|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavoind beginnen we te spelen rond middernacht !! We zijn afsluitende act. |
|
Videootje van Graspop 2007, Stormrider speelt Angelwitch van de band Angelwitch: http://www.youtube.com/watch?v=bAv_-g0ueNs [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 29-07-2009 10:55] |
|
Het zou cool zijn als Stormrider wat vaker noordelijker komt te spelen.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Doe Alex Agnew de groeten |
|
quote: Ik zou zeggen: spread the word, zodat ze ons eens wat vaker daarzo boeken ! |
|
nou uhm dat willen ze wel, maar jullie zijn een beetje erg prijzig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Tsja, die band kun je nu eenmaal niet lenen. |
|
quote: Tja, wat is duur? Voor een beetje coverband moet nou eenmaal meer betaald worden! Men levert een avondvullend programma met bekende liedjes, wat weer goed is voor een volle bak mensen, die allen veel meer consumeren omdat ze t prima naar hun zin hebben met herkenbare liederen. |
|
In het Zuiden gaat dat wel zo ja. In het Noorden staan mensen met hun armen over elkaar |
|
quote: Mislukte muzikanten moeten toch ergens hun geld vandaan halen... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
:') Stormrider mislukte muzikanten noemen. |
|
Als een coverband je meest succesvolle band is... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: ja snap ik ook wel. het is alleen wel zo dat je voor de vraagprijs legio andere bandjes kan krijgen. Misschien zijn ze in het Noorden niet zo geneigd om veel geld te betalen voor een "coverbandje" (afgezien van de kwaliteit van de muzikanten). Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Invictis heeft het bij het juiste eind denk ik. Meeste programeurs boeken liever twee/drie originele bands dan een coverband. Coverbands zijn enkel geschikt voor afterparties enzo. En daar zijn ze dan vaak te duur voor. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik speel met 666 "The Nightmare" toch regelmatig in t midden en noorden van t land (bijv Meppel, Genemuiden, Aalte etc.), tis toch altijd leutig en druk en meestal betalen ze toch de volle mep! Er valt met een goeie coverband lekker bij te verdienen, maar je moet wel bij een goed boekingskantoor zitten. |
|
ach niet zeiken, ik ben niet gecharmeerd van coverbands, maar Stormrider is geen doorsnee coverband. Elke keer dat ik er ben geweest was het een groot feest en ze spelen sommige nummers beter dan de originele artiest. Daar mag je best wat geld voor over hebben. |
|
quote: mja, maar schijnbaar dus niet vaak in regio rotjeknor en zut zalen hebben het geld er niet voor over. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Tja , dan maar met z'n allen naar Limburg hahaha. Daar zijn ze wel vaker te bewonderen. |
|
Hmm, in veenendaal hebben ze ook al een paar keer gestaan en dat is niet bepaald een grote zaal, de escape hiero dus. Was elke keer iig wel een feest. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nou, dan kom ik ze wel een keer checken in veenedaal ofzo dan. eens kijken of ik ze hier in de regio dan wel kan overtuigen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Tss, wat een reacties hier weer zeg. Mislukte muzikant ? Waar haal je dat vandaan ? Volgens mij weet je echt maar half wat ik allemaal doe naast mijn coverbandje, vorig jaar nog USA, 2006 Thailand, Taiwan, en vorig jaar ook nog Tunesie, meestal solo optredens en met Sun Caged, drie endorsements (krijg je ook niet zomaar). Ik weet niet wat je daar mislukt aan vindt ? Tevens zijn onze en mijn cd's en dvd's wereldwijd verkrijgbaar en verkopen ze ook nog eens aardig. Stormrider is echt niet mijn meest succesvolle band, het is een coverband, een band die gewoon veel speelt omdat we covers spelen, wat erg gezellig is. En duur ? We vragen 650 euro, wat echt NIET duur is, vergelijk het maar eens met bands als Action in DC, Up The Irons etc, die krijg je niet voor dat geld ! |
|
Anders hap je ff, Marcel |
|
quote: psies! |
|
hmm hebben jullie onder een ander management gezeten dan? ik heb namelijk HELE andere bedragen gehoord. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |