druk allemaal. Hij doet wel de komende optredens gewoon nog mee. Marcellio |
|
AS Vrijdag in DORDRECHT In de Popcentrale: Stormrider en X-tinxion (met ratje op gitaar) entree 4 euro, aanvang 21 uur meer info over de zaal: www.popcentrale.nl dus mensen uit het westen: BE THERE |
|
Nice! Eindelijk weer eens ergens in de buurt |
|
Be there dan |
|
damn, dat wordt waarschijnlijk nog in mijn 1tje gaan ok, maar dat boeit ook niet zo |
|
Hee Bintmeister! Jij was die kneus! Domme sukkeeeeel!! |
|
ahh, wat lief |
|
Suck my throbbing love-rod! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |