|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
deed Jos ook nog mee of alleen Bastiaan? |
|
quote: hehehe gave fotookes hoor!!!! |
|
Ja, was weer vette mik afgelopen weekend Bastiaan heeft het erg goed gedaan ! 3 repetities en dan al gelijk anderhalf uur tot bijna 2 uur meeknallen op een podium, hulde ! Zaterdag had Jos de eerste 5 nummers gepeeld, daarna dus Bastiaan de rest. En lekker druk beide shows |
|
hehe, toffe fotoos zzz |
|
quote: Huh.. anderhalf tot 2 uur ?! 'T leek maar een half uurtje of zo.. Edit: Oh, wacht.. je hebt het over beide avonden.. ik dacht al. Ok, ik ben er niet helemaal bij vanavond. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 28-02-2005 22:43] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Stormrider heeft een uur en 3 kwartier gespeeld in dongen, en ook zo ongeveer dezelfde lengte in enschede Ik weet niet hoe jij normaal 21 nummers in een half uur propt, speel jij zo snel dan ?? |
|
quote:stormrider concerten gaan nou eenmaal snel omdat t zo heerscht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: 'T zal wel de overweldiging zijn geweest van de enorm strakke show.. 't was gewaldig, meneer Nero! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En heerschen, dat deed 't. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Update aankomende concerten: Vrijdag 29 April: Gele Rijdersplein Arnhem Hier speelt Stormider samen met Kooz Killz Applemooz en nog wat andere bands. SR zal rond 22 uur spelen. Gratis toegankelijk ! Vrijdag 6 Mei: Effenaar, Eindhoven ! Op de pre party voor Dynamo Open Air 2005. Samen met Testament en Laaz Rockit, komt dat zien ! Zaterdag 21 Mei: Bachelor Club, Ell, samen met Flesh Made Sin (dit is het officiele laatste optreden van Jos Evers, hij zal de helft van de set dan nog spelen) en we hebben een extra verrassing voor iedereen, kom dus zeker naar dit optreden ! Zie ook de flyer voor deze gig: Zaterdag 4 juni: Jeugdhuis Fuego, Maaseik (Belgie) [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 22-04-2005 11:08] |
|
hey marcel ik hoop dat je snel weer eens in de randstad komt spelen, dan kom ik zeker langs om Stormrider te checken |
|
quote:Aanwezig |
|
Waarschijnlijk ben ik wel aanwezig in Ell, FMS is altijd erg gaaf live! Stormrider heb ik eigenlijk nog nooit gezien, maar daar komt verandering in Marcel |
|
UP ! Aanstaande vrijdag dus in ARNHEM !!! |
|
Heb Wim gisteren nog egsproken aangaande het Ell optreden....hier ben ik dus zeer zeker bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik kom vanavond zeker kijken ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Vanavond in Arnhem aanwezig! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:EUJ! Cool Ut flink begoaje? (ofzo..) Tot vanoamd |
|
gister naar clinic van Marcel geweest in Wolluk, was errug gaaffffffffffff |
|
quote: Deh gaoh nogal jeh! Zoep'n, Brekk'n en angaon! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Donders mooi miejong' |
|
quote: Eumunig blerr'n zoep'n schreeuw'n bier noar binn'g giet'n en tit'n natuurlijk |
|
quote:André, TITT'N!! Goat Dianus nie met? |
|
Jeuh!! Vanavond in Arnhem!! Het is op het Gelerijders plein en de entree is gratis. Trisomy, en Bullseyepower rock spelen ook (zie ook www.willemeen.nl) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |